|
1. מה הידע שלו בחקר סיכונים?
עד כמה שהבנתי אין לו.
|
|
|
2. חצי מדוייק ואין ישועה מעיריית חיפה לתושבים
האיזוטנק הוא אכן כלי ניוד חומרים חשוב... אבל, רוב המפכלים לא צריכים אמנויה בסדרעי גודל של איזוטנקים ולכן נשאלת השאלה איפה יפרקו את האיזוטנקים ויעבירו את תוכנם למיכלים קטנים יותר... ובחובבנות הישראלית פעולת ריקון איזוטנק בחצר אחורית במפרץ חיפה ומילוי מיכלים אחרים מאוד מסוכנת.
|
|
|
3. נראה שהכתב ממש נגד העברת מיכל דרומה
אני ממליץ לכתב לעבור לקרית חיים לאזור של מיכל המוניה. במפרץ חיפה לא חסר מפעלים מזהמים עם ריכוז אכלוסיה גבוה ואחוזי סרטן בין הגבוהים בארץ עם או בלי קשר למיכל המוניה. סוף סוף החליטו להעביר את המוניה לדרום וטוב שכך!
|
|
|
4. אוהד קינן מטעם העירייה בדיחה !
הפרופסור מטעם יונה יהב מציג כתבה שנטויה לצד ראש העיר הפופוליסט... עצוב מצחיק ובזוי
|
|
|
והפתרון שהם מציעים נדחה ע"י המשרד לאיכות הסיבה ושורת מדענים. למרות זה ממשיכים לקושש בעיריית חיפה כותרות כי זה מה שהם מבינים - יחסי ציבור.
|
|
|
|
|
7. גם כור אטומי הוא "יצירת פאר של טכנולוגיה עילית".
רוצה אחד כזה ליד הבית?
לא אמרת כלום. בטיחות קודמת לכל. גם אם מישהו מרוויח על זה. אם מישהו היה חכם שם הם היו עושים את זה מזמן ולא נותנים למישהו אחר לנצל את זה.
הבעיה היא שועד העובדים שאין לו שום איטרס חוץ מבונוסים שמנים לעובדים עצלנים וותיקים מתנגד לכך.
|
|
|
8. "בכל העולם משתמשים באיזוטנקים" כאשר אין איום בטילים
טיל אחד , והאיזוטנק מתפוצץ כמו בלון.
|
|
|
המדען הגימלאי קינן ממשיך בשלו לכתוב חצאי אמיתות והשערות מצוצות מהאצבע..כי זה מה שביקש יהב המושחט..וכמובן אתם נותנים במה..
|
|
|
כותב הכתבה שממליץ לייבא ולשנע אמוניה באיזוטנקים פשוט אינו מבין בנושא ולא יודע על מה הוא מדבר. אמוניה אל מיימית בתנאים רגילים דורשת איזוטנקים ללחצים של לפחות 10 בר. אין לערבב בינה לבין תמיסה מיימית של אמוניה. שלא להזכיר את פיזור הסיכון של אחסון האמוניה לעומת אחסונה באופן מרוכז באתר ייעודי.
|
|
|
11. זה מה שקורה שתאורתיקנים כותבים
1. פי עשר מכלים יסתובבו על הכבישים. יגדיל את הסיכון ? 2. פי עשר פריקות של מכלים. יגדיל את הסיכון ? יגדיל יותר מפי 10 כי בכל פריקה ישנם 2 צינורות שמתחברים למכל (נוזל וגז) 3. תשתיות הכבישים, אופי הנהגים בארץ, שעות העבודה..... יגדילו את הסיכון ?
|
|
|
12. איזוטנקים כחלופה גרועה.
גברי גבריאלי , |
קרית טבעון |
|
(18.06.17) |
את האוניה פרקו במסוף ייעודי לכך, בעוד שאת האיזוטנקים בשל הצורך במנופים, יפרקו בנמל המכולות. צמוד לדרך העצמאות, לדגון, לרמבם וכו'. איזוטנק '20 יכול להכיל 20 טון אמוניה. החלופה ל- 12,000 טון חודשי של המיכל זה 600 איזוטנקים. 600 איזוטנקים תופסים שטח של 9,000 מ"ר. בעצם בעידוד הפתרון כפי שאתה מציג העברת את ריכוז האמוניה במיכל המאובטח ללב נמל חיפה צמוד לכביש ראשי שמוביל לרמבם. קרוב יותר לרמבם מאשר המיכל הנוכחי. כל זאת בשם הצדקת דו"ח שנוי במחלוקת שלך ועוד כמה מומחים. תרד ממגדל השן לקרקע המציאות.
|
|
|
13. אהוד קינן אתה מדבר שטויות
לא יודע מי שילם לך ולמה אבל כל התאוריה שלך לחלוטין מופרכית ומהווה סיכון מוגבר למפרץ חיפה.
|
|
|
14. כתבה לא מהימנה או מקצועית, גובלת בפרסומת..
|
|
|
15. כתבה ממומנת
נו באמת, כתבה ממומנת |
|
|
(18.06.17) |
|
|
|
|
|
17. עירית מוכיחה שעדיף לה שהמיכלים
ימשיכו להיות עם פטנט שהם ממליצים אבל איכות הסביבה.קשה להם שהפעח לא יפעל. עירית חיפה דואגת לכספים שלא יזרמו לה מהמפעל. מצד השני כאילו בעד התושבים. יונה יהב.פרצופה האמיתי ידוע לנו.חא יעזור לך יש החלטה ש מיכלים עפים מכאן.בבחמרטת נתחשבן
|
|
|
18. כנראה שיצרן האיזוטנקים הכין את הכתבה ההזויה הזאת.
90% מהכתוב ,זה בדותות או חצאי אמיתות.
|
|
|
בחצר חיפה כימיקלים יש עוד כחצי תריסר מיכלי ענק של אמוניה. אז על מה הצעקה?
|
|
|
20. לפני שנה תאונה רכבות בדימונה עם דליפת אמוניה מאיזוטנק
שכחתם?.... מה אתם מוכרים לוקשים. גם איזוטנקים הם בסך הכל מיכל ובדימונה המרחק לאסון המוני היה קצר מאוד.
|
|
|
21. פושעי חיפה כימיקלים - לדין !!!
|
|
|
22. כל המפעלים הפטרוכימיים במפרץ חיפה חייבים להסגר. אין פה שאלה
של למה. יש שאלה של מתי, או כמה אנשים עוד ימותו עד שהמפעלים הללו יעופו מהנשמה של תושבי מפרץ חיפה. ברור שהזיהום הסביבתי בחיפה גורם לאחוזי תחלואה מהגבוהים בעולם (וברור שבארץ). ברור שהמפעלים הפטרוכימיים גורמים לזיהום, ודי ברור שכדי להיות רווחיים בסביבת העבודה בישראל הם לא יכולים לתפקד ללא זיהום. חייבים לסגור! יפה שנה אחת קודם.
|
|
|
ממש חללית מה יצירת פאר מיכל פרימיטיבי לחלוטין!
|
|
|
24. אם זה הפתרון המיטבי למה לא תפס בכל העולם אלא מיכלי אמוניה.
אולי גם בזה אשמה חיפה כימיקליים?
|
|
|
25. ושוב, קינן נמצא כלא- מחובר למציאות
הנה עכשיו התפרסם שאת רעיון ייבוא האמוניה באיזוטנקים פסל הן פיקוד העורף והן המל"ל, מסיבות בטחוניות. עוד לפני כן, פסלו הגופים המקצועיים את דו"ח הפרופסורים, כלא מקצועי ולא אמין.
|
|
|
26. הפרופסור המתוסכל
פשוט מדהים כמה שנאה |
|
|
(18.06.17) |
פשוט מדהים כמה שנאה יש בך לחיפה כימיקלים מר פרופסור,כנראה פגעו באגו שלך חזק
|
|
|
27. כרגיל בארץ יודעים יותר טוב מכולם
תמיד בארץ יודעים מה יותר טוב, וכל העולם סתם מפגרים. מתי כבר ילמדו בארץ שלקחת דוגמאות מאחרים וללמוד מהן זה לא בושה, וממש לא צריך ללמוד כל דבר "על בשרינו" כדי להגיע לאותן תוצאות?
|
|
|
28. בושה-היו כמה וכמה תאונות איזוטנקים
שלום
רק ב2016 הית ה תאונה של איזוטנקים ראו לינק והכותב רוצה לעלות 500 מהנ"ל לכבישים.איפה הפקקים הזיהום . בושה
http://www.haaretz.co.il/news/science/.premium-1.2883910
|
|
|
גם החלופות השלישית והרביעית לקוחות ממחוזות הדמיון: "כדי לשמור על מלאי אמוניה במפעל יירכשו 35 איזוטנקים, בקיבולת של 12.5 טון כל אחד, שיאוחסנו במתקן ממוגן במפעל בחיפה". אחסון תפעולי באיזוטנקים, או אפילו הקמתו של מכל תפעולי חדש, אינם ניתנים לביצוע. לא רק שאין להם מקום בשטח המפעל, אלא גם אין להם סיכוי לעמוד בדרישות פיקוד העורף לאחסון אמוניה. יתר על כן, אין סיכוי שחיפה כימיקלים תקבל היתר בנייה למתקן חדש על קרקע השייכת לבזן, ושהיתה אמורה כבר לשוב לבעליה החוקיים. http://www.themarker.com/opinion/1.4091201
|
|
|
30. צריך להיות בור רציני כדי להעדיף איזוטנקים על פני מיכל מקורר
האם באמת עדיף מאות איזוטנקים על הכבישים ובמפעלים (מיכלי אמוניה קטנים 12.5 טון כל אחד) בלחץ של 10-15 בר על מיכל אמוניה מקורר ומאובטח שנשמר בלחץ אטומספרי ?? כל איזוטנק כזה יש להרים ולשנע ע"י מניף מכולות מספר פעמים. מדובר בחוסר הבנה בסיסי בתחום ניתוח סיכונים , באף מקום בעולם לא יעדיפו איזוטנקים על פני מיכל מקורר ומשאבה מלבד בישראל שכאן האינטרסים האישיים והפופוליזם קודמים לכל שיקול מקצועי .
| |