רכב  חדשות
ניסאן מציגה ליף חשמלית חדשה - תגיע אלינו ב-2018
ניר בן זקן
פורסם: 06.09.17, 11:52
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות ב-23 דיונים
1. סוף סוף
פבל   (06.09.17)
אם המחיר שלה בארץ יהיה סביר יהיה לה שוק טוב פה בגלל המרחקים הקצרים והדלק היקר.
תרומה לאיכות הסביבה מתחילה אצל כל אחד מאיתנו.
2. איפה הטרול המובטל?
הלוחם בטרולים   (06.09.17)
3. סוף סוף הולכים ישר לפתרון במקום לעקוף עם קומבינות כלכליות
הייבריד   (06.09.17)
4. ונראה לך שהאוצר יוותר על ההכנסות מהדלק ?! יטיל מס על כל ק"מ
או "התחכמות" אחרת... ,   ונמשיך לשלם ביוקר !   (06.09.17)
5. ב י ש ר א ל - ניסאן ליף דור 1 עלתה מ- 0 0 0 , 0 4 1 ש"ח.
MR. PIERRE ,   TORONTO, CANADA   (06.09.17)
1. ב ק נ ד ה - ניסאן ליף חשמלית החדשה 2018 עולה מ- 35,998 CAD שזה בשקלים רק 104,000 ש"ח.

2, ב ק נ ד ה - עם רכישת הניסאן ליף החשמלית החדשה 2018 יש הטבות של רכב ירוק חשמלי והחזרים כספיים של 14,000 CAD שזה בשקלים 40,000 ש"ח.

3, ב ק נ ד ה - בשורה תחתונה לאחר ההטבות ממשלתיות המכונית הזו עולה לכם מחיר סופי של רק 64,000 ש"ח.
______________________________________________________________

מעניין באיזה סכום יקרעו את הכיס במחיר הליף החדשה ב י ש ר א ל ???
6. עכשיו רק צריך למקם מטען או שניים בכל תחנת דלק וחניון...
מישהו אחר לגמרי   (06.09.17)
(אפשר גם במקומות חניה ברחוב) או בהסכם בין היבואנים
לתחנות ולחניונים או בחקיקה וכך לסגור עניין. השאלה היא
אם האוצר שיפסיד מס על הדלק לא יתקע מקלות בגלגלי
החקיקה.
7. הבטחות באוויר והמון זיהום אוויר
יפתח ,   דרום   (06.09.17)
כל שנה יש כתבות שמהללות את הדור החדש של המכוניות החשמליות
והבטחה שכבר בשנה הבאה המכונית תשווק בארץ.
בנתיים לא דובים ולא יער אין שיווק מסיבי של מכוניות חשמליות מלבד רכבים תפעולים
מלגזות וקלנועיות.
לדעתי יש פה מגמה מכוונת של הממשלה לא לשווק מכוניות חשמליות כדי להרוויח
את המס הגבוה על הדלק וגם לעודד לקנות עוד ועוד מכוניות חדשות .
חבל על הזמן וגם על זיהום האוויר וכל הרעש אולי חוץ מדיבורים וכתבות יפות תתחילו כבר לשווק את המכוניות החשמליות במחיר סביר.
8. העניין הזה מתחיל להיות מעניין. מי שנסע ברכב חשמלי-
אורני   (06.09.17)
מי שנסע ברכב חשמלי עם המומנט האדיר שלו והשקט- לא רוצה לחזור למנוע בערה פנימית.
אם חרדת הטווח יורדת - זה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל.
9. בישראל קרסו החזירים לא הורידו מחיר . אף אחד לא קנה
לא לקנות במחיר הזה   (06.09.17)
ורק בודדים יקנו אם המחיר החזירי הזה יישאר.
10. תיקון טעות: אורך הליף החדשה 448 ס"מ, ולא 480 ס"מ ככתוב.
אור ,   מרכז   (06.09.17)
11. אתה חושב שביבי וחבריו יוותרו על ההכנסות מהדלק ? טמבל או נאיב
יואב   (06.09.17)
זה לעולם לא יקרה ! ברגע שיהיו מסות של מכוניות מעין אלו אזי המיסוי עליהם גם יוכפל וגם יותקנ עליהם מקומות חדשים לשים חשמל לכבלים מיוחדים שיהיו רק בישראל כמו האנטי מחיקון שפעם היה בכדי לודא שתרכוש חשמל במחיר של הדלק כלומר חשמל במחיר מופקע
12. 3 פרמטרים נדרשים להצלחתה
מרקו   (06.09.17)
1. טווח נסיעה
2. עמדות הטענה זמינות
3. מהירות הטענה
13. ניסאן ליף חדשה עולה בארה״ב $30,680 שזה 108,711 ש״ח.
יחי חופש המידע   (06.09.17)
בישראל אותו רכב (וסביר שמפורק ונחות לצורך קומבינות הרכבה מקומיות של הקרטל) יעלה 144,990 ש״ח. מי ביקש כמעט אפס מיסוי על רכב חשמלי ולא קיבל?
בארה״ב עולה לקנות אותה 6 משכורות משק בית חציוניות. בישראל יותר מ-14.
מה קונים בארה״ב ב-14 משכורות משק בית חציוניות ($67,900)? טסלה S מדהימה בחריגה קטנה מהתקציב ב-$69,200, או לחילופין ניסאן ליף חדשה ב-$30,680 + טויוטה קאמרי היברידית חדשה ב-$26,790 + טויוטה היילנדר היברידית גדולה ומצויינת למשפחה המורחבת ב-$36,270. כמובן שנישאר עם לא מעט עודף.
ואיזה רכב ירוק קונים בישראל ב-6 משכורות משק בית חציוניות (60,000 ש״ח)? ניסאן ליף הכי ישנה מודל 2012 תהיה יקרה מדי. אז במקום נקנה טויוטה פריוס מודל 2011, אבל ממהנדס בכיר!
מטקבקי ביבי: לעבודה!
14. חבל שאין עמדות טעינה
אבי נמני   (06.09.17)
15. חומר למחשבה על הקרינה ברכב
אבי ,   ירושלים   (06.09.17)
40000 ואט הספק הסוללה, משהוא חשב על רמת הקרינה שהנוסעים ברכב הזה יספגו, ועוד הסוללה יושבת מתחת לנוסעים.
לידיעת כל המתלהבים מחסכון של דלק, ברכב קיים ממיר מתח שמעלה את המתח החשמלי למנוע ל-650 וולט תלת פאזי. לשם השוואה בבית שלכם יש 220 וולט.
כשתגיעו לאולם התצוגה לא יספרו לכם על זה, אגב המתח הזה קיים בכל הרכבים החשמליים וההיברידיים. בהצלחה
16. במחיר קצת יותר מגולף / מאזדה 3 זו קניה הכי מעולה
רוני ,   השרון   (06.09.17)
לאחר כ 5 שנים ו 120000 ק"מ עם הפלואנס החשמלי ללא אף תקלה וחסכון כספי ענק, הרכב הזה יותר טוב בכל הפרמטרים, תאוצה, טווח כפול לפחות, נוחות, נפח תא המטען וכמובן אביזרי בטיחות ועזרי נהיגה מתקדמים. אם המחיר יהיה סביר אני הראשון שיקנה ונראה לי שיהיה ביקוש גדול. אני מקווה שבקראסו מבינים את הפוטנציאל
17. אז מה אם המכונית נראית מאוד נחמדה ואכן כך? אבל השאר הוא עדיי
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (06.09.17)
אז מה אם המכונית נראית מאוד נחמדה ואכן כך? אבל השאר הוא עדיין יקר, לא מעשי למרחקים ארוכים, יש טביעת רגל רעה מאוד לסביבה, קרינת EMF, וכו '
אתם יכולים לשכוח על ה 378 ק"מ "כאמור" - יותר כמו 250 - אם אתם ברי מזל, ביחס לתנאי השטח, נהיגה בחום / בקור... גם, ה"מרחק" לעיל נתון לאחר טעינה בבית או ברמה 3 (רק עד ל 80%)?
7 - "התחבורה הירוקה זו נקודה פיקציה" - זה עבור כולכם המזויפים ה"ירוקים" - הוא מדבר את האמת, אבל כולכם סתומים להבין ו"מעדיפים" להימנע המציאות = האמת!
"סלח לי". PIERRE, טורונטו, קנדה, אבל אפילו חברת ניסן קנדה לא מראים 2018, וכמובן מחיר שך 2018! המחיר שלך הוא של 2017 ואתה עדיין צריך להוסיף את 13% = 40678, שוב, רק 2017!
אתה חייב להיות מחוץ המוח ושקרן, שאפילו לא קיים בכל קנדה ... באם אתה "קיים" בטורונטו אה לי איפה מוכרים 2018! האם המאמר מתיחס ל 2018?
18. הפתרון לאיבוד הכנסות ממסי רכב ודלק- לאסור תחבורה לא שיתופית
נציג הדורות הבאים ,   אום אל (כולתום) פחם   (07.09.17)
אוכלוסיית המדינה תוכפל תוך עשרים שנה כלומר עוד 7-8 מיליון צרכני תחבורה גם אם יופסקו היום קצבאות הילודה, ותשולש תוך 30 שנה - אם לא יופסקו. רכב פרטי יהיה מצרך מותרות כי הצפיפות במרחב הציבורי לא תאפשר זאת. התחבורה תהפוך אוטונומית ולכן תוכל הממשלה לשלוט עוד יותר על העלויות של התנייעות במדינה הדיסטופית שניצניה ניכרים כבר היום. ללא הקמת רפובליקה ישראלית תחת מדינת ישראל שתהפוך את ישראל לדמוקרטיה מתיאוקרטיה יהודית תוך פחות מעשור לא ישארו בארץ אנשים בעלי איקיו גבוה ממאה שלושים.
19. השלמנו מעבר לטויוטה היברידית
שוואו במוחות הבורחים ,   שפלת החוף האמריקאית   (10.09.17)
בהתחלה קנינו פריוס 2012, שעשתה עד היום 75,000 מייל, עד היום החלפנו שמן,צמיגים, מגבים וכמה נורות. עוד לא היתה לי מכונית עם תחזוקה כה זולה. עכשיו החלפנו פורסטר (זללן דלק) בראב4 היברידי. תענוג של רכב, עם כל התכונות הבטיחותיות שעכשיו בטויוטה סטנדרט גם ברמת הגימור הנמוכה ביותר. הראב4 עושה בערך 34 מייל לגאלון. בערך כמו קורולה "רגילה", אבל איזה אוטו. בטריד אין על הפורסטר (משנת 2005) שילמנו מהכיס 25,000 דולר בלבד. יוצא 90,000 ש"ח? שווה כל גרוש.
היה יותר כיף לנהוג בפורסטר החדש, אבל חבילה בטיחותית מקפיצה את המחיר לסביבות ה30,000, עם גג שמש וכסאות מעור, אבל בלי מע' היברידית.
ואני באמת צריך את החבילה הבטיחותית כי הילדים בקרוב מתחילים לנהוג.
לא רואים פה ניסן ליף, כמעט בכלל. הדלק זול. גאלון עולה פחות מ2.5 דולר. היברידי עולה בערך 5,000 דולר יותר אבל זו גם רמת גימור אחרת, 4X4 בקיצור יותר אוטו, יותר בטיחותי, יותר חסכוני, יותר גימור וההבדל יישמר גם במכירה. קפיצת מדרגה לחשמלית? עוד 10,000 דולר, מגביל טווח נסיעה, אוטו יותר קטן. לא משתלם. אולי במחירי הדלק בישראל כן ישתלם. ענין של מיסוי, בדיוק כמו הדיזל. כאן הדיזל יותר יקר מבנזין וגם המכונית קצת יותר יקרה. התוצאה? כמעט לא רואים פה מכוניות נוסעים עם מנועי דיזל.
טויוטה משתלטים על שוק ההיברידיות. תחזוקה זולה להפליא ומכוניות אמינות וגם אם לא מדהימות בביצועים, אני לא מגדל נהגי מירוצים ! עם הטמעת הAWD מסובארו לדעתי הם היום עם הרכבים הכי הגיוניים לקניה, כמעט לאורך ורוחב השוק.
20. עד היום לא הביאו כלום? איפה בולט? איפה וולט?
לא תגיע לארץ   (10.09.17)
21. למה לא מגיע כבר?
מנחם   (29.05.18)
יאאלה להפעיל לחץ ליבוא מקביל
22. מספיק עם מנועי הבעירה !!!
דוד מזרחי   (06.06.18)
הגיע זמן החשמליות !
23. מתי תגיע
רוזנפלדר מנחם ,   שערי תקווה   (06.03.19)
מתי תגיע אותה ניסן ליף מחכה כבר שנה ראף אחד לא יודע מתי תגיע אותה מכונית . אולי כבר תביאו אותה ואל תרמו אותנו מתי היא תגיע
תגובות נוספות
חזרה לכתבה