כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
הזמין חופשה בחו"ל, ביטל, אך שילם כפול
מירב קריסטל
פורסם: 17.07.17, 13:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות ב-43 דיונים
1. להקליט שיחות עם נציגי שירות
(17.07.17)
2. היו צריכים ללכת לקראתו
(17.07.17)
3. איזי גו
רלף   (17.07.17)
ובזה נגמר "איזי גו" חייבים להחרים אותם
very "easy go", and don't come back
4. איזי גו חברה נוראית.לא להזמין דרכם.
מטילת   (17.07.17)
איזי גו חברה נוראית.לא להזמין דרכם.
5. קשקוש
יואב   (17.07.17)
כנראה מצע מחיר זול יותר ב 10 דולר וניסה את מזלו ...לא הצליח לו
6. עמדתי להזמין חופשה באיזי גו,ובעקבות הכתבה פניתי לחברה אחרת.
דני   (17.07.17)
7. גם טלטוס חברה לא טובה
(17.07.17)
לא להזמין דרך טלטוס שירות גרוע .
עונים רק דרך האתר וגם לא נותנים תשובה לעניין
8. אין כאן איזושהי התנהלות נלוזה של החברה
(17.07.17)
פשוט שילוב נסיבות של קושי לבטל עסקאות מהירות עם סוף יום העבודה... גם אני הזמנתי מוצר לאחרונה והתחרטתי כעבור מספר שעות, השגתי את הנציגה שטיפלה בי אבל בגלל שזה היה בסוף יום העבודה - לא ניתן היה לאתר את חברת השליחויות, ולמחרת ב-8:30 בבוקר השליח כבר היה בדרכו אליי, למרות שביטלתי... נאלצתי לשלם על המשלוח. על טעויות משלמים.
9. כמו כמעט כל חברה שמספקת שירותים בארץ,
גיא   (17.07.17)
אחרי שנתת מס' אשראי - תלך לחפש.
10. יש להזמין ישירות
דרומי   (17.07.17)
לאחרונה למדתי להכנס לאתרים ולהזמין ישירות. אם זה חברות תעופה ואם זה מלונות בחו"ל. זה יוצא זול יותר וגם מקבלים צ'ופרים. למשל במלון שהיינו ברומא מעל 4 לילות קיבלנו מיני בר חופשי והסעה לשדה תעופה בחינם...
11. תמשיך לתבוע בסוף תזכה
פנחס   (17.07.17)
זה מקרה קלאסי של ניצול החלש על ידי התאגידים
12. מלקוח למטרד
avip   (17.07.17)
ראוי לדעת וגם להפנים :
מרגע שמסרת לנציג/ ה את מספר כרטיס האשראי
את/ ה הופך מלקוח למטרד .
13. פה צריך להזמין רק מחברות שאפשר לסמוך
לא כל אחד   (17.07.17)
מי שמחפש רק את הזול יאכל כאפות . או תזמינו רק טיסות ותדאגו לבד למלון
14. חברות כאלו צריך להחרים. במדיניות שלהם לנצל כמה שניתן
תזמינו רק ישירות   (17.07.17)
15. כמעט לא גובים דמי ביטול
תייר   (17.07.17)
אני עובד בתיירות. אחוז הפעמים שבהם אנחנו גובים דמי ביטול אפסיים וכך נוהגים גם רוב הספקים שלי. זה בסדר גמור להיצמד לחוזה, בודאי כשיש לכך התייחסות מפורשת בחוק.
16. ביטול החיוב דרך חברת האשראי
אבי   (17.07.17)
במידה ואתה מרגיש שהחיוב לא היה כדין או שהובטח לך מהנציג שמבחינתי זאת החברה משהו אחר תבטל דרך חברת האשראי.
17. יואו איזה טירטור! כל הכבוד על הנחישות!
צחי   (17.07.17)
כפרה על הכסף, אבל עוגמת הנפש פשוט מעצבנת!
18. למה להזמין דרך חברה ???
הנוסע המתמיד   (17.07.17)
להזמין טיסה מהאתר של WIZZ AIR או אל על אפילו. תמורת 50$ לכרטיס ניתן לשנות תאריכים. להזמין מלון דרך BOOKING, שם בד"כ ניתן לבטל ללא חיוב בכלל עד יום לפני הופעה במלון !
19. מגבלות לחברות התעופה
מיקי   (17.07.17)
המדינה צריכה להגביל את החברות שרק אם הם לא הצליחו למכור את העסקה לאחר מכן אז לחייב את הלקוח הרי ידוע שהם מוכרים את הדיל שיאיר הזמין גם לאחר שהוא יספוג את הקנס ביטול
20. אל תזמינו דרך סוכנים . תזמינו דרך חברות התעופה ובוקינג או
י.צ ,   מרכז   (17.07.17)
ישירות במלונות . יכול להיות שתשלמו טיפה יותר אבל תדעו בדיוק איזו טיסה בחרתם , עם איזו חברת תעופה , מה שעות הטיסה , איזה מלון , איזה סוג של חדר במלון ! וכו'... . וכך לא תהיו חשופים לקומבינות של הסוכנים . וכמו שנחמיה שטסלר אומר "ושלא יעבדו עליכם !"
21. תיזהרו מהדקה ה-90
חן   (17.07.17)
שירות פח, אי שקיפות במידע, הטעיה, ובקיצור נוכלות. פעם ראשונה ואחרונה. צודקים כל מי שכתבו שאסור להזמין מסוכן או חברה! טעינו ולמדנו
22. דווקא רק בדקה ה 90!!!
מיכל   (17.07.17)
אני קונה דרכם קבוע כבר שנה חמישית. מחירים מעולים ושרות ברמה גבוהה
23. רשמנו לפנינו- איזי גו-נו!
ככ   (17.07.17)
24. יאיר אורבך.מתלונן סידרתי
אחד שמבין   (17.07.17)
יאיר אורבך הוא אושיית שיימינג שכל עיסוקו הוא הכפשת עסקים
גם אני נפגעתי ממנו.
25. עדיף להזמין טיסה לפראג דרך וויז אייר
רז   (17.07.17)
ומלון דרך בוקינג

במצבים כאלה אפשר לשנות (תמורת תוספת סכום מסויים) את מועד הטיסה עד 3 שעות לפני הממראה ואילו דרך אתר בוקינג אפשר להזמין מלון ולבטל את ההזמנה עד יום לפני ההגעה (יש גם אפשרות להזמין חדר במחיר נמוך יותר אך שם אין החזר כספי על ביטול)

זה עדיף מאשר להזמין דרך סוכן
26. מוזר...
(17.07.17)
מוזר כי דווקא היתה לנו חווית שירות טובה באיזי גו.. קנינו באתר שלהם פעמיים ולא נתקלנו בבעיות.
27. קשקוש להתעסק איתם. להגיש תביעה וגמרנו.
שולי ,   תל אביב   (18.07.17)
28. איזי גו
(18.07.17)
סוכנות עם אנשים "בלתי אנושיים"
לא להזמין דרכם .

ראו הוזהרתם.
29. המחוקק צריך לקבוע שמותר לשנות הזמנה תוך שעה-שעתיים
אמנון   (17.07.17)
למרות שבגדול החוק הקיים צודק ולא הגיוני לבטל הזמנה ברגע האחרון. צריך לקחת בחשבון, שטעויות הקלדה וכדומה יכולות לקרות לכל אחד וצריך לאפשר זמן סביר לחזור ולתקן את ההזמנה, גם אם לא לבטלה כליל.
30. איזי גו
המביי יבין   (17.07.17)
כל החברות האלה זה רמאות אחת גדולה וצריך להפעיל ראש לפני שמזמינים זה מרמה וגזלה, פשוט רוצים להרוויח בחינם וגם ככה רוב השירותים בארץ על הפנים
תגובות נוספות
חזרה לכתבה