|
1. אבל איפה הנתונים ?
עופר , |
קרית טבעון |
|
(21.05.17) |
מה מספר הניגשים השנה ובשנים הקודמות ? איך נגרמה העלייה המדווחת ?
|
| |
רמת הלימוד לא עלתה. ורמת התלמידים לא עלתה, אז איך משפרים את הממוצע? פשוט מורידים את רמת הבחינות. מי שראה בחינות בגרות במתמטיקה בשנים האחרונות מבין שהרמה של 5 יחידות היום יכולה להיות מוגדרת בצורה מנומסת כ- "מביכה" (ואחר כך הילדים מגיעים לאוניברסיטאות, מקבלים את השוק,והולכים למכללות בהן יש מכינות שמשלימות להם את מה שבית הספר היה אמור ללמד מלכתחילה)
|
| |
3. לא קשה להעלות את כמות בוגרי 5 יח' לימוד, אם הרמה יורדת
התלמידים של היום לא מסוגלים לעשות בגרות של תחילת שנות האלפיים, שלא לדבר על שנות ה-80 וה-70. אז יופי שאפשר להתגאות בכמות מסיימי 5 יח' לימוד, אך חוסר הידע הבסיסי של תלמידים אלה במתמטיקה לא מועיל לאף אחד. כל עוד המערכת (ובראשה בנט) מעדיפים כמות על איכות, אפשר לדבר עד בוא המשיח על יכולת התלמידים של היום, אך המצב כיום יותר גרוע ממה שהיה לפני 3 עשורים.
|
| |
4. הכל כוונות ותהליך אבל מה התוצאות? יש תוצאה אובייקטיבית חוץ
מהורדת רמת המבחנים? |
|
|
(21.05.17) |
|
| |
5. לא, הילדים בפריפריה לא פחות מוכשרים, אבל
יש הורים שמכוונים את ילדיהם למאמץ ויש הורים שכלל לא מכוונים את ילדיהם.
| |
|