|
1. כל הכבוד לשר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
|
|
|
|
|
3. בעיר ניו-יורק סיטי כרטיס סבויי עולה 2.75 $ = 9.70 ש"ח.
כרמלה , |
מיצפה אכזבה |
|
(18.06.17) |
והמשכורת החציונית בניו-יורק סיטי ובכל ארה"ב היא כפולה בפי-2 יותר מאשר בישראל.
|
|
|
4. עיריית חיפה ומשרד התחבורה הפקירה את התושבים
נה עם אלפי המשתמשים ששנה וחצי שנתיים יהיו מנועים משימוש בה?? מדוע עד כה אין שאטלים ללקוחות ואורך הנסיעה ממרכז הכרמל לעיר הוא קרוב לשעה??
|
|
|
|
|
6. השביתו את הקו בשביל כלום
למה שלא על הדרך יוסיפו עוד תחנות?? שיראו מה עושים בניו יורק כשסוגרים לשנה וחצי את הרכבת התחתית, משנים לבלי היכר את תוואי הקו כדי שיתאים לעוד הרבה מאוד זמן. למה אצלנו אי אפשר?? השביתו רק כי היתה שריפה ויחזירו כדי שהכרמלית תמשיך לא לשרת אף אחד. עלוב כבר אמרנו??
|
|
|
7. למה אהוד? שר התחבורה זה לא ישראל?
אז מה אם אני מזרחית
|
|
|
את קו הכרמלית צריך היה מזמן להאריך מתחת לאדמה לפחות עד מרכז חורב באחוזה ומשם כרבת קלה עד האוניברסיטה. אי הארכת הקו היא מחדל תחבורתי מתמשך.
|
|
|
9. אם תיסע ב- 2018, אני חותך ת*_!
|
|
|
10. תושבי חיפה מימנו את הצעצוע היקר הזה מכיסם במשך שנים
הכרמלית עלתה (הרבה) עשרות מליוני שקלים בעשרים ומשהו השנים האחרונות.
היא יקרה לתפעול.
היא מסיעה ביום שלם מה שקו מטרו נורמלי מסיע ב-15 או 20 דקות.
לא ניתן להרחיב אותה (להגדיל קיבולת או להאריך את התוואי)
היא לא אטרקצייה תיירותית.
למה תושבי חיפה צריכים להמשיך לשפוך על זה כסף?
|
|
|
11. הכרמלית היתה צריכה להרחיב ולהאריך קווים על רחבי העיר
ואז בטוח שלא היינו צריכים את המטרונית העלובה
|
|
|
12. הרכבת משום מקום לשום מקום
|
|
|
|
|
14. חבל שלא מנצלים את הזמן להארכת הקווים זה יכול להיות כה שימושי
|
|
|
15. חחחח כתבה מתוזמנת של ראש העיר לפני הבחירות
|
|
|
כדי להכניס את הקרונות למנהרה צריך לחפור בור בצומת שער הלבנון ש. הנשיא כמו שעשו כשהכניסו את הקרונות הישנות. סיפור.
|
|
|
17. למה מנכ"ל הכרמלית אבישי הדר לא פוטר?
אחרי שהתברר שכל השנים הכרמלית נסעה בלי מערך הגנה מפני שירפות והנוסעים בעצם הופקרו לגורלם במקרה של שריפה, למה המנכ"ל שאחראי לביזיון הזה עדיין בתפקידו?
|
|
|
|
|
19. כל הכבוד
חנן ינון , |
חיפה |
|
(18.06.17) |
כמשתמש תדיר - שמח לשמוע.
|
|
|
20. מה יסתיים קודם- החלפת המדרכות או הכרמלית?
מתפורר פה.. , |
מרכז הכרמל |
|
(18.06.17) |
|
|
|
21. מה ההגיון בכרמלית של היום?! פשוט בדיחה.
במקום לשפץ קרונות, שווה לחפור מנהרות חדשות ולהפוך את הכרמלית לתחתית אמיתית ולא לבדיחה עלובה. זה יכול להפוך את חיפה לעיר נגישה ולשנות בה את איכות החיים.
|
|
|
נכון מה שנאמר באחתהתגובות, צריך להאריך את קווי הכרמלי עד האוניברסיטה .
באותה הזדמנות רצוי להחליף את מנועי האוטובוסים והמטרונית בחיפה למנועים חשמליים.
פעולה זו תשפר את איכות הסביבה-רעש ועשן-
בחיפה באופן משמעותי.וישפר את האטרקטיביות שלה כעיר נקיה ושקטה שנעים לחיות בה.
|
|
|
|
|
24. מנהרה אחרת שצריך לחפור בחיפה
היא להוסיף למנהרות הכרמל מנהרת רכבת שתקצר משמעותית את הזמן מלב המפרץ לחוף הכרמל ותוכל להגדיל משמעותית את התדירות והיקף הנוסעים מהגליל התחתון(עפולה) והעליון(כרמיאל) לחיפה, מת"מ ואזור המרכז.
|
|
|
25. בשנות ה 90 ביטלה עריית חיפה מכרז לחפירת רכבת תחתית בכל העיר
רגע של היסטורה |
|
|
(19.06.17) |
|
|
|
26. הכרמלית לא יעילה בכלל
האנשים נוסעים יותר באוטובוס ובמטרונית.שהשר ישראל כץ יחשוב על פיתרון טוב יותר לבעיית התחבורה הציבורית בחיפה ושאר ערי ישראל.
|
|
|
27. עד שהיא תעבוד יונה יהב כבר לא יהיה ראש העיר
עינת קליש ראשת העיר |
|
|
(18.06.17) |
|
|
|
מי אחראי בעיריית חיפה לכך, שהכרמלית לא הותקנו חיישנים?
מי אחראי לנזק הכספי העצום שלא מכוסה על ידי הביטוח?
מי אחראי לשלום הנוסעים?
זאת היא עיריית ״קשקשתא״
|
|
|
29. שימו לב - בשנות ה-50 כשהמדינה הייתה בת פחות מ-10 שנים
בנתה הממשלה - ממשלת שמאל - את הרכבת התחתית הראשונה בישראל. הליכוד כבר 40 בשלטון, וחוץ מלדאוג למתנחלים, לחרדים ולמקורבים, לא עושה כלום לטובת המדינה. (ורכבת קלה שבינתיים עדיין אין, זה לא רכבת תחתית.) פעם היה חזון. פעם הייתה יכולת ביצוע. היום יש רק קשקשת כדי לזכות בקולות בפריימריז.
|
|
|
30. {{{ההגיון=מנהרת הכרמלית והתחנות קימות,הביטוח כנראה יממן חלק
שיהיה בהצלחה . |
|
|
(19.06.17) |
נכון יהיה לשקם הכרמלית . המערך כולו קיים וכנראה הביטוח ישתתף בחלק מעלויות חידוש וההתאמות.===בהצלחה===
| |