רכב  בטיחות בדרכים
רשות לאומית ועצמאית לבטיחות בדרכים? לפי מדיניות שר התחבורה
אודי עציון
פורסם: 08.08.17, 00:03
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות ב-26 דיונים
1. חלק ארי מתאונות הדרכים בארץ עם נפגעים בגלל שאלו הן
מהיר ועצבני   (08.08.17)
המכונית הזעירות נטולות איבזור בטיחות אקטיבי ואפקטיבי שבשימוש על ידנו והן גם יקרות כל כך בישראל בלבד, אבל נחשבות זולות בעולם הרחב ושניקנות בארץ בגלל שאין לאזרחים כסף למכוניות אמיתיות איכותיות שעולות פי-2 או אפילו פי-3 יותר מבחו"ל ושמגיעות עם איבזור אורגינלי מבית היצרן של המכונית שכוללים אמצעי בטיחות פאסיביים ובעיקר אקטיביים, אמצעים אלו האקטיביים בעיקר שמתערבים פיזית/פיסית בתפקוד האוטו בעת קיצון וסכנה ממשית שמתפתחת על הכביש בזמן אמת.
בקיצור המחירים האסטרונומיים של מכוניות ואופנועים בארץ הורגים אותנו וגם פוצעים אותנו לא רק בכיס ...
2. תשנו כבר את השם הארוך והלא קליט הזה - הסברה עלק
ארז   (08.08.17)
3. כל הכבוד לשר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
יהודי אמיתי   (08.08.17)
4. נו...... עוד מקום של ג'ובים לפעילי המפלגה השולטת
(08.08.17)
5. הרשות לגירוד בית השחי
פרימו   (08.08.17)
6. נו, עוד יעד לחלוקת-ג'ובים
עודד קדם ,   רחובות   (08.08.17)
מה שנחוץ, לסיום הקטל בכבישים, אינו רשויות לברברת.

מה שנחוץ, לסיום הקטל בכבישים, הוא הקשחת והחמרת כלל החוקים הקיימים ואכיפתם ביד ברזל: נהגת עם סלולארי ביד? לא נתת, להולכי-רגל, זכות-קדימה, על מעבר-החציה? חנית על המדרכה?!
לא עוד סתם "ברירת-קנס", או "שלילה"-לרגע; אלא החרמת-הרכב והשלכה לכלא, למאסר ממושך!
7. מחירים גבוהים של מכוניות/אפנועים זה מיסוי + יבואנים עושקים =
מחירים הכי גבוהים ,   מאשר בכל העולם.   (08.08.17)
8. ממליץ על לימוד בטיחות וחוקי נהיגה ב-TV, למשל אלו אשר
תפקיד לערוץ כאן   (08.08.17)
שנוסעים בצד שמאל, לא רק נוסעים בצד שמאל ומפריעים לתנועה, הם רואים רמזור אדום במרחק 300 מטר ומאיטים בלי להתחשב באלו שרוצים לפנות שמאלה או ימינה ויש להם רמזור נפרד. נתקלתי אפילו בכאלה שחושבים כי יש להם זכות קדימה במעגל כי הם באים מימין, כפי שנהוג באירופה. כאלו שלא מאותתים ולא מבינים שאיתות זה סימן להידברות בנהיגה, לא חסר מה ללמד, אין ספק שזה יגביר את תודעת הבטיחות.
9. תחבורה ציבורית בשבתות וחגים
מייק   (08.08.17)
קיומה של תחבורה ציבורית בשבתות וחגים יאפשר לאנשים לוותר על רכב הפרטי, יצמצם את מספר כלי הרכב בכבישים ויוריד את מספר נפגעי תאונות הדרכים.

שר התחבורה מסרב לנצל את סמכותו לאשר קוים אשר יסעו ברחובובות וצירי תנועה ראשיים ולא בשכונות רגישות, בתדירות שתתאים לשבתות ובכך גם גורם לנזקים סביבתיים וגם אחראי ישירות לעליה במספר תאונות הדרכים.
10. גוף מיותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ארז   (08.08.17)
זה עוד גוף לחלוקת ג'ובים ובזבוז כספי ציבור !!!! ראו רק את זה שמשלמים ליו"ר בניגוד לחוק בעזרת קומבינה !! בכסף שעולה הרשות היה עדיף לתגבר את המשטרה להשקיע בעוד מוקדי סיכון ולא לחלק משכורות לג'ובים שתופרים
11. במדינת הבטיחות - אפילו חיישני רוורס לא חובה ברכב חדש...!!!
עופר   (08.08.17)
12. עלה תאנה... עבודה בעיניים...
בולשיט   (08.08.17)
13. 1984
מתפלא   (08.08.17)
דרושה רשות חזקה, אבל כפופה למדיניות המשרד, קרי כפופה לשר.
עוד מקום תעסוקה לחברים. 3 העומדים בראש - קצינים בכירים "שבמקרה" הגיעו לתפקיד. הכי מצחיק היה לשמוע ראיון עם המנכלית שסיפרה איך במקרה ראתה מודעת דרושים...
בתאילנד הצבא עשה הפיכה, וקצינים יושבים במשרדי הממשלה ובראש הרשויות. אצלנו זה אותו הדבר רק בלי הפיכה. הצבא השתלט על המדינה.
14. מערכת אימובילאי איננה מונעת תאונות.טובה למעאכרים ממולכים.
ההגה בידיים טובות ,   זה הפתרון   (08.08.17)
15. רוב התאונות הקשות נגרמות מערסים אלימים שמשקפים את התרבות כאן
וקומבינת מובילאיי   (08.08.17)
כמובן שפירוק מכוניות חדשות ממערכות הבטיחות האקטיביות שלהן לצורך הרכבת צפצפת מובילאיי בשביל $$$ לביבי, שעשוע וקרטל הרכב לא ממש יעזור.
16. רשות לאומית
ע.צ. ,   גוש דן   (08.08.17)
לפני הכל שידאגו להפעיל את תקנת התעבורה 213 א בענין מגרשי הדרכה לנהגים .אירופה הורידה במהלך 5 שנים את עקומת תאונות הדרכים של ככל היבשת ב48 אחוז הודות למיגרשים הללו כאשר ברחבי היבשת פזורים למעלה מ500 מגרשים כאלה וגם הארה"ב ואפילו במצרים אז מדןע לא פה?.בגלל ששר התחבורה לא רוצה??מה הוא מבין בכך??רק פוליטיקה
17. כל עוד מדידת המהירות תהיה במרכז האכיפה - לא יהיה שיפור
(08.08.17)
מרגילים נהגים שלנסוע 90 ולסמס יותר משתלם מאשר לנהוג 130 ולא לסמס. במדינות הדוגמא שתמיד מביאים מאור ירוק ומשרד התחבורה כמו צרפת וגרמניה - שם מותר לנהוג 130 ואף יותר, אבל האכיפה ממוקדת בגרמניה למשל מול אלכוהול ובצרפת (שגם מודדת מהירות כמו כל ממשלה מכניסת מיסים) ממוקדת החזקת סלולאר.

אכיפת המהירות, לא להאמין, הורגת. יש לשנות סידרי אכיפה.
18. המקום היחיד שכשלון ממשיך משקעים בו יותר
מדינה מפגרת   (08.08.17)
צריך לפרק את הגוף המפגרים הזה לבטל לחתוך מה לא ולעשות חדש די חופשות והביזבוז והזלזול בבני אדם איכס של מדינה
19. הרשויות נגד האזרח
אני   (08.08.17)
מדינת ישראל, כל הרשויות בה עושות יד אחת נגד האזרח. במקום שישרתו את האזרח, הן עושות לביתן
20. למלחמה בטרור משקעים תקציבי עתק על פחות הרוגים מאשר על הכביש.
מ   (09.08.17)
צריך לשנות את סדר העדיפות, ולהפנות תקציבים במלחמה בקטל בכבישים.
21. שר התחבורה הכושל שבמשמרתו אחוז ההרוגים גדל לא יהיה ראש ממשלה
כושי   (08.08.17)
22. הרשות הזאת, אם יבטלו אותה מחר לא נרגיש בחסרונה.
(09.08.17)
ישראבלוף. אם הרשות הזאת קיימת מה היא עושה? מילא הייתי מבחין בשיפור איכות הדרכים ובתמרורי מהירות בסיסיים שיזכירו לנהגים שקיימת מגבלת מהירות. בואו נתחיל מהדבר הבסיסי הזה. אבל אצלנו צריך הרי למצוא לכל תת אלוף ומעלה סידור עבודה , בראש כל עמותה, מכון או סוכנות של המדינה קיים אחד כזה במילואים. תבדקו. שר התחבורה כץ, במרחק שעתיים וחצי טיסה מכאן קיימים כל הפתרונות בכל מדינה אירופאית מתקדמת. נוסעים ללמוד, עושים העתק הדבק ומיישמים.
23. בלי תקציב לא ניתן לעשות כלום.
דן בן יהודה   (08.08.17)
שר התחבורה שוב מתחמק מהאחריות ולא עושה דבר בעניין התקציב. הרשות צריכה 550 מיליון שח לביצוע אפקטיבי של תפקידה ולהציל חיים.
בתקופת כץ קוצץ תקציבה ל 98 מיליון השנה.
אין זה מקרה שיש עליה במספר ההרוגים כבר שש שנים רצוף. זו המדיניות.
מדיניות של כץ שלא מאמין בגורם האנושי. שלא מאמין שניתן להשפיע ולחסק ערכים של בטיחות וקידוש החיים.
אם היה מאמין היה מחזיר לרשות לפחות 200 מיליון. זה אפילו לא מחלף.
אם היה מחזיר לרשות היה זוכה להציל מאות בקדנציה שלו.
אבל כשאין אמונה יש חידלון....
24. הגרף מוכיח שפרוייקט המצלמות היה כישלון......................
(09.08.17)
בטח נבחר כי איזה מתווך למקורב למושחתים הרוויח עמלה על כך.
25. מניעת תאונות
גיורא   (09.08.17)
גיורא רום הינו איש אשכולות מעבר לעברו הצבאי המפואר הוכיח את עצמו ברשות תעופה חרף הקשיים האובייקטיביים לניהול מערכת אזרחית מסואבת וחרף הביקורות הקשות על אישיותו הצליח להרים את הדירוג העולמי לרשות. תנו לו זמן (ולא הרבה)הוא יעשה שם עבודה נפלאה. גיורא,בהצלחה!
26. בטיחות בעבודה ובדרכים
מיטל ,   מרכז   (10.08.17)
צריך להקים רשות משותפת . התאונות חופפות ברוב המקרים.
משאית שמעורבת בתאונה זה גם תאונת דרכים וגם עבודה . נהג ברכב פרטי בדרך לעבודה זה כנ"ל . מנוף שקורס על רכב בכביש . וכ..
תגובות נוספות
חזרה לכתבה