רכב  תחבורה ציבורית
הכרמלית חוזרת ב-2018
אחיה ראב"ד
פורסם: 18.06.17, 14:48
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 108 תגובות ב-50 דיונים
1. כל הכבוד לשר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
(18.06.17)
2. ובכל זאת נוע תנוע !
אור ,   מרכז   (18.06.17)
3. בעיר ניו-יורק סיטי כרטיס סבויי עולה 2.75 $ = 9.70 ש"ח.
כרמלה ,   מיצפה אכזבה   (18.06.17)
והמשכורת החציונית בניו-יורק סיטי ובכל ארה"ב היא כפולה בפי-2 יותר מאשר בישראל.
4. עיריית חיפה ומשרד התחבורה הפקירה את התושבים
ערן ,   חיפה   (18.06.17)
נה עם אלפי המשתמשים ששנה וחצי שנתיים יהיו מנועים משימוש בה?? מדוע עד כה אין שאטלים ללקוחות ואורך הנסיעה ממרכז הכרמל לעיר הוא קרוב לשעה??
5. שריפה? הצתה!
רן   (18.06.17)
6. השביתו את הקו בשביל כלום
מירי   (18.06.17)
למה שלא על הדרך יוסיפו עוד תחנות?? שיראו מה עושים בניו יורק כשסוגרים לשנה וחצי את הרכבת התחתית, משנים לבלי היכר את תוואי הקו כדי שיתאים לעוד הרבה מאוד זמן. למה אצלנו אי אפשר?? השביתו רק כי היתה שריפה ויחזירו כדי שהכרמלית תמשיך לא לשרת אף אחד. עלוב כבר אמרנו??
7. למה אהוד? שר התחבורה זה לא ישראל?
שונטל   (18.06.17)
אז מה אם אני מזרחית
8. הארכת הקו
איציק ,   עומר   (18.06.17)
את קו הכרמלית צריך היה מזמן להאריך מתחת לאדמה לפחות עד מרכז חורב באחוזה ומשם כרבת קלה עד האוניברסיטה. אי הארכת הקו היא מחדל תחבורתי מתמשך.
9. אם תיסע ב- 2018, אני חותך ת*_!
גיל ,   חיפה   (18.06.17)
10. תושבי חיפה מימנו את הצעצוע היקר הזה מכיסם במשך שנים
א   (18.06.17)
הכרמלית עלתה (הרבה) עשרות מליוני שקלים בעשרים ומשהו השנים האחרונות.

היא יקרה לתפעול.

היא מסיעה ביום שלם מה שקו מטרו נורמלי מסיע ב-15 או 20 דקות.

לא ניתן להרחיב אותה (להגדיל קיבולת או להאריך את התוואי)

היא לא אטרקצייה תיירותית.

למה תושבי חיפה צריכים להמשיך לשפוך על זה כסף?

11. הכרמלית היתה צריכה להרחיב ולהאריך קווים על רחבי העיר
שי   (18.06.17)
ואז בטוח שלא היינו צריכים את המטרונית העלובה
12. הרכבת משום מקום לשום מקום
אני   (18.06.17)
13. מערך הקרונות הישן
מפ ,   חיפה   (18.06.17)
מי יקבל אותו?
14. חבל שלא מנצלים את הזמן להארכת הקווים זה יכול להיות כה שימושי
מאוכזב   (18.06.17)
15. חחחח כתבה מתוזמנת של ראש העיר לפני הבחירות
ירון   (18.06.17)
16. כרמלית
בת   (18.06.17)
כדי להכניס את הקרונות למנהרה צריך לחפור בור בצומת שער הלבנון ש. הנשיא כמו שעשו כשהכניסו את הקרונות הישנות. סיפור.
17. למה מנכ"ל הכרמלית אבישי הדר לא פוטר?
חיפאי   (18.06.17)
אחרי שהתברר שכל השנים הכרמלית נסעה בלי מערך הגנה מפני שירפות והנוסעים בעצם הופקרו לגורלם במקרה של שריפה, למה המנכ"ל שאחראי לביזיון הזה עדיין בתפקידו?
18. מדינת הלכה ברגל
ים   (18.06.17)
19. כל הכבוד
חנן ינון ,   חיפה   (18.06.17)
כמשתמש תדיר - שמח לשמוע.
20. מה יסתיים קודם- החלפת המדרכות או הכרמלית?
מתפורר פה.. ,   מרכז הכרמל   (18.06.17)
21. מה ההגיון בכרמלית של היום?! פשוט בדיחה.
יואב   (18.06.17)
במקום לשפץ קרונות, שווה לחפור מנהרות חדשות ולהפוך את הכרמלית לתחתית אמיתית ולא לבדיחה עלובה.
זה יכול להפוך את חיפה לעיר נגישה ולשנות בה את איכות החיים.
22. הארכת קוי הכרמלית
דוד ב.ש.   (18.06.17)
נכון מה שנאמר באחתהתגובות, צריך להאריך את קווי הכרמלי עד האוניברסיטה . באותה הזדמנות רצוי להחליף את מנועי האוטובוסים והמטרונית בחיפה למנועים חשמליים. פעולה זו תשפר את איכות הסביבה-רעש ועשן- בחיפה באופן משמעותי.וישפר את האטרקטיביות שלה כעיר נקיה ושקטה שנעים לחיות בה.
23. פוניקולור פוניקולור
(18.06.17)
24. מנהרה אחרת שצריך לחפור בחיפה
תכנן   (18.06.17)
היא להוסיף למנהרות הכרמל מנהרת רכבת שתקצר משמעותית את הזמן מלב המפרץ לחוף הכרמל ותוכל להגדיל משמעותית את התדירות והיקף הנוסעים מהגליל התחתון(עפולה) והעליון(כרמיאל) לחיפה, מת"מ ואזור המרכז.
25. בשנות ה 90 ביטלה עריית חיפה מכרז לחפירת רכבת תחתית בכל העיר
רגע של היסטורה   (19.06.17)
26. הכרמלית לא יעילה בכלל
אדיר   (19.06.17)
האנשים נוסעים יותר באוטובוס ובמטרונית.שהשר ישראל כץ יחשוב על פיתרון טוב יותר לבעיית התחבורה הציבורית בחיפה ושאר ערי ישראל.
27. עד שהיא תעבוד יונה יהב כבר לא יהיה ראש העיר
עינת קליש ראשת העיר   (18.06.17)
28. עירייה ביזיון!!!
יוסי עמית   (18.06.17)
מי אחראי בעיריית חיפה לכך, שהכרמלית לא הותקנו חיישנים? מי אחראי לנזק הכספי העצום שלא מכוסה על ידי הביטוח? מי אחראי לשלום הנוסעים? זאת היא עיריית ״קשקשתא״
29. שימו לב - בשנות ה-50 כשהמדינה הייתה בת פחות מ-10 שנים
הדר ,   ירושלים   (19.06.17)
בנתה הממשלה - ממשלת שמאל - את הרכבת התחתית הראשונה בישראל. הליכוד כבר 40 בשלטון, וחוץ מלדאוג למתנחלים, לחרדים ולמקורבים, לא עושה כלום לטובת המדינה. (ורכבת קלה שבינתיים עדיין אין, זה לא רכבת תחתית.)
פעם היה חזון. פעם הייתה יכולת ביצוע. היום יש רק קשקשת כדי לזכות בקולות בפריימריז.
30. {{{ההגיון=מנהרת הכרמלית והתחנות קימות,הביטוח כנראה יממן חלק
שיהיה בהצלחה .   (19.06.17)
נכון יהיה לשקם הכרמלית . המערך כולו קיים וכנראה הביטוח ישתתף בחלק מעלויות חידוש
וההתאמות.===בהצלחה===
תגובות נוספות
חזרה לכתבה