רכב  מבחני דרכים והשקות
השוואת רכבי פנאי - מאזדה CX5 מול פולקסווגן טיגואן
ניר בן זקן, אודי עציון
פורסם: 25.07.17, 07:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 181 תגובות ב-93 דיונים
31. רכבי פוזה סתם לזרוק כסף
הונגרי   (25.07.17)
32. הם לא רכבי שטח.
למה שתהיה ?   (25.07.17)
33. חבלנרק שאיכות הגימור בטיגואן לא עומדת ברמה של VW
אחד שיודע   (25.07.17)
רכשתי טיגואן לפני חודשיים. הכיסא הארגו אקטיב שמוצע ברמה המאובזרת יותר הוא מהכיסאות הגרועים שהיו לי אי פעם ברכב כלשהו. פולקווגן מתנערת מאחריות. ואם זה לא מספיק - חלקי פלסטיק בדשבורד מתחילים להתעוות בחום הישראלי ולצאת ממקומם. אחרי חודשיים אני מתחרט שלא בחרתי ביונדאי או במזדה. אגב היתה לי מזדה CX5 במשך כמה חדשים והכיסא שלה היה הטוב ביותר לנסיעות ארוכות.
34. אחרי 3 שנים עם טיגוואן, לא מחליף אותו באף אחד אחר בקטגוריה
חגי   (25.07.17)
היה לי טוסון ואחרי זה אאוטלנדר ואחרי הטיגוואן זה יהיה רק הקודיאק או טיגוואן חדש. אוטו פנטסטי. תא נוסעים מרווח ומאובזר תא מטען מצוין ומנוע וגיר פצצה. כל זה בהשוואה ליפנים קוראנים שלפני אין בכלל מה להשוות לאיכות.
35. מאזדה בריונים. עם שירות גרוע לאחר הקניה.
bm3   (25.07.17)
מאזדה 3 2015 בלאי גבוה של ציפוי עור בגלגל הגה. קיימת הוראת תיקון של היצרן בחלק מהמדינות להחלפת בגלגל הגה אחר עם ציפוי עור משופר. כאן היבואן לא מוכן לשמוע על גלגל הגה משופר רק כמו שיש ברכב היום.
שלוש מאזדות חדשות קניתי במשך 10 שנים האחרונות. זאת היתה אחרונה!!!
אל תקנו מאזדה !!! בריונים!!!
36. מה שחשוב ברכב הזה
דני   (25.07.17)
בכל רכב שהפעלת המולטימדיה דורשת הושטת ידיים למשטח חלק הממוקם רחוק מהנהג זו סכנה אמיתית לתאונה וזה גם פחות נוח. לכן ברכבי פרימיום השליטה תמיד מאופשרת דרך ההגה או גלגלת / כפתורי שליטה בצידו של הנהג. זה חשוב במיוחד למי ששוקל לרכוש רכב גבוה בגלל הנוחות- לרוב מדובר בנשים קטנות או מבוגרים שקשה להם להכנס לרכב נמוך.
בכל מקרה הטיגואן חסר גיר אמין ולמעשה מחייב השקעה קבועה של 5000 שח כל שנתיים שלוש כדי לתחזק את הגיר הרובוטי. וועוד דבר קטן- מערכת המובילאי המקומית והמקוממת מחסלת כל רצון לשדרג לרכב הזה. יש כאן צבר של נושאים שסך משקלם השלילי גובר על הצורך לשדרג רכב בן שלוש -ארבע שנים
37. לא הבנתי איך המאזדה ניצחה ?
אמיר   (25.07.17)
מנוע מיושן, מערכת מולטימדיה מאוד מיושנת שהיתרון היחיד שרשמו עליה זה שהיא בעברית!
אין בקרת שיוט אדפטיבית. למה צריך ריפודי עור? זה לא מונית.
משהו מסריח במבחן הזה.
38. נראה לי שהבוחן עובד במזדה
אבי   (25.07.17)
בכל הפרמטרים הטיגואן מנצחת ,לפי דברייך ,והמנצחת CX5 ð゚ᄂᆪ?
39. מאזדה CX5 חדשה עולה בארה״ב $24,045 שזה 85,693 ש״ח.
יחי חופש המידע   (24.07.17)
בישראל היא תעלה 165,000 ש״ח, וסביר שמפורקת מאיבזורי בטיחות ומולטימדיה מקוריים בשביל הרכבות קומבינה של הקרטל שלנו.
בארה״ב קונים אותה ב-5 משכורות משק בית חציוניות. בישראל ב-16.5.
מה קונים בארה״ב ב-16.5 משכורות משק בית חציוניות ($80,025)? מאזדה CX5 חדשה ב- $24,045 + פולקסווגן טיגואן חדשה ב-$24,995 + אודי Q3 חדשה ב-$31,800. או במקום הצי אפשר להסתפק בטסלה X אחת חדשה (ה-SUV הטובה בעולם) ב-$82,500 בחריגה קלה מהתקציב.
ומה קונים בישראל ב-5 משכורות משק בית חציוניות (50,000 ש״ח)? יונדאי טוסון מודל 2009. אוטומט!
מטקבקי ביבי: לעבודה!
40. אל תגידו yes לנודניק
מולי ,   תל אביב   (25.07.17)
הקבוע שמטריד פה
41. רק מלחמות בראש שלך מה מצדה?
אליהו ,   חדרה   (25.07.17)
42. בניקרגואה זה רכב של שרים ויועצים
אליהו ,   חדרה   (25.07.17)
43. הטיגואן שילוב של אמינות ירודה ומחירים דמיונים
יורם ,   צפון   (25.07.17)
המאזדה אמינה יותר, חסכונית , מנוע מעולה
הטיגואן רכב מעולה ל 30000 ק״מ ראשונים. כל כניסה למוסך עולה כמו משכורת
סמנכ״ל הכספים של בזק.
44. לטיגואן יש בכלל 7 הילוכים אבל מה זה משנה.
רמי ,   תל אביב   (25.07.17)
שני רכבים שאיבדו את ההובלה מזמן.
נמכרים במחיר הזוי והתוצאות בהתאם.
45. מאזדה CX5 מגיע רק עם מושבי עור זה עוד הרבה כסך במחיר
אחד ##   (25.07.17)
46. 3008
ווראאררר   (25.07.17)
47. לכל הליצנים תומכי פולקסווגן
ליאור   (25.07.17)
תתעוררו, אנחנו חיים בתוך המאה ה-21. מאזדה כבר לא רואה ממטר את פולקסווגן. אם בעבר הגרמניות היו נחשבות לנוחות יותר,איכותיות ומלוטשות יותר, היום זה כבר לא כך. היפניות לא פחות נוחות ומלוטשות מהגרמניות והכי חשוב - הן אמינות לחלוטין ביחס לפולקסווגן שלה אמינות מפוקפקת - עיין ערך תקלות בגיר הדי.אס.ג'י ה"מהולל" של פולקסווגן שנוטה להתקלקל ולקרוע את כיס הנהג לאחר שלושים אלף קילומטר.
היום אין שום סיבה לקנות רכב גרמני, היפניות כבר מזמן עקפו אותו בסיבוב.
48. מכוניות שטח קקמייקה. לנובורישים פוזאיים.
דובלה   (25.07.17)
עאלק רכב פנאי,
אפילו הכתבים לא בדקו איך הרכב הזה יתנהג בדרכי קק״ל, או בנסיעה קצרה לאיזה חניון בנגב.
רק בישראל, קונים ״פוזה״ במחיר מופרז. עוד עשרות אלפי שקלים, פחות התנהגות כביש, פחות תא נוסעים, אבל יותר ״שופוני״.
כמו כל אלה שבחיים לא יקנו סטיישן, אפילו שיש להם ילדים ועגלות וקניות בסופר. אבל סטיישן לא יהיה להם, כי ״זה לא מגניב״...

ככה זה שמשלמים כל כך הרבה על רכב, והוא כבר לא עונה על צורך בסיסי של להגיע בבטחה מפה לשם, אלא הופך לסמל סטטוס.
ואז ירידת ערך תוך שנתיים-שלוש (שזה כסף שבעצם התאדה. עוד משהו בכלכלה הוירטואלית... או שבעצם הכסף ש״התאדה״ ממלא את בועות הנדל״ן... אבל על קוטג׳ שעולה כמה אגורות יותר, יוצאים לרחוב... גם אם יעלו את מחיר הקוטג׳ בשקל שלם, וכל יום תקנו קוטג׳, מדובר על פחות מ400 שקלים. אבל לקנות רכב מיותר, בעשרות אלפי שקלים יותר ממקבילה הגיונית שפויה וחסכונית - זה לא. שלא לדבר על הכסף שתבזבזו על צריכת דלק גבוהה יותר. אבל קוטג׳)

כן, הכל זה ביבי, והמגנומטרים, והצוללות, והשמאלנים והBDS.
מדינה של חרטטנים.
49. חחח.. מביך
יוסי ,   תל אביב   (25.07.17)
מאזדה מנצחת את פולקסואגן במבחן השוואתי כלשהו והעולם שותק... אין גבול לתוכן שיווקי. אין. מאזדה 5 מיועדת לעבדי ליסינג מהסוג הבינוני (לא QA או אנשי קוד וכד' שלוקחים קורולה, פורד פוקוס וכאלה) - פולקסוואגן מיועד לשוק הפרטי מאחר ולא עושה הנחת כמויות לסוחרי הרכבים כמו אוויס, אלדן וחבריהם. זה הכל. אין יקום שמאזדה עדיף על פוקסוואגן
50. 3008 במחיר הזה כוללת בקרה שיוט אדפטיבית
רוני   (25.07.17)
ב165 אפשר לקנות את 3008 פרימיום דיזל . מקבלים רכב שכל מבחני הנסיעה שלו עי מומחי היללו אותו .רכב השנה באירופה . כולל בקרת שיוט אדפטיבית הנימצאת רק ברכבים הקרובים ל200 אלף שח . כמובן בלימה אוטונומית גג נפתח התרעה על שטחים מתים חישניים מקדימה ואחורה מצלמת רוורסת עם מבט על אחורה .תא נוסעים חללי ,איכות נסיעה טובה ועוד הרבה פיצרים . בחודשים אחרונים נסעתי על כל רכבי גיפונים אאוטלנדר הזמניתי וביטליתי נסעתי על קיה ספורטז וכן גם בcx5 וירדתי מרכב אלה לא מרוצה מספיק בשביל הכסף ואז עשיתי את נסיעת מבחן ב3008 פרמיום ויצאתי עם חוית נהיגה אחרת . וגם אשתי אמרה זה רכב טוב . התלבטתי נורא נסעתי תמיד על יפניות ושם של רכב אירופים ופיזו לא הולך לפניהם . אבל אחרי התלבטות גדולה אמרתי אני הולך פעם ראשונה על רכב שבאמת נתן לי חווית נסיעה ולא רק רכב שמעביר אותי מנקודה לנקודה . הזמנתי את 3008 ולא מתחרט .
51. בצמפיון יש כבר עברית במולטימדיה ?
יורם   (25.07.17)
חסר יחס לקונים
52. כבוד למזדה ...
דור   (25.07.17)
למרות שיש לי סקודה (שזה בעצם פחות או יותר אוטו דבר) צריך גם לדעת להפסיד לפעמים.
53. איזה שטח?שטח הפקר
צביקה ,   הרצליה   (25.07.17)
54. קוגה של פורד אוכל אותם לארוחת בוקר בכול הפרמטרים כולל מחירי
רוני ,   שרון   (25.07.17)
טיפולים ותקלות עתידיות.
55. כנראה שלא מצליחים למכור את המאזדה אז קנו כתבה
חשבון בסיסי ,   ביביסטן   (25.07.17)
בכל אתר בינלאומי ידוע כמו קארביי האנגלי ובאייר האוסטרלי טיגואן מנצחת בענק.
56. CX5 פשוט רכב יפה, אמין ומהנה
הבוחן ,   ת"א   (25.07.17)
כבעל ניסיון רב עם רכבים יפניים וגרמניים, בדרך כלל הגרמניים עדיפים.
אבל במקרה הזה ספציפית, מאזדה CX5 פשוט טובה יותר מטיגואן ולפי דעתי מכל הגיפונים במחירים הללו.
57. לטיגואן פנסים קדמיים בעיצוב של שנות התשעים של המאה שעברה
דידי   (25.07.17)
58. לא כוחות בכלל
אלי   (25.07.17)
היפנים והקוריאנים רחוקים שנות אור מהטכנולוגיה של האירופאים בכלל והגרמנים בפרט-אין מה להשוות בכלל בעיקר בחווית הנהיגה ואם נעלה צפונה במנועים של השתיים תיווכחו כמה מאחור משאירה הטיגואן את מזדה וזה אומר לכם בעל מזגה cx5 דגם קודם שחיכה הרבה לדגם החדש והתאכזב מאוד ולא קונה שוב
59. ברור! הליסינג שתה הכל.
(25.07.17)
60. חד וחלק תוכן ממומן.
(25.07.17)
זו אפילו לא סקירה חובבנית, לא בשפה לא בתכן לא בהבנה.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה