רכב  תחבורה ציבורית
דו"ח התחבורה הציבורית: אגד ודן נתקעו בדרך
אודי עציון
פורסם: 08.06.17, 09:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות ב-32 דיונים
1. יש לקחת דוגמא מקו 1 בגוש דן.אין יותר לשלם לנהג.רק רב-קו
גדעון   (08.06.17)
2. קשקשנים
גד   (08.06.17)
אין כמו דן !!
3. אבסורד..
אייל ,   ירושלים   (08.06.17)
אגד ודן חברות ותיקות שבנו את תשתיות התחבורה הציבורית בארץ, מצחיק הדבר שנבחנים פרמטרים לשירות מול חברות צעירות קטנטנות בעלות צי רכבים חדשים המקבלות שירותים בחלקן מידי החברות הגדולות.
מנגד החברות הוותיקות מתקשות בתחרות מול הצעצועים שבמשחק כיוון שהן מתמודדות מול הסכמים קיבוצים עשרות בשנים...
שלא יאכילו אתכם בשטויות,, המבחן לא השוואתי בעליל,,
4. ברור. רק המגזר הפרטי יעיל וזול. אגד ודן זה מגזר
ברוריה   (08.06.17)
ציבורי: שמן, חזירי ולא טוב.
5. בתור משתמש בתחבורה ציבורית מטרופוליןו דן באר שבע מצוינות
דני ,   באר שבע   (08.06.17)
גיל יעקב אתה בחור משועמם מאוד שלא מצא עבודה ובא להציק לאוטובוסים
6. פיטורים
יעקב   (08.06.17)
גיל יעקב צריך לפטר אותך ואת כול המשרד שלך לאלתר
8. דן במקום נמוך ויש סיבה
בוריס ,   פתח תקווה   (08.06.17)
לא צריך לבוא לדן בטענות על השירות... בתלונות צריך לבוא למשרד התחבורה.
חוסר כח אדם וחוסר תנאי דרך בגוש דן.
יש מחסור בנהגים הנובע מתהליך ההכשרה, תהליך שלוקח מעל שנה בשביל להוציא רישיון לאוטובוס, תהליך בירוקרטי מעצבן מאוד, שאת רובו "תוקעים" משרד התחבורה והבריאות.
שיבושים בכבישים בעקבות הכנת התשתיות לרכבת הקלה, גורמת לסבל רב בקרב הנהגים, במיוחד כשנהגים הנוהגים על פריבטים נוסעים בנתיב לתחבורה ציבורית.
אז לבוא בבעיות אפשר תמיד.. מה קורה עם פתרונות?????
9. סבל נהגי האוטובוס בתל אביב בלתי נתפס !
לילך   (08.06.17)
אבל לחברות לא אכפת בכלל .
הנהג חייב להיות מופרד במחיצה מהנוסעים !
לא להתעסק עם כסף ולא להיות מודיעין !
כל עוד לא זה המצב נישאר מדינת עולם דלישי בתחום הזה .
נהג אוטובוס בתל אביב חוזר כל יום מהמשמרת על סף התקף לב אבל לאף אחד בחלונות הגבוהים לא אכפת , לא בחברות עצמן ולא במשרד התחבורה .
זו זעקה לעזרה , אבל אף אחד לא שומע .
10. אם בבאר שבע יכלו ליישם
משה   (08.06.17)
מכונות כרטיסים בתחנות האוטובוס , למה לא בתל אביב ? למה אנחנו כנהגי אוטובוס בתל אביב צריכים להתעסק עם מכירת הכרטיסים לנוסעים כמו אחרונת מדינות העולם השלישי ??? למה אנחנו לא מופרדים פיזית מהנוסעים כך שנוכל לבצע את עבודת הנהיגה ברוגע ובצורה נינוחה ? אבל למי אכפת ? לאף אחד לא אכפת מנהגי האוטובוס ומתנאי העבודה המחפירים איתם הם נאלצים להתמודד .
11. מתי דן יעברו לחשמליים
(08.06.17)
12. לא יכול להיות! מי היה מאמין שרוב ערסים/דוסים בישראל ישפיע?
כולנו מוכים בתימהון   (08.06.17)
13. עבדות להיות נהג
(08.06.17)
14. הכל יחסי .... גם בתחבורה
אלון   (08.06.17)
מצויין להשוות בין החברות שמסיעות אלפי נוסעים וצי רכב של 300 אוטובוסים לבין דן חברה שמסיעה ביום 700 אלף נוסעים עם עשרות אלפי נסיעות ביום . טוב להשוות בין חברה שנוסעת בצפון או בדרום לבין דן שכל האוטובוסים עומדים בפקקים עם מהירות ממוצעת של 8 קמש לשעה ויש עוד הרבה מה להכביר מילים . הנכשל היחידי הוא משרד התחבורה שלו מפנה צירים ונתצים לתחבורה הציבורית בגוש דן
15. לכל המשמיצים את חברת דן .. ניסיתם
אילן   (08.06.17)
פעם לנסוע ברחוב זבודינסקי לכל אורכו או בשדרות ירושליים או לפחות ברחוב מודיעין או בבני ברק המחקתם אותי . להשוות את המרכז לפרפריה צפון הגולן או הדרום. חברת דן היא היחידה שמסיעה מאות אלפי נוסעים ביום בעומסים אדירים
16. קו 1 פגז! עליה מכל הדלתות ונת"צ לאורך כל הדרך!
צחי   (09.06.17)
17. אגד תעבורה??? האוטובוסים הכי מטונפים והכי פגומים.
חחחחחח   (09.06.17)
אוטבוסים של 3 שנים נראים כאילו הם משנת ייצור 1905.
אז הם באמת משתדלים להיות אדיבים ולהגיע בזמן ובדכ הםגם מצליחים, אבל האוטובוסים עלהפנים.,
18. אני יכול לכתוב ספר על איזו חוויה זה לנהוג בגוש דן
נהג דן   (09.06.17)
חוויה מפוקפקת מאוד. אם לכם עם המכונית שלכם קשה דמיינו אוטובוס גדול וארוך שצריך להיכנס לחמישים תחנות בערך בכל כיוון ולצאת מהן כשאתם חוסמים אותו ולא נותנים לו לחזור למסלול , חוסמים את התחנה ומשתחלים לפניו כדי להרוויח עוד 4 מטר של כביש
19. ב
גוני   (08.06.17)
התחבורה הציבורית במרכזי הערים - בדיחה עצובה. ממרכז תל אביב לגבעתיים,למשל, אני מגיע ברגל כמעט באותו זמן כמו האוטובוס. 13 ק״מ מפרישמן לחולון - כשעה נסיעה בקו 172...!! אין תירוצים ואין הצדקה. נשאר רק לבכות מהמצב של התחבורה הציבורית. נוראית, מרעישה ומזהמת. הקיצר - זלזול קשה בציבור. שלא לדבר על הדיוק בזמנים. זה באמת מצחיק. מוריד ציפיות בינתיים מהרכבת הקלה ורק מקווה שאת הכל יתכננו ויבצעו חברות זרות. גם את התכנון הפנימי והשילוט
20. עושים עוול לחברות הוותיקות
מיקי ,   גוש דן   (08.06.17)
מטרונית חיפה נעה על נתבי תחבורה מופרדים לחלוטין מהתנועה .אין לה פקקים
אוטובוסים בגוש דן עובדים בתנאים בילתי אפשריים פקקים לחץ ליכלוך עומס על הנהג אדיר
כל נהג בבני ברק מוכן להתחלף עם נהג ממטרונית חיפה
בארץ חסרים אלפי נהגים וימשיכו להיות חסרים כי רק מזוכיסט בוחר במקצוע כפוי טובה שכזה ........
21. שטויות
איל   (08.06.17)
אם נתיב אקספרס לפני אגד אז הדו“ח הזה משולל מהמציאות
22. ישראל כץ משרד התחבורה והחברות
נהג אוטובוס   (08.06.17)
חייבים לעשות שינוי ומהר צריך להפסיק שהנהג יתעסק בגביה ושאלות וכמובן נתיב נפרד ברחובות ראשיים ולשנות את לוחות הזמנים שלנהג תהיה הפסקה להתרעננות והנה הופ תהיה תחבורה יעילה מהירה ושירות עם סבלנות איפה ישראל כץ ומשרד התחבורה לבצע מהלכים להצלחת ושיפור התחבורה במדינה מתי יהפכו את הנהג למקצוע ולא עיסוק מתי העבודה תהפך לעבודה מועדפת אחרי צבא כולל זירוז להוצאת רישיון לנהגי משאיות ומוניות הכל לאט ומסורבל יש לתקן את לוחות הזמנים לא יכול להיות שנהג שמסיע עשרות נוסעים בכל נסיעה לא יקבל הפסקה להתרעננות וחשוב להעלות את השכר רק ככה כולם יהיו מרוצים הנוסעים והנהגים יהיה שירות עם סבלנות
23. סמולנים כולכם !הכי טוב דן ואגד
(08.06.17)
לסוע מהכנרת לתל אביב ב4 שעות ,מתל אביב לאריאל ב3 שעות.לחכות 40 דקות ל63 עד שמגיעים 2.מי דואג לנו שעל כל ציר מרכזי יהיו 100 קווים שונים?רק דן ואגד יכולים! וחלילה לפגוע בהם גם מרכז הליקוק וגם ההסתתרות שומרים עליהם כמו מלאכים מתסכולם של מיליוני נוסעים שבויים.אבל כולם או סמולנים או אהבלים אז מה זה חשוב
24. אפיקים זה זבל
(08.06.17)
25. התפטרתי לפני חודשיים כנהג ב''דן''......
אפי   (08.06.17)
לאחר8 שנות עבודה.
עבדתי בקוו 40/42 עם אוטובוס מפרקי (ארוך כמו סמטריילר) כשהייתי מסיים את יום עבודתי מגיע הבייתה גמור כאילו עבדתי כפועל בניין.
העבודה קשה/שוחקת ובשכר של 39₪ ברוטו לשעה, הייתי מביא הבייתה 7.000₪ לחודש וזהו!!!
בשנה האחרונה עם עבודות הרכבת הקלה, הפקקים הם בלתי ניסבלים.
אי אפשר לנהוג/לגבות כסף/לתת עודף/להיות אדיב כלפי הנוסעים/להשתלב בתנועה....
כיופ עובד באבאחה, כמעט באותו השכר, והחיים דבש!!!
רק טיפש בא היום לעבוד כנהג אוטובוס
26. מישהו במשרד התחבורה חשב על
ליאור ,   תל אביב   (08.06.17)
הנתיב של האוטובוסים בדיזנגוף מדרום לצפון ?
נהגי האוטובוס צריכים להתמודד עם רוכבי אופניים על הנתיב שזה פשוט סיוט מארץ הסיוטים !!!
לרוכבי האופניים אין ברירה כי אסור לרכב על המדרכה ואין שביל אופניים אז הם רוכבים על נתיב התחבורה הציבורית ופשוט מוציאים את נהגי האוטובוס מדעתם !

הם מאטים את האוטובוסים , לא מאפשרים לעקוף , (רוכבים באמצע הנתיב) , תוקעים את האוטובוס באדום וחוצים את הצומת כי אותם לא קונסים ב 1500 ש"ח ועשר נקודות אז למה שלא ישימו קצוץ ?

מישהו במשרד התחבורה נתן דעתו על זה , למישהו בכלל אכפת ?

שנהגי האוטובוס ימשיכו לסבול , זה לא מעניין אף אחד .

זה חבל , זה עצוב , זו המציאות .

נכתב כתוצאה מסבל בכל יום עבודה כתוצאה מהמצב הזה , נהג ששופך את הלב כתוצאה מהמציאות העגומה בשטח בתקווה שיקרה משהו שישפר את המצב .
27. נהגי האוטובוס בתל אביב מבטיחים למות מהתקף לב בשקט .
גדי ,   חולון   (08.06.17)
לא לעשות רעש .
להרגיש את הדקירות בבתי השחי .
להרגיש את הדקירות במפשעות .
להבין מה זה מבשר .
ולמות בשקט .

בשקט .

וכשישראל כץ יגזור את הסרט ב - 2021 , אף אחד לא יזכור אותם , את הסבל הנורא שלא מעניין אף אחד .

הם ימותו בשקט .

ההתקף בוא יבוא .

לאף אחד לא אכפת .

סתם נהגי אוטובוס פשוטים שכל כך קל להפוך למרמס .
28. מחקר שגוי
דנידין   (08.06.17)
ככה לא בודקים ביצועים של חברות התחבורה הציבורית.
29. נהגי דן הכי גרועים,כמו מובילי בקר
עזרא   (09.06.17)
גז-ברקס כל הדרך ולא איכפת להם שהנוסעים נופלים.
30. ישראל כץ הוא דחליל שלא תורם כלום לתחבורה הציבורית.
אזרח מהצפון   (09.06.17)
הדבר היחיד שהוא עושה במשרד התחבורה זה מה שהוא מגדיר
כ"פיתוח תשתיות". וזה אומר סלילת עוד כבישים ובניית מחלפים.
כל זה כדי שכמות כלי הרכב שנוסעת על הכבישים תגדל, ואיתה
יגדלו הכנסות המדינה ממיסים על קניית הרכב וממיסים על הדלק.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה