רכב  מבחני דרכים והשקות
מיני קאנטרימן SE במבחן - תערובת אנרגיה
ניר בן זקן
פורסם: 13.08.17, 16:33
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות ב-29 דיונים
1. ב י שר א ל - מיני קאנטרימן ES עולה מ- 0 0 0 , 5 1 2 ש"ח.
אישעםאוטו ,   טוקיו, יפן.   (13.08.17)
ביפן - מיני קאנטרימן SE / נקרא ביפן קרוסאובר, עולה מ- 4,790,000 JPY שזה בשקלים 157,000 ש"ח.
2. מיני במחיר של מקסי
שואו אוף   (13.08.17)
3. חבלי לידה של היברידית
Victor Hugo   (13.08.17)
במחיר של רכב שכבר התבסס.

נו שוין.
4. מכונית לגוצים עם חוסר בטחון עצמי.
משה   (13.08.17)
ו
5. בש
דוד   (13.08.17)
לא שווה
6. אני אמתין עם רכישת רכב
יעקב ,   למישור   (13.08.17)
חשמלי/היברידי עד לזמן בו אוכל להטעין את הסוללה במלואה תוך חצי שעה ע"י חיבור ההמכונית לסוללה בסמארטפון לצורך טעינה.
7. אפשר לקנות ב4 משכורות של עובד נמל אשדוד חבר ליכוד
אינספקטור קלוזו   (13.08.17)
דיל לחיים
8. מי הפראייר שמשלם 250k על כזאת מכונית??
אריאל   (13.08.17)
9. מיני קאנטרימן SEA לי היא מתאימה ביותר ובמיוחד !!!
פרופ' גרג ריכטר .   (13.08.17)
10. מספיק להגיע לעבודה בלי דלק בכלל
ניר   (13.08.17)
אפשר להגיע לעבודה ולחזור ממנה בלי להשתמש בדלק אם העבודה שלך נמצאת במרחק של 15-20 קילומטר מהבית. וזו הנקודה שפיספסו להדגיש בכתבה. לרוב אנחנו נוסעים נסיעות קצרות. יש דגמים היברידיים נטענים טובים יותר מבחינת טווח הנסיעה החשמלי 60-50 קילומטר שניתן להטעין גם משקע רגיל. ישראלים רק יודעים להתבכיין שהדלק יקר. יש פתרונות לא לממן את הדלק המזהם
11. לך תתחזק אחר כך רכב כזה
דוד   (14.08.17)
לחלוטין לא מתאים למשתמש הממוצע. טיפולים יקרים אש, אמינות מפוקפקת באקלים הישראלי החם ומוסכים שספק אם יש לכם מספיק ידע, שלא לדבר על אמינות, כדי לגשת למכונית הזאת.
אפילו לאנשים אמידים שרוצים לשמור על הסביבה יש אופציות טובות יותר.
12. רכב לעשירים טיפשים
דור   (14.08.17)
13. 1735 ק''ג?!!!
א.ט.   (14.08.17)
תוספת של 270 ק''ג ביחס לגרסה הרגילה זה כמו עוד שלושה גברים בריאים עם מזוודה כ''א. אין שום סיכוי שהרכב יחסוך בדלק ובמיוחד לא לאחר מספר שנים כאשר הסוללות של המערכת ההיברידית ייחלשו.
14. 225 אלף אני קונה אאוטבק חדשה ולא צעצוע כזה.
(14.08.17)
15. אין לי מספיק כליות למכור עבור קניית רכבים בארץ
המסנדל   (14.08.17)
16. מחיר מציאה ! רוצו לסוכנויות !
נירו ,   מדיום   (14.08.17)
17. מגוחך
דוד   (14.08.17)
אני שוכר. רכבים לעבודה בגרמניה. הרכב הזה בתחתית הרשימה. מכוער. מגוחך. לא מבוקש. ועולה כ 90 אלף שח בגרסא הברידית ידנית . מטופש להוציא רבע מליון שח על רכב כזה. בכל מקום בעולם.
18. אני מעדיף לזהם עם שתי קוריאניות ועוד ישאר לי עודף
ניצן   (14.08.17)
חיסכון MY ASS
19. טסלה X בארה״ב עולה מעט יותר אבל עולם אחר.
נהגוס אמריקנוס   (14.08.17)
במוו עשו עבודה טובה בכל מה שקשור לביצועים והתנהגות כביש בהיברידיות. אבל המחיר נשאר גבוה מדי והחבילה כולה לא מצדיקה לרכוש קאנטרימן. הפריוס נותנת תמורה הרבה יותר טובה ואמינות בסדרי גודל גבוהה יותר. חוצמזה עדיף לחכות למודל הקטן יותר של טסלה x שכנראה כבר יעלה לא יותר מ 50,000 דולר ואולי עד אז תהיה לנו ממשלה בישראל שתתחיל לחשוב על רווחת הנהגים לשם שינוי.
20. מיני קאנטרימן SE חדשה עולה בארה״ב $36,800 שזה 131,916 ש״ח.
יחי חופש המידע   (13.08.17)
בישראל היא תעלה החל מ-215,000 ש״ח. מי ביקש מס אפסי על מכוניות ידידותיות לסביבה ולא קיבל?
בארה״ב קונים אותה ב-7.5 משכורות משק בית חציוניות. בישראל ב-21.5.
מה קונים בארה״ב ב-21.5 משכורות משק בית חציוניות ($104,275)? ננסה לשמור על כדור הארץ ונקנה צי היברידי הכולל מיני קאנטרימן SE חדשה ב- $36,800 + טויוטה RAV4 היברידית חדשה ב- $29,030 + אאודי A3 היברידית חדשה ב- $38,900. או במקום אפשר טסלה X חדשה (ה-SUV הטובה בעולם) ב- $82,500 + טויוטה פריוס חדשה ב- $23,475 לקינוח.
ומה נקנה בישראל ב-7.5 משכורות משק בית חציוניות (75,000 ש״ח)? טויוטה פריוס מודל 2012, מפרופסור לקלקלה!
מטקבקי ביבי: לעבודה!
21. היברידי חוסך בסביבות 7-5,000₪ בשנה, נכון?
גיל   (13.08.17)
אם נוסעים 25,000-20,000 ק״מ וצריכת הדלק של משפחתית ממוצעת היא 1 ל-10 בממוצע ושל היברידית היא 1 ל-16 בממוצע. אז בשביל חיסכון של 6,000₪ לשנה בממוצע-יש גבול כמה אפשר להשקיע ברכב. ואני לא מדבר על המיני המכוערת הזאת.
22. סדרת מיני הרכב הכי פלספני במחיר ובתרומה.
מוטוריקה   (13.08.17)
מאז שהגרמנים רכשו את המיני מהבריטים ניפחו אותה כמו טווס עם נוצותיו..,אין שום הצדקה למחיר המטורף. מי שרוכש פשוט אין הערכה לכספו ולתרומתו.
23. כתבות הרכב של וינט הפכו מאד יבשות ומשעממות
גיא   (13.08.17)
אתם צריכים שם אספרסו חזק במיוחד כדי להתעורר?
24. חוסר הבנה של נתון צירכת דלק ממוצע של היברידית נטענת
ארז   (14.08.17)
כתבי הרכב טועים בזה פעם אחר פעם. נתון צריכת הדלק של רכבים היברידים נטענים מחושב לפי תחשיב מסובך שמנסה לקחת בחשבון את העובדהשבנסיעה יומיומית, אחוז ניכר מהנסועה נעשה בחשמל.
ניקח את הנתון הנמדד ע"י הכתב של 31 ק"מ על חשמל בלבד. נניח שאדם עובד במרחק של 35 ק"מ מביתו ויש לו עמדת טעינה בבית ובעבודה, הרי שבכל יום הוא יסע רק 8 ק"מ על בנזין והשאר על חשמל. ובסה"כ ב-200 ימי עבודה בשנה הוא יסע 12400 ק"מ על חשמל ו-1600 על בנזין. נוסיף לכך מספר נסיעות קצרות באיזור הבית על חשמל בלבד, נסיעות סופ"ש שבחלקן על חשמל, ופעם בשנה נסיעה לאילת שרובה על בנזין ונקבל ש-75% מהנסיעה היא על חשמל והשאר על בנזין.
ובאופן כזה נגיע לכ-40 ק"מ לליטר.
ברור שבנסיעה של 500 ק"מ ביום אחד כשרק ה-31 הקילומטרים הראשונים על חשמל הרכב לא יגיע ל-40 ק"מ לליטר. למעשה הוא יהיה אף פחות יעיל מהיברידית רגילה שכן משקלו גבוה יותר.

שווה לציין שנתון צריכת הדלק לא לוקח בחשבון צריכת חשמל כלל וזה קצת חבל ומעוות את התמונה שכן חשמל איננו חינם, לא מבחינה כספית ולא מבחינה סביבתית (הגם שהוא עדיף בהרבה על בנזין בשני המדדים).
כנראה שהמדד הנכון ביותר להשוואת רכבים חשמליים, היברידים נטענים ורכבים רגילים הוא מדד ק"מ לשקל שלוקח בחשבון גם את עלות הדלק וגם את עלות החשמל ששומשו בתחשיב שהביא ל-40 ק"מ לליטר
25. ב י ש ר א ל - מיני קאנטרימן SE עולה מ- 0 0 0 , 5 1 2 ש"ח.
MR. SMITH ,   LONDON, U.K   (13.08.17)
באנגליה - מיני קאנטרימן SE עולה מ- 31,575 ליש"ט שזה בשקלים רק 147,000 ש"ח.

בגרמניה - מיני קאנטרימן SE עולה מ- 36,500 אירו שזה בשקלים רק 155,000 ש"ח.
_______________________________________________________________

אז הנה באנגליה ובגרמניה מחיר כמעט זהה, בישראל המחיר קופץ קפיצה מטורפת כלפי מעלה משום סיבה שניראת הגיונית מכיוון שזהו רכב קומבינציה שגם חשמלי נטען שקע לתקע ואמור להיות בישראל בדירוג מיסוי זניח וקטן, ולמרות כל זה עדיין יש הפרשים של עשרות אלפי שקלים לרעת ההקונה הישראלי הנדפק 24/7/365 ועדיין טוען שהוא אף פעם לא יוצא פראייר, האומנם ??
26. רבע מליון שקל!!! יקר!!!
רונן   (14.08.17)
מוגזם, אפשר לקנות רכב באיכות וברמה הזו ב100 אלף שח פחות. נכון אולי לא היברידי אבל יש לך עוד 100 אלף לשרוף על דלק...
27. פראייר מי שקונה רכב חדש במחירים האלה
מנמנ   (14.08.17)
28. בעד ונגד
קונה בפוטנציה   (14.08.17)
הגרסה הזו עולה אצל היצרן יותר מהגרסה החזקה ביותר. המיסוי על הרכב הזה 20% לעומת 116% מה שעוזר ליבואן לחתוך קופון מטורף לעומת גרסאות אחרות והכל על חשבון הקופה הציבורית. על המדינה להגביל שיעור רווח היבואן (שמהווה מונופול למותג) לרכבים היברידיים וחשמליים שהציבור "מסבסד". עודף המשקל מקטין נוחות נסיעה. למרות שהרכב נמכר בישראל הוא מגיע כאמור עם גג שמש גדול שמגדיל צריכת דלק (למיזוג עודף) וגם לא נעים בקיץ. שוב מוכיח היבואן את חזירותו שבסופו של דבר פוגעת גם בו (הקטנה של 30אש"ח במחיר במכירה היתה מעלה ריווחיות ממכירות ותחזוקה). יתכן מאוד שבעתיד הקרוב המחיר ירד בגלל הנ"ל. אגב, האם לא ניתן להטעין את האוטו בשקע רגיל?
29. קרינה
דואג   (19.08.17)
מה השלכות של הקרינה ברכב היברידי??
תגובות נוספות
חזרה לכתבה