רכב  תחבורה ציבורית
מסילות תת-קרקעיות בחיפה - העירייה רוצה, הרכבת שוקלת
אחיה ראב"ד
פורסם: 19.06.17, 08:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 103 תגובות ב-62 דיונים
31. מי צריך רכבת שאפשר לרחף בחיפה?
הרחפן   (19.06.17)
באמצעות ענני הזיהום..קחו ענן ורחפו לקניון או לחוף הים .
32. מה שמפריד בין העיר לים בחיפה הוא כביש ראשי בן שישה נתיבים
תמר   (19.06.17)
ולא הרכבת
33. עירית חיפה ירדה מהפסים....
אבשלום קור   (19.06.17)
34. שהרכבת תעבור במקביל למנהיגות הכרמל
דני   (19.06.17)
2 תחנות בלבד: אחד בחוף הכרמל והשני במרכזית הקריות. תפתחו באופן מלא את הגישה לים ותחסכו חצי שעה נסיעה לתושבים מצפון לחיפה. אם צריך אפשר להוסיף קו מטרונית מהיר לאורך חוף הים. כל דבר אחר שומר על תכנון מפגר שהבריטים ביצעו ומשמר את איטיות התחבורה הציבורית.
35. תעבירו קודם את המפעלים המזהמים לדרום. לא יותר חשוב?????
jill   (19.06.17)
36. ואז ישתלטו הטייקונים על קו החוף
מינה   (20.06.17)
ויקומו להן עוד מפלצות כמו מגדלי חוף הכרמhell
37. חוצפה לאומית !
חיפאי   (20.06.17)
שלטון הליכוד חיסל את מדינת ישראל לטובת מדינת גוש דן-אמונים. הממשלה משקיעה מעל 150 מיליארד ברכבת תחתית בתל-אביב כי הפרויקט לא כלכלי כמו שהמשיח לא מציאותי ואף גורם פרטי לא היה מוכן לבנות אותו. אבל על 4-5 מיליארד להצלת חיפה עושים חשבון "לאומי".
38. איך הכל באנגליתנשמע יותר טוב
אדריכל הניצחון   (20.06.17)
שיקוע זה
Cut and fill
39. בקיצור ברכבת זיהו הזדמנות לדרוש עוד כסף
אורי   (20.06.17)
40. מנהרות רכבת בחיפה
עמוס   (20.06.17)
פנוי חוץ חיפה מנוכחות ברכבת יתרום רבות לפתוח העיר וחיבורה האמיתי לים
41. אבל אמרו שיחלקו הליקופטרים למעוניינים, היה חוסך הוצאות חפירה
לכו ותקוו שמחירי ,   דירות ירדו :-)   (20.06.17)
42. אני מעריץ של ישראל כץ
לארשי   (20.06.17)
43. הגיע הזמן להעביר כל מה שאפשר לתת הקרקע כדי להעלות את איכות
חוני המעגל פינות ,   מרכז   (20.06.17)
החיים על פני הקרקע, בעיקר להולכי הרגל עבורם מערכות התחבורה העל קרקעיות חונקות ומסוכנות
44. פרוייקט מיותר להצלת המטרונית הכושלת .....
חיפאי   (20.06.17)
עוד פרויקט מבית היוצר של עירית חיפה. להציל את שמה בשל הפרויקט המיותר שקוראים לו מטרונית. הם ניסו למכור לישראל כץ מטרונית לכרמיאל והוא זרק אותם מכל המדרגות עכשיו מנסים למכור מטרונית לנצרת (!) שגם זה מיותר לחלוטין.
יש להשאיר את הרכבת על מקומה לא להזיז אפילו מילימטר, להוסיף תחנה באיזור מגדל הטיל (דרך יש תב"ע מאושרת בנושא) זו תוכנית בריטית ישנה !!!
לזרז השלמת התחנה בלב המפרץ ולהקים קו מסילה שלישית לטובת רכבת פרברית חיפה.
כמובן לסגור את המטרונית שהרסה את רחובות חיפה (העצמאות, הרצל, הנביאים המגינים החלוץ. ההסתדרות ...) ולהחזיר את הנתיבים לשימוש תחבורה רגיל.
למה תל אביב פורחת כי יש שם עירייה נבונה שמנצלת כל משאב לטובת העיר. ועם יש רכבת על ציר איילון אז היא הופכת לרכבת פרברית של תל אביב !!!
מבקש שבשם החברות עם גורמים בעיריית חיפה לא תצנזרו אותי זה מידע חשוב לתושבי חיפה שפשוט לא יודעים אותו כי מורחים אותם בשקרים


45. בגלל הראשים הקטנים לא יאלצו להתכופף במנהרות.
מין הר   (19.06.17)
46. דנים בנושא שנים ועדיין לא רואים את האור. מדינה עלובה
פחחח   (20.06.17)
47. למה שלא תנקו את הרכבות מבחוץ, אור השמש כבר לא נכנס
מיכאל ,   ישימון   (20.06.17)
מרוב לכלוך. לא ניקיתם את הקרונות מבחוץ מהיום שעלו על המסילה...
קחו כמה שקלים מהפרויקט הזה ותשקיעו בניקוי.
הרכבת צריכה להיכנס מתחת לאדמה בלב המפרץ ולצאת חזרה רק אחרי חוף הכרמל.
כל הקטע של בת גלים מיותר. חשבו פעם שזו תהיה התחנה המרכזית (אגד) וזו תחנה גדולה
ומיותרת. העיקר שהכלו מבטון אפור ומדכא.
48. אציע לחמתי, היא חופרררררררת
מיקי ,   חיפה   (20.06.17)
49. אולי עדיף קודם לקעקע את הרמזורים הפרימיטבים שגוזלים מהציבור
המון דלק וזמן יקר   (20.06.17)
כל הרמזורים בחיפה עובדים בכוונה ללא פרופורציה וללא הגיון וללא חיישני תנועה. רוב הזמן הרמזורים ירוקים היכן שאין כלי רכב. ואדומים היכן שיש כלי רכב. אחוז מאוד גבוה מבעיית הרמזורים היא. שבכבישים שנוסעים ישר אין חיישני תנועה.
50. השיקוע לא יתן מענה לנמל חיפה ולדגון
ירון זהבי   (20.06.17)
המשמעות היא כנסית אלפי משאיות לעיר וירידת ערכה הכלכלי של הרכבת. זה בהחלט לא שחור לבן והשיקוע לא יציל את חיפה. די לפופוליזם זול ולעיתונות בשקל
51. השיקוע המוצע שיגעון שיתקע את פיתוח החישמולת ואת חיפה
חיים צ ,   חיפה   (28.06.17)
הרכבת לא תפתח את הקווים בחיפה, פשוט כי עלות השיקוע המיותר מליארדי שקלים. מה אנחנו המצאנו את הגלגל? קווי רכבת חשמליים חוצים נופי אגמים בשוויץ וזה לא מפריע לאף אחד , קווי רכבת חוצים באנגליה את אזורי החוף וזה יפה וטבעי. הרפו מ''השיקוע'' ותתחילו להתקדם.
52. יונה יהב - די תפסיק עם השטויות איזה שיקוע בעיר התחתית
נחמן ולא מאומן   (28.06.17)
בתוך מי ים. איזה מינהור בדמיונך ?תסגור את המפעלים המזהמים טפל בהוספת מקומות עבודה לצעירים שנוטשים את העיר, תתקן את הכבישים המתפוררים (נסעת בזמן האחרון בדרך הים המתפוררת?) תתחיל לנקות את הרחובות והמדרכות נראה שלא עבר שם מטאטא שנים.תוריד את הארנונה היקרה שאין לה תמורה.
53. יונה יהב,אין כמוך בעולם,חחחחחחח
אביגדור   (07.07.17)
התחילו הדיבורים על פרויקטים ענקיים כדי להשכיח את גובה הארנונה המפלצתי בחיפה,כנראה שהבחירות לעירייה מתקרבות......
54. הארכת המנהרות לכביש 2
לימור   (07.07.17)
הארכת המנהרות לכיוון דרום . המנהרות החדשות יפנו שטח על פני הקרקע . ומעל המנהרה שמים פסי רכבת . בצורה כזאת מצמצמים שטח ענק שתופסים הרכבת והכביש. זה יוצא קומה 1 כביש ורוצה 2 רכבת .בכל מקרה הרכבת שעוסקת בצמוד לחוף הים .נותנת נוף לנוסעים .
55. הרכבת תצטרך פס שלישי "ארצי" בין עתלית ומוצקין,
*   (15.07.17)
במהרה.
זה מה שמחזיר לתמונה מנהרת רכבת מתחת לכרמל.
סכומי עתק, אך לא משהו בלתי אפשרי.
לטווח ארוך, יתכן ופרויקט כזה יקטין את הוצאות שיקוע הקו בקטע שקמונה - חוף שמן.
56. רוצים לדעת למה ישראל נראית ככה?
מגעילול ,   ארצות הברית של ערב   (17.07.17)
סיימתי תואר באדריכלות בטכניון ותנחשו מה גיליתי?
שהסיבה למה ישראל מתוכננת מגעיל ונראית מגעיל בכל האיזורים הבנויים שלה, שנבנו בחמישים השנה האחרונות זה מכיוון שהחומר האנושי פה ברמה נמוכה.
מתכננים גרועים, אדריכלים גרועים, השכלה נמוכה, חוסר תבונה והגיון בסיסיים.

ישראל מטפחת דור אחר דור של מתכננים גרועים מאד.
ואם מישהו חושב או מקווה שתהיה לו סביבה טובה טועה, תמיד ישראל תיבנה מגעיל, כי הסדר עדיפויות עקום.

חלקכם חושבים שאני ממורמר אולי, אבל אין פה מירמור, יש פה היכרות עמוקה עם המערכת.

בהצלחה
57. בגלל הבריטים המחדל נישאר עד היום
יוסי   (18.07.17)
תכנית המנהור תפתח את כל שכונות החוף לגישה ישירה לים.
ביטול החיץ יהפוך את חיפה לעיר חוף כמו כל עיר נורמלית בעולם.
גם בברצלונה הפתרון הצליח כשהרכבת עוברת במנהור קרוב לחופים.
58. כל שכונות החוף יהנו מעמודים וקווי חשמל ?
טל   (18.07.17)
השתגעת?
59. השיקוע מחויב המציאות בחיפה
מתווך מקרקעין   (15.08.17)
העיר הכי יפה בארץ עם התיכנון הכי גרוע שיש גורמת לעיר היפיפיה לאבד כל שנה את החברה הצעירים שלה שבורחים למרכז הצפוף והמגעיל
60. זה רעיון כל כך טוב, שימשיכו לדבר עליו עוד 20 שנה
אבי   (02.09.17)
ואולי אחרי זה יתחילו לתכנן עוד 20 שנה.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה