חדשות  חדשות בארץ  כללי
3 קווי רכבת קלה ב-2024: כך ייראו הקו הירוק והסגול
איתי בלומנטל
פורסם: 09.05.17, 16:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 173 תגובות ב-133 דיונים
31. סימולציה לחלוטין לא מדויקת
יהודה ,   רמת גן   (09.05.17)
ע"פ תוכניות נת"ע כל הצמחייה בגדה הצפונית של אלוף שדה תיעקר ו 90% מהעצים. הצמתים בר"ג ברמת שירות F כבר היום ורכבת שעוברת כל דקה וחצי תגרום לקריסת הצומת אלוף שדה והירדן. כבר היום נתקעות מכוניות בצומת ולכן הן תעמודנה על המסילה. לרמת גני שיעלה בירדן, זמן הנסיעה לרכבת מרכז יותר מ 40 דקות. בכל צומת תבוטל פניה אחת לפחות ורמת גן תחולק לשתיים. רמת גן לא תיהנה מהקו הזה אך תשלם מחיר יקר. בכלל בתוכנית המאקרו לא סופרים את רמת-גן (למעט רחוב ז'בוטינסקי בקו האדום).
למה לא להעביר את הרכבת באלוף שדה למרכז הכביש בהפרדה מפלסית?- רחוק מהבתים לא צריך לפצות את תחנת הדלק ב 110 מיליון ש"ח, אין פגיעה בתנועה.
32. מה עם נתב"ג ??????
גיא   (09.05.17)
33. ממשלת ישראל מזניחה את התחבורה הציבורית!! או שלא...
(09.05.17)
34. שקר !!! שקר !!!! שקר !!!!!
דני   (09.05.17)
כבר היום לא ניתן לצאת מרחוב הירדן בבוקר והנסיעה מאמצע רחוב הירדן ברמת גן עד מחלף אלוף שדה לוקחת בבוקר יותר מ 45 דקות ! ועם רקבת שנוסעת על הכביש כמה זמן זה ייקח ??? שלא לדבר על תקופת העבודות..
אחלה הדמיה עאלק.. בשלוש בלילה הכביש הזה יותר עמוס מאשר בהדמיה יעני...
מה הם חושבים שאנחנו בפרג ? ששם יש קרון חשמלי שנוסע בנתיב משלו ואין כמעט תנועה מסביב ?
כבר בדקו בירושלים ומצאו שהרכבת הקלה יותר איטית מאופניים (לא חשמליים !!!!)

חלם !! חלם !! צריך לצאת להפגין ולשנות את ההחלטה לפני שיהיה מאוחר מידי !!
זינגר, ראש עיריית רמת גן, תתעורר !!!!!!!
35. הפתרון של חפירה מתחת לכביש חיפה ברח איינשטיין נראה מצויין !פ
יואב ,   רמת אביב   (09.05.17)
למעשה הגובה של הנסיעה במכוניות ישאר כמות והרכבת תעבור מלמטה - מצויין
36. מה ההבדל בין אוטוסוס לרכבת אם שנייהם עוצרים ברמזור ובתחנות?
מי   (09.05.17)
37. הנסיעה איטית מידי
(09.05.17)
38. רכבת כבדה
חיים   (09.05.17)
משקעים מיליארדים של שקלים ברכבת קלה במקום להשקיע עוד קצת ברכבת תחתית מהירה כמו בכול מקום אחר נורמלי בעולם מי המטומטם מתכנן קו סגול שיגרום לעומס תחבורה הנע במהירות של צב בקיצור קטסטרופה אומת הסטארט דאון
39. מה עם קו לכביש 4 צפון דרום?
אזרח   (09.05.17)
40. איך מתלהבים כאן מרכבת בקצב של צב שהולכת לנוע על הכבישים..
אבסורד   (09.05.17)
מדינת חלם. במקום לבנות רכבת תחתית משקיעים מילארדים ומבזבזים שנים ארוכות של חפירת מנהרות לרכבת איטית כמו בירושלים שלא תפעל בשבתות.
41. איך הרכבת הזאת מהווה פיתרון למשהו כשהיא עילית?
(09.05.17)
לא ברור לי.
42. תושבי מרכז תל אביב - המאוגפים ע"י תחנות קרליבך ואלנבי
א.   (09.05.17)
חיים בסיוט תחבורתי כבר שנתיים שרק נעשה יותר ויותר גרוע.
ס י ו ט!!!!!!!
43. רציניים?
איתי   (09.05.17)
באמת יוסיפו מסלולים עיליים במקום בו אין מקום? אדיר תוסיפו נתיבים עכשיו והבעיה תיפתר ללא כאב לאזרחים
44. הרכבת הקלה צריכה לבוא במקום נתיבים ולא בנוסף
להכביד על הרכב הפרטי   (09.05.17)
העובדה שבסרטון מתגאים בכך שלא מכבידים על התנועה, היינו על הרכב הפרטי, מראה שהמסר לא הופנם. חייבים לבטל נתיבים ואת השטח שלהם לייעד לרק"ל ולמדרכות. אבל מהנדסים שחונכו בטכניון בשנות ה-70 לעולם לא יבינו. צריך שיבוא ראש עיר או שר ויוריד הנחיה, כמו בפריז.
45. מי צריך את זה בכלל??
אייל ,   הרצליה   (09.05.17)
מתי יבינו שכל עוד זה לא נכנס לשכונות זה פשוט מיותר! אם יש תחנה וחצי בכל עיר אז מה עשינו בזה? אני עדיין צריך איכשהו להגיע לתחנה... כל כך מטופש.. אני רוצה לצאת מהבית שלי לצורך העניין ברעננה, ללכת כמה דקות הליכה לתחנה הקרובה ביותר ולעלות על רכבת שתביא אותי לעבודה (או מרחק 5-10 דקות הליכה ממנה). אם אני צריך אוטו בשביל להגיע לתחנה אז מה עשיתי בזה??? המטרה היא להפטר מהמכונית הפרטית ולא להחזיק מכונית פרטית בשביל להגיע לרכבת! חלם זה כאן
46. מה נפקא מינה? רכבת בדיוק כמו אוטובוס זה לא שדרוג
תומר   (09.05.17)
מדינת ישראל מדינת חלם
47. כולם מתלוננים על זה שהרכבת לא תחתית לכל מסלולה -
mind the gap   (09.05.17)
וצודקים, אבל -
מה שחשובים אולי יותר הם מסלולי הקווים - האם נותנים מענה לצרכי האוכלוסיה? האם מחברים בין מרכזי תעסוקה ותחנות הסעת המונים (אוטובוס ורכבת)? האם מקשרים אזורי מגורים לאזורי בידור וקניות?
48. שמישהו יעצור את התכנון הלקוי הזה לפני שיהיה מאוחר מדי.
(09.05.17)
49. מי יעצור כבר א בשטות של הרכב הקלה ??
עמוס ,   ראשון לציון   (09.05.17)
לאיזור צפוף כמו תל אביב נדרשת רכבת תחתית וזה מה שנהוג בעולם. רק בישראל יש עדיין שר תחבורה שתומך ברכבת קלה. זאת בכייה לדורות שמבקר המדינה עוד יחקור.
50. מה שבטוח ב2024 קרונות לנשים בלבד .
ב   (09.05.17)
51. אשרי המאמין. אני חוזה שייקח 50 שנים לפחות.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יצחק נימר ,   דרום   (09.05.17)
בדיחה טובה.
52. ומה עם ערי הרצליה ורמת השרון?
תושב הרצליה   (09.05.17)
בהרצליה יש רק תחנה אחת שאינה רכבת קלה ולא במרכז העיר.
בכל מקרה גם תושבי הערים בהם תעבור הרכבת הקלה יצטרכו מכונית בכדי להגיע לתחנה. יש צורך בפתרון רשתי כמו בפריז. שם בכל אזור מגורים יש תחנת רכבת זו הסיבה מדוע רק 40% מבעלי משפחות בפריז יש מכונית.
53. רק רכבת תחתית
נעם ,   מרכז   (09.05.17)
כל זמן שהמכוניות והרכבת יסעו באותו מפלס, הפקקים רק יחמירו.
כנהוג בכל הערים בעולם, יש להקים רק רכבת תחתית.
אפילו אם נאלץ להמתין לה עוד מעט זמן.
54. העיר הרצליה לא קיימת על המפה. מה כבר יש במרינה?
הרצל ההרצליאני   (09.05.17)
שניים וחצי אנשים ובקרוב גם סוגרים את קניון ארנה. אבל לעיר עצמה אין שום חיבור לשום קו
55. מבט מהיר על התגובות מגלה עם של קוטרים מסריחים.
זאב הערבה   (09.05.17)
56. מטרו -X. קווים מעגליים ורדיאליים - X
דן ,   מרכז   (09.05.17)
אנדרלומסיה תחבורתית - V.
בזבוז כספי משלם המיסים - V.
57. אבל למה לא תחתית למה?
אבי ,   הרצליה   (09.05.17)
משקיעים כל כך הרבה כסף, עושים כל כך הרבה רעש, תעשו את כל מערכת התחבורה הציבורית תחתית!
או לפחות תחברו את הרכבות העליות לרמזורים ככה שכשהרכבת תגיע לרמזור היא תקבל עדיפות בצומת
58. הדמייה לא אמינה, נא להוסיף פקקים בנתיבי הרכבים
שחר2 ,   תא   (09.05.17)
59. איזה חלם! היום אני נוסע באוטובוס מהירדן לבר אילן ב10 דקות
אייל ,   רמת גן   (09.05.17)
60. רכבת עילית
(09.05.17)
גם בערים גדולות בעולם, כמו לונדון או פריז, המטרו הוא תחתי רק במרכזי הערים (מה שאקוויוולנטי במקרה שלנו לת"א), ועילי בפרברים (כל ערי הלווין של גוש דן). לרוב כתיירים אנחנו נמצאים רק במרכזי הערים האלה, ולכן אנחנו מכירים מטרו תחתי בלבד.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה