רכב  משפט וצרכנות
ניסאן טראנו‭(2004-1994) ‬
אודי עציון
פורסם: 01.09.17, 07:21
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות ב-26 דיונים
1. ב י ש ר א ל - ניסאן ג'וק עולה מ- 0 0 0 , 0 2 1 ש"ח.
השחף ,   צפון   (01.09.17)
ב ק נ ד ה - ניסאן ג'וק עולה מ- 20,698 CAD שזה בשקלים רק 60,000 ש"ח.

ב צ ר פ ת - ניסאן ג'וק עולה מ- 16,200 אירו שזה בשקלים רק 69,000 ש"ח.

ב ל ב נ ו ן - ניסאן ג'וק עולה מ- 24,256 $ שזה בשקלים רק 87,000 ש"ח.

ב מ ר ו ק ו - ניסאן ג'וק עולה מ- 199,000 MAD שזה בשקלים רק 76,000 ש"ח.
______________________________________________________________

אז איפה רק זה - ע ו ל ה - הכי יקר? ומי אף פעם? אבל אף פעם לא יוצא פראייר? ואיפה? נא להשיב לנו רבותי וגבירותי לשאלות שהעלתי פה.
__________________________________________________________ ...
2. למה לא? מזגן
(01.09.17)
3. תוגה רבה על הכתבות לבחינת רכבים ישנים - זו הבדיקה הנכונה
ישראל   (01.09.17)
לבדוק "מחלות" של מכונית נוחות נהיגה -אמינות- צריכת דלק- מחיר חלפים
תודה
4. במדינות מנורמליות הגרוטאה הזו כב רמזמן נגרטה ואתם עושים מבחן
שביט   (01.09.17)
פשוט למות מבושה או ממצחוק . טראנו במדינות שפויות משנות הייצור הללו כבר הפכה מזמן לערימת גרוטאות....
5. רכבים כאלו הנם בור ללא תחתית מבחינת טיפולים
(01.09.17)
6. רק יפני
בשטח   (01.09.17)
אמנם רכב עם יכולת שטח מפתיעה, אבל איכות הבנייה והחוסן לא משתווים לפגרו ולפרדו, ולכן עלות האחזקה עולה משמעותית בהשוואה. תמיד יהייה כדאי להשקיע עוד קצת או לרדת בשנתון בשביל פראדו או פגרו מניסיון
7. לא מבין למה לא מייצרים יותר כאלה?
סטארטאפיסט   (01.09.17)
טראנו, פג'ארו, טרופר, לנד קרוזר וכו' שהתחרו בלנד רוברים היקרים בהצלחה מרובה.
יש את הפת'פיינדר (אם הוא עדיין נמכר) אבל כל השאר זה או ג'יפים מפונפנים של אאודי, BMW, מרצדס שלא לדבר על יגואר, אלפא, פורשה וממש לא מיועדים לשטח, או ג'יפונים עלובים של יונדאי וקאיה.

מבעס :(
8. Nissan Terrani is a shit car. I almost went to court
SKL   (01.09.17)
with Carasso. Even Assaf Chefetz saw me on the highway pack then with the a sticker and was pleased that I did it
9. ניסאן טראנו יש לה ביקוש מדהים מידי בכל דרום מזרח אסיה ובמערב
פרופ' גרג ריכטר יפן   (01.09.17)
10. ניסאן טראנו קצר אוטומטי
יהודה ,   תל-אביב   (01.09.17)
הרכב משנת 2000 יד ראשונה, 250000 ק"מ הכל מקורי ואורגינלי
החלפתי רדיאטור פעם אחת, ומצבר כל 3 שנים.
אפס תיקונים, בתנאי ששומרים עליו !!!
לא מוכר.
11. משתמש בטראנו שקניתי חדש לפני למעלה מ 20 שנה
נדב ,   ערד   (01.09.17)
רכב מעולה אמין עם ביצועי שטח שעולים על רוב המתחרים היקרים יותר. בראשית שנות ה 2000 הייתה כתבה באחד מהמגזינים של הרכב על תחרות השוואתית בין מיצובישי פג'רו איסוזו טרופר וטויוטה לנדקרוזר. בסוף הכתבה ציין כותב המאמר לשבח את הניסן טראנו ששמש כרכב שרות לתחרות הזו שעבר בשקט איתם את כל המכשולים בצורה טובה יותר.
שני תיקונים למאמר:
1. ההפעלה של ה 4X4 היא ידנית ולא חשמלית עד הדגם האחרון.
2. שתי כריות אוויר היו רק סוף שנת 1998 עד אז היתה רק כרית אוויר אחת
12. רק לאנד קרוזר הישן מאד מוצלח ועמיד בשטח
אייל   (01.09.17)
רק לאנד קרוזר הישן מאד מוצלח ועמיד בשטח
13. רק דיסקברי לנדרובר
מוטי   (01.09.17)
14. את הטראנו שלי קניתי לפני 17 שנה, נוסע.. ונוסע
יניב ,   צפון   (01.09.17)
עשיתי איתו 410 אלף ק"מ ! מנוע מקורי ואף פעם לא נפתח. גיר מקורי.
לא רק זה, אני גם מתנדב בשמירת הטבע והגני ב10 השנים האחרונות.
כל יום.. אבל כל יום!! אני עושה סיבוב ביער שליד הבית במשך שעה. כולל מעברים טכניים קשים.
אני אפילו מעז לטעון שהטראנו יותר אמין מההילקס הישן עם שני סרנים חייים.
לא מוכר
15. טראנו רכב נפלא
אין על טראנו   (01.09.17)
לאחרונה רכשתי את השני שלי. רכב יחסית אמין, מבוגר, בן 15, אך כוחו עדין במותניו, רכב עם יכולות שטח אמיתיות ומוכחות שקודמו עשה את צין, מעלה יאיר ועוד כמה מקומות נפלאים. אין שווה לו במחיר. יש היום אקסמפלרים מאד ותיקים שעדין נעים בכבישים, בניגוד לרוב המכוניות הנמכרות היום שמרוב מחשבים ומערכות, בעוד 15 שנה ילכו עצמאית לגריטה. ניסן טראנו רכב פשוט, פשרה מעולה בין ג'יפ זול בעלות החזקה זולה <(לעומת הפאג'רו, טרופר ולנד קרוזר) יכול להכין משפחה בקלות, לרבות 7 מקומות (לעומת ג'ימני, גרנד ויטרה) ומהווה גם רכב נוח לנהיגה בכביש (אומנם לא מהיר, אך נוח).
אני נהנה מכל רגע, מומלץ בחום, אגב שלי שני הדגמים היו מנועי בנזין, פשוטים, חלשים, אך אמינים.
16. ניסאן טראנו 2004 קונים בישראל ב-4 משכורות משק בית חציוניות.
יחי חופש המידע   (01.09.17)
מה קונים בארה״ב ב-4 משכורות משק בית חציוניות ($19,400)? ג׳יפ רנגלר מודל 2012 או פורשה קאיין מודל 2010. כל מילה מיותרת.
מטקבקי ביבי: לעבודה!
17. גיפ מעולה
זאב   (02.09.17)
יש לי טראנו 96 עם כל האבזור כולל כננת מוגבהת עם צמיגים 31 .240000 קמ יד 2
הרכב מדהים.טיפול פעם בשנה.
אני עברתי איתו כמעט את כל המסלולים בארץ.
כל שבועיים יוצא איתו לטיול וגורם לי רק הנאה רצופה.
רכב שאוהב לשתות ולכן הוא 3 במשפחה רק לשטח.
18. לא מספיק קשוח לשטח
טויוטה   (02.09.17)
החזקתי כזה רכב 4 שנים לצורך טיולי שטח משפחתיים בסגנון נחל נקרות, מסקנות: יכולת שטח טובה אמינות בכביש סבירה אמינות בשטח, לא טובה: הרכב לא קשוח מספיק בעיקר בחלקי המרכב הקידומים וסובל מבלאי מהיר יחסית למתחרים החלפתי לפראדו ישן יותר: הרבה יותר קשוח ואמין בשטח
19. כמובן 1 הוא ליצן, אבל מה יותר גרוע, הוא שקרן גרוע מאוד, כי ז
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (02.09.17)
כמובן 1 הוא ליצן, אבל מה יותר גרוע, הוא שקרן גרוע מאוד, כי זה המחיר הבסיסי עם הילוכים ידניים. לפי האתר הרשמי של ניסן קנדה:
עם CTV = 21998.
- עכשיו להוסיף "עמלות אחרות" 1876, מטענים PDI ו 1750, "עמלות" מקומיות 126.
ו, לא לשכוח את המס של 13%!
- כל אלה עכשיו נותנים 29097.75 קנדי! - "מעט" רחוק מה 20698 ... = 83933 שקל - רחוק מאוד מה 60000 !!! אתם יכול להסיר 1470 קנדי אם אתם לא רוצים את ה CTV.
איך אתה מעיז לשקר עם 8399.5 קנדי ???
אבל, יש סוף טוב יותר: ניסן רוצה להיפטר מה 2017, כך שהם יפחיתו ב 3955 (כולל 13% מס) - במזומן.
עם זאת, באופן אישי, אני אפילו לא חולם להכמס למכונית גמדית כזו! אני יכול לשקול לינקולן Navigator או קדילק Escalade ...! "רק" כפול 2.5 מחיר של SUV יוקרה ענק!
20. באירופה יש לא מעט מכוניות ישנות על הכביש
.. ,   פת   (03.09.17)
מכוניות משנות ה70, 80 ו90 אבל ההבדל ששם הם נראות ממש כמו חדשות
ופה בארץ מוכנית בת 5 נראת כמו גרוטאה
21.  על סמוראי שמעתם .20 ק״מ לליטר וחי ונושם שטח.
ברונסון   (03.09.17)
22. לא הכל זה מנוע.לך תחליף פוטנציומטר...ואת שאר המכלולים
אדי ,   יבנה   (03.09.17)
23. היו 2 דגמי דיזל 2.7 ו3.0
משה   (03.09.17)
דגם 2.7 מאוד מוצלח, כמעט אפס תקלות
24. כשתפגשו בקרסו היבואן תבינו למה חייבים לברוח ורחוק
מושיקו   (04.09.17)
25. נצרת
יוסי ,   צפון   (11.09.17)
יש לי טוראנו כמעט 16 שנה - רכב אמין , אפס תקלות . מצד שני המזגן לא טוב , ויש בעיות בחלונות החשמל . הנסיעה בכביש למרחקים לא נוחה . לסיכום . רכב זול , אפס תקלות , יכולת בשטח טובה מאוד . מתאים לטיולים בשטח .
26. איסוזו טרופר
sagi   (23.09.17)
טרופר בנזין זה הרכב שטח הכי משתלם בשנים האלה. רכב שטח קצה. במיוחד עם משדרגים אותו. בשטח עדיף בהרבה מהטראנו בעבירות ואמינות. רק שתיין ברמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה