רכב  דו גלגלי
גלגלי הדמים
אודי עציון
פורסם: 16.06.17, 08:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות ב-16 דיונים
1. הארלי סטריט 750 עולה בארה"ב 7,549 $ שזה בשקלים 27,000 ש"ח.
איזי ריידר ,   כביש הסרגל.   (16.06.17)
הארלי דווידסון סטריט 750 (מיוצר בהודו) עולה בישראל 60,000 אלף ש"ח.
2. אם היה למדינה רצון לצמצם הרוגים לא היו צובעים את הכביש עם צב
עמוס   (16.06.17)
ע שמן
3. צריך להתמכד באופן הנהיגה של האופנוענים ולאכוף
איתן   (16.06.17)
רק כך הם יפגעו פחות
4. כיסוי תחת ובינוניות
אופיר   (16.06.17)
שימו לב שכל הסטטיסטיקות מדברות על הרוגים, אבל לא על "חומרת האירוע/פוטנציאל לנזק" בכל תאונה. (כיאה לכל גוף בעולם שאמון על בטיחות)

אני אישית הייתי מעורב בתאונה עם אופנוע לפני חודש אחרי שגברת נחמדה עמדה בשולים ביציאה מכביש מהיר, והחליטה להשתלב לא כחוק לכביש המהיר, תוך כדי שהיא עוברת 2 נתיבי יציאה ואי תנועה! וכמובן שמעיפה אותי.
נראה לכם שהמשטרה תחקור את זה?! עפתי ועצרתי חצי מטר מגדר הפרדה בנויה, אבל אני חי! חלילה שתאונה כזאת עם עבירה חמורה תיכנס לסטטיסטיקה.

ועוד דבר, כל "בתי הספר" ללימוד נהיגה בארץ לא שווים כלום (לא רק דו גלגלי). האם מישהו מלמד לתפעל את כלי הרכב במצבי חרום, קרי בלימת חרום? נראה לכם שטייס מקבל רשיון טיסה לפני שהוא יודע לתפעל את כל המערכות בחרום?
5. שר תחבורע
טייס חדש תרתי משמע   (16.06.17)
בכל פעם אנחנו קוראים כתבות עם נתונים נתונים ועוד נתונים די כבר
את מי זה מעניין מה היה בנובמבר או פברואר 2016 2015 מה לא ברור פה
תראו כמה כלים נמכרים בשנה (מיסים מיסים ביטוחים חלפים טיפולים ושוב מיסים) למה שהמדינה תעצור תרנגולת שמטילה ביצי זהב,
*וההכשרה*
נער בגיל 16 מחוייב ב15 שיעורי נהיגה 10 שעות נהיגה בפועל ויש לו רישיון אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק
רישיון A1 דרגת הביניים גם 10 שעות נהיגה ויש רישיון,
כל זמן שבצמרת משרד התחבורה יושבים חכמי(יועצי)חלם המגמה תימשך ואף תעלה
אברהמי עפתה על עצמך "טייס אמר לך שיותר קל לטוס מאשר לרכוב" שנתיים של הדרכה בתקציב של 2 מיליון $ וואלה הצחיק הטייס הזה
סעו בזהירות שבת שלום
6. מבחינת משרד התחבורה - אופנועים פשוט לא קיימים
א ,   חיפה   (16.06.17)
אחרת, איך להסביר את כל הרעות החולות על הכביש בעידודו ולפי התקן של משרד התחבורה? החל בכבישים מקורצפים המהווים סכנת מוות לדו-גלגליים, עבור דרך רמזורים אוטומטיים לפנייה שמאלה שלא מופעלים ע"י דו-גלגליים, צביעת סימונים על הכביש בצבעים מחליקים, גדרות בטיחות המהוות גזר דין מוות לרוכבי דו-גלגליים ועוד ועוד? נכון, יש לא מעט רוכבים המסכנים את עצמם והסביבה בצורת הרכיבה שלהם (תחשבו איזה נזק הם היו גורמים אם היו נוהגים במכוניות באותה צורה) אבל משרד התחבורה גורם לזה שגם עבור רוכבים שומרי חוק וזהירים הכביש הוא מלכודת.
7. הםרוכבי הדו גלגלי.....
יוסי   (16.06.17)
עוקפים מימין/מזגזגים בן טור המכוניות/נוסעים באין כניסה חפשי/כשמגיעים לרמזור אדום, לא פעם, ולא פעמיים רואה אותם מלמעלה (אני נהג אוטובוס) נהפכים להולכי רגל...
כך זאת כדאי לא לעמוד באדום.
חזרתי לפני שבועיים מספרד ושם, אופנוע עומד בטור , בשיירה, כמו כל רכב.
שאלתי את בהמדריך ואמר שיש תקנה חדשה, שמי ''שמזפזפ'' בן המכוניות בטור לרמזור= עבירת תנועה+קנס+ נקודות!!!
הלוואי עלינו......
8. יש כיום אופנוע חשמלי ממש.....
דני   (16.06.17)
מסוכן!!!
אתה לא שומע אותו בכלל, תאופ''חותך אותך'' כאילו אתה עפר.
רוב השליחים פיצות/המבורגר/מסעדות נוסעים כמו מטורפים תמיד ממהרים=היות ועובדים:
פר משלוח.
9. הבעיה חוסר סבלנות ונימוסים על הכביש
תל אביב   (16.06.17)
10. שוטרי תנועה מגרבצים בפינות רחוב ודופקים דוחות כדי לעשות קופה
גוש ליכוד+דתיים   (16.06.17)
בעוד הערסים האלימים משתוללים בכבישים באין מפריע וקוטלים חיים. פרצופה של המדינה.
11. מסכי מגע וביטוח נמוך לדו גלגלי ואי סבסוד מערכות מצילות חיים
תושב   (17.06.17)
מייצרות קברים חדשים ברחבי ישראל. זו אחריות משרד התחבורה והעומד בראשו. צריך לקנוס מכוניות עם עם מסכי מגע ולסבסד כאלו עם חוגות פיזיות ( כמו במכוניות הגרמניות ומזדה למשל)
12. הבעיה העיקרית הישראלים ! כל ד'אלים גבר.
אהרון ,   כאן   (17.06.17)
13. - The secret to safer driving
Meir As ,   overseas   (17.06.17)
!!! Four Wheels Beneath !!! A Roof Above
Worldwide, statistically in 2013 ,Israel is among the countries with the lower road fatalities
Internationally Africa is the worst, than Iran and Jordan, which may indicate to the high rate among Israeli Arabs.
14. תרבות רכיבה עבריינית. זה הכל
עדי   (17.06.17)
יותר מחצי מההרוגים בתאונות עצמיות. גם בחצי לפחות מהתאונות עם כלי רכב רוכב האופנוע אשם. כשרוכבים בחי חוקי תנועה התוצאה אחת. זה כל הסיפור.
15. למה זה?היו לי טריומף הארלי והונדה, ועברתי כבר כ100000 ק״מ,
לםלם   (20.06.17)
על אופנועים, ולא החלקתי, ולא התנגשתי, והנה אני חי!! בגיל 65, והכל בגלל משמעת ברזל מה ואיך לרכב. אופנוע בלי מרכז כובד נמוך יעוף לכל הרוחותהטריומף היה הכי מאוזן, אופנוע כמו ההארלי שהיה לי והיה כבד כ220 קג, ייצא מסלאלום החלקה (וזה קרה לי על שמן בעיר) והאופנוע התיישר מהר והמשכתי הלאה, בקלילות. לעומת זאת אופנועי הספורט למיניהם- כמו הונדה 600 שהיה לי ונפטרתי ממנו מהר-הם המלכודות מוות הכי גדולות. בחיאת... אנחנו לא במסלולי מירוצים והכביש לים המלח מערד- זה לא מקום לבחון אם מלאך המוות שם או שלא.. והכל הכל הכל מתחיל מחינוך! כשיש ״שופוני״ אז השופוני נכנס בסוף לארון, כשיש לך ירוק - אז אין לך ירוק לפני שווידאת שהצומת פנויה למעבר מכל מיני גנבי צהוב/ אדום, שגונבים רמזור, ותמיד! אבל תמיד!! כשאתה רוכב תוודא שנהג המכונית שלפניך ראה אותך דרך המראה הצדדית שלו!! ורק אז תיסע הלאה בראש שקט,
16. אברהמי, צוחקים אתך, אתה לא מבין בדיחות! אתה פוץ?
טייס קרב   (20.06.17)
"עוברים אצלנו בקורסים טייסים בחיל האוויר שרוכבים ומספרים שהם גילו שרכיבה באופנוע הרבה יותר מסובכת מהטסת מטוס", מסכם אברהמי".
אז ככה, בשביל מי שלא יודע(אברהמי):
1. במטוס לא רק צריך להסתובב, יש גם עניין של שמירה על הגובה. אתה בטח מודע להבדלים בין דו-ממד, לתלת ממד? נכון.
2. במטוס יש כוחות ג'י, ככה שהגוף, ולא רק המטוס(האופנוע שיכול להחליק בסיבוב), הגוף עובד על סף היכולת הפיזיולוגית.
3. בהמראה ונחיתה, כשהאף למעלה, קשה מאוד לראות מה קורה למטה, נראה אותך רוכב ב 300 קמ"ש על עיוור.
4. (בעיקר) בנחיתה צריך לתזמן לתוך המרחב התלת-ממדי את כיוון הרוח, ואת משקל המטוס, כדי להניח אותו על המסלול בעדינות, ובלי שיתפרק.
5. יש גם נחיתות חירום....ועל המורכבות של הפעלת כיסא מפלט, וצניחה, שמעתה?
6. ונוהל קרב אווירי.
7. והפעלת מערכות איתור איומים,
8. והפעלת נשק.

אברהמי, בפעם הבאה שצוחקים אתך, תצחק!
להשוות אופנוע למטוס קרב זה די עלוב, כאשר עושה את זה מי שבקושי יודע לעשות ווילי דבילי. אלה אם אתה טייס קרב, ואז הטייס צוחק(עליך).
חשבתי שכדי לך לדעת.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה