רכב  מגזין
פורשה קאיין גורר את מטוס הנוסעים הגדול בעולם
ניר בן זקן
פורסם: 03.05.17, 08:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות ב-38 דיונים
1. קאיין דיזל S המצויד במנוע V8 בנפח 4.2 ליטר
האם לאחר הגרירה ,   הוחלף מנוע?   (03.05.17)
2. מגניב. המטוס היה בניוטרל?
עומר-בת   (03.05.17)
3. מה זה מוכיח...? פורש יבנו עכשיו משאית?
(03.05.17)
4. לפי ניוטון זו לא אמורה להיות בעיה, וכל רכב יכול לבצע זאת.
(03.05.17)
פשוט צריך להוציא את המטוס משיווי משקל, ולהתגבר על החיכוך הסטטי.
5. שטויות.. לא מרשים בכלל
פורש   (03.05.17)
נראה אותו גורר את המטוס עד שיגיע ל V1 וימריא :-)
6. לא 1 ש"ח הפרש על מילקי או קוטג' זה מאות אלפי ש"ח הפרש ופער.
האם זוהי פינת ההנחה ,   או אולי פינת האנחה?   (03.05.17)
בקנדה - פורשה קאיין עולה החל מ- 69,600 $ קנדי שזה בשקלים 185,000 אלף ש"ח.

בגרמניה - פורשה קאיין עולה החל מ- 70,663 אירו שזה בשקלים 279,000 אלף ש"ח.

ב י ש ר א ל - פורשה קאיין עולה החל מ- 0 0 0 , 3 1 6 אלף ש"ח "בלבד".
7. סוף סוף משהו שאפשר להשתמש בו בפקקים באיילון
ולחלטר בנתב"ג ,   כששירותי קרקע שובתים   (03.05.17)
8. לנד קרוזר v8
אבי   (03.05.17)
גורר אותו בלי בעיה
וברור שיותר טוב מהפורשה
9. כוח זה הדבר הכי פחות רלוונטי כאן, המשקל העצמי קובע אם יגרור
או יפרפר במקום   (03.05.17)
למפלצות שגוררות את המטוסים בשדות התעופה יש בערך חמישית מהכוח של הקאיין המוגזמת הזאת.
10. לא כזאת בעיה, ההגבלה בגרירה היא יותר בגלל הברקסים שלא עוצרים
(03.05.17)
11. Jonas USA
איינז הלנז ,   גרמניה   (03.05.17)
בישראל - פורשה RS6 עולה "רק" 0 8 0 , 0 0 0 , 1 מיליון ושמונים אלף ש"ח "בלבד". וכל מילה נוספת מיותרת, כי המספרים מדברים בעד עצמם ! ! !
12. לא נשמע כזה סיפור. בטח כאשר המטוס לא שם בלמים.
דב ,   גבעתיים   (03.05.17)
גלגלים חדשים של מטוס חדש, משומנים היטב בנויים להתגלגל. גם הטויוטה שלי תוכל להזיז אותו מהמקום.
אולי אצטרך להתקין צמיגים חדשים ולהאמיס קצת משקל על האוטו.
13. מה עשיתם?! עכשיו הוועד עובדים בנתבג יבקש פורשה לגרור מטוסים
הלוחם בקומוניזים   (03.05.17)
במקום הרכבים התפועליים הפשוטים שהם משתמשים בהם. יש לכם מושג כמה זה הולך לעלות למדינה?!
14. לכל המתרברבים...
ליאור   (03.05.17)
אז כוח הוא אכן לא הגורם העיקרי פה, אבל זה שהגיר לא נשבר, ציריות לא התעקמו, המצמד לא נשרף.. אלו היכולות האמיתיות.
שאפו ליצרן הגרמני.
15. למה לא לאורך 43 מטר ??????????????????
(03.05.17)
16. אז המבצע" הוא ברכישת קאיין, מקבלים מטוס מתנה ?
רמי נחום ,   רמת גן   (03.05.17)
איפה "הקאץ"...חח
17. אשרי המחרטטים
ואשרי המאמין   (03.05.17)
18. מה זה החרטה הזה באמאשלכם יא אפסים חובבנים
ערן   (03.05.17)
19. חחחחחחח כן בטח!
דוד דרזי   (03.05.17)
20. סילברדו גרר רכבת משא !
אהה .. ברור   (03.05.17)
21. למה שלא יגרור?? איפה ההפתעה פה?
(03.05.17)
22. מאוד חשוב, במיוחד ברחוב לוינסקי ביום שישי ב12 בצהריים.
גודמן ,   ים   (03.05.17)
23. שיא שאף אחד לא ניסה אפילו ליצר
אלכס   (03.05.17)
הוא שבר שיא כי אף אחד אחר לא התעסק עם השטות הזו.... יש מספיק רכבים "קלים" שמסוגלים להזיז אותו. פורד F למשל, דודג' ראם, שברולט סילברדו, האמר H2, ובערך כל רכב 4X4 עם מעל 400 כ"ס.
24. פורשה טורבן
פורשה טורבו   (03.05.17)
ממש כמו בסרטים לא יאומן
25. למה רק 42 מטר?
אריק   (03.05.17)
המנוע יתפוצץ? יתחמם? יישבר? הסבר, מישהו?
26. הבאתם לי רעיון בקשר לחבר וותיק בכלא
שוופס חצילים   (03.05.17)
27. בינתיים המנועים שמותקנים במטוסים הם של רולס רויס
לא התרשמתי   (03.05.17)
28. עוד פעם התרגיל הזה..
משה   (03.05.17)
בהתחשב שמקדם החיכוך של כני הנסע הוא בסביבות 0.01 עד 0.02 אז זה לא סיפור כזה גדול למנוע של 500 כ"ס. אם הרכב מורשה לסחוב 3.5 טון בנסיעה נורמלית אז להפעיל 6 עד 9 טון כוח בזחילה זה לא משהו מטורף. כבר ראינו אנשים שגוררים מטוסים..
https://www.youtube.com/watch?v=tls-Jli6eQE
29. קשה להאמין - אלא אם כן שמו טון משקולות במושב האחורי לחיכוך
אני   (03.05.17)
בפורשה אפשר לשים משקל ועדיין האוטו לא ירד כי יש לו קטע הידראולי לגלגלים...
30. השתכנעתי! אני מוכר את מאזדה 2006 שלי
גדעון ,   הרצליה   (03.05.17)
וקונה פורשה קאייאן
תגובות נוספות
חזרה לכתבה