רכב  בטיחות בדרכים
לדרוך על הסכנה ולנצח: כך תרכבו נכון על קורקינט
רוני נאק
פורסם: 25.08.17, 08:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות ב-16 דיונים
1. גם נגמ"ש זלדה M-113 מאלומיניום פריך הוא קורקינט לעומת צוללת
לא נחוצה ומקומבנת ,   וספינת שיטור לתשובה   (25.08.17)
2. טיפים
תל אביבי מ.רום העיר   (25.08.17)
ויי נט, קבלו ממני טיפ אחד, שאתם כותבים משהו על תל אביב תצרפו צילום לא של שדרות רוטשילד!
3. הזוי שרוכבים לא מודעים לסכנה בדבר חבישת קסדה תקנית וחוקית !
קשקשן בשקל !   (25.08.17)
לכל המלעיזים שתכף יגיבו פה. אז לידיעתכם יש תקן מחמיר שמישהו דאג להסתיר מהציבור ופתח את היבוא הבלתי חוקי לכל "בסטונר מצוי".הנה לכל מספרו ת"י 1613
4. חייבים להשתמש בבלם קדמי!
מומחה!   (25.08.17)
קראתי בסבבה עד שהגעתי לאזהרה מפני שימוש בבלם קדמי..עדיין אנשים מספרים את השטות הזאת!!??

תסתכלו על אופנוע ותראו שהבלם הקדמי חזק לפחות פי 2 מהאחורי, כנ"ל ברכב.

פיזיקאלית, בזמן עצירה, המשקל עובר קדמי, מה שהופך את הבלם הקדמי ליותר אפקטיבי!

שימוש לא נכון בבלם קדמי יכול להפוך את הכלי, אבל זה מה שיעצור אותו!

הסוד הוא פשוט להתאמן במהירות נכונה כיצד להשתמש בשני הבלמים נכון.
5. הרוב נכון למעט מגבלת הספק מהירות - מגבלה ל 25 קמ"ש
(25.08.17)
הרוב נכון למעט מגבלת ההספק.
הספק של 250W לא סוחב רוכב של 100 קילו, ולא עולה עליות בירושלים, צפת וחיפה.

לכן נדרש הספק של יותר מ 250W עם מגבלת מהירות אלקטרונית.

כך הכלי יכול לשמש כל רוכב ובכל דרך וגם להיות בטיחותי, בקורקינט אי אפשר "לעזור עם פדלים", כמו אופניים, ולכן חייב הספק יותר גבוה מ 250W.
6. כתבות נפלאות הכל מדויק, אולם ישנה בעיה קטנה,
גודמן ,   ים   (26.08.17)
במקום שאין כבוד לזולת ומותר הכל, במקום שלי יש זכויות להשתולל ואתם תשתקו,
במקום שלאור אדום ברמזור אין משמעות,במקום שאני חייב להיות ראשון בכל מקרה אפשרי, כביש הוא מדרכה ומדרכה היא כביש,
אכיפה היא מילה גסה ואף אחד לא צריך להיפרד מהרבה כסף בעקבות
הזלזול בחוקים למיניהם נמשיך לספור את הפצועים, את הפצועים קשה, את הפצועים
קשה מאוד ואת הההרוגים לשווא.
7. אין רכיבה נכונה על קורקינט. זה כלי מאוד מסוכן
אייל   (26.08.17)
מנוע + גלגלים מאוד קטנים + עמידה לא יציבו = אסון
8. 25 קמ״ש זה פי 2 מהמהירות הממוצעת של כלי קכב בתוך העיר
יוני   (26.08.17)
9. העירית אשמה עובש צמח על השביל כתוצאה מהשקייה מרובה
איתן ,   מרכז   (26.08.17)
תתבעו את העיריה על מה שהיה ותחייבו אותה להשקור רק את הדשא
10. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(26.08.17)
11. בונים אותם מסוכן
המבקר   (26.08.17)
תראו קורקינט פעלולים
הכידון שלו ברוחב של כידון אופניים
והוא יצוק או מולחם באופן חזק במיוחד

והסיבה לכך היא כדי לתת שליטה בכלי
ולשמור על יציבות גם בקפיצות

ולכן אסור לקנות קורקינט
שידיות הכידון אלו או הכידון עצמו מתקפלים
הברגים רועדים כל הנסיעה
ויום אחד הם ישתחררו והכידון ישאר לכם ביד
12. עד שרוכב אופניים לא יהיה תמיד אשם בתאונה, לא ישתנה כלום
דנוס   (26.08.17)
עד שרוכב אופניים לא יהיה תמיד אשם בתאונה, לא ישתנה כלום
13. להסיר אחריות פלילית מנהגים בתאונות עם אופניים/קורקינט חשמלי
דורון ,   פתח תקווה   (27.08.17)
14.  לדעתי רק צומת לב ונהיגה אחראית בהתאם לסביבה ולסובבים אותו
מוטי   (27.08.17)
זה לגבי בוגרים הבעיה שלנו זה עם ילדים ונערים ופה יש לנו בעיה גדולה קשה לעקוב אחריהם הם לא שקולים והם לא צופים כמה צעדים קדימה אותם צריך לחנך ולהגביל ופה מוטלת האחריות רק על ההורים כי הם קנו להם את הכלי הנחמד הזה ועוד דבר להגדיל את ההכיפה לא רק בתל אביב בכל הערים אנחנו רואים ילדים ממש קטנים נוסעים על אופניים חשמליים לבתי ספר ובכל מקום, אין פקחים אבל יש הורים פשוט להתחיל לקנוס את ההורים ואז זה יתחיל להשפיע
15. רק נהגי כלי רכב אשמים שהם גם פוגעים בהולכי רגל
(27.08.17)
16. כשהמכוניות יפסיקו לנסות לדרוס את רוכבי הקורקינט!
רוכב קורקינט   (12.09.17)
עד אז אין על מה לדבר!
אני משתדל לשמור על חוקי התנועה אבל כל פעם יהיה את הרכב שיחליט לנסות לדרוס אותי אם זה בעקיפה אם זה בבלימה חזקה אוטובוסים מוניות ונהגים ערסים כול אלה מועדים לפורענות בישראל, אני מאחל לנהג שניסה לדרוס אותי ביום שישי וחברה שלו קיללה אותי שיעשה תאונה וימות אמן!
חזרה לכתבה