חופש  תעופה וחדשות
11 שעות טיסה לבנגקוק בלי חשמל
שירי הדר
פורסם: 10.09.17, 01:00
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 303 תגובות ב-235 דיונים
1. תמשיכו לטוב באלעל ישראלים פראיירים!!!
דוד הכי טוב   (10.09.17)
2. פשוט בזיון
עודד   (10.09.17)
כל חברה אחרת היית מפצה את הנוסעים בלי לשאול בכלל.
יש חוקים ותקנות באירופה בדיוק בשביל המקרים האלו, רק אצלנו אל על תתנער מאחריות עד שתהיה תביעה יצוגית.
באמת ממליץ לאנשים לאחר נסיון מר שלי, פשוט לא לטוס עם אל על, לא שווה את זה בשום צורה.
3. פחחחחח .... זה מה שיש להגיד. (גיחוך לא פח אשפה.עאלק לא ידעו
אבי ,   כוכב יאיר   (10.09.17)
4. לא חדש
ישרעאלה   (10.09.17)
5. אין שכל - אין תאורה למטוס. תמשיכן לטוס איתם.
Aviv   (10.09.17)
6. כמו שנאמר בפרסומת
אבויה   (10.09.17)
התכוננו לחוויה שלא מהעולם הזה. לא מבין מי עוד טס איתם
7. מקרה נוסף של סיפור ישן
אדי בילגוראי ,   שפלה   (10.09.17)
אותה טיסה , אותו מטוס , לפני שנה וחצי - גם אצלנו היה בדיוק המקרה הזה
הרבה מילים יפות של מנהלת הלקוחות והשרות של אל על - ולא במפתיע כלום לא שופר
זילזול תהומי בציבור הנוסעים
תצביעו ברגליים ...
8. אל על חברה פח
ראש   (10.09.17)
9. קרה לי פעמיים איתם
הנוסע המתמיד   (10.09.17)
גם בהלוך וגם בחזור ומאז אני לא טס, נופש בארץ
10. אותו המטוס ראשון לציון שנה שעברה טסנו להולד לאחר עיכוב של 6
(10.09.17)
שעות - ללא מזגן!!!!
מאז הפסקתי לטוס באל על טיסה שהייתה אמורה לטוס בתשע בבוקר יצאה ב15:30 כאשר בשתיים הכניסו אותו למטוס שהייה גוש ברזל רותח.
במטוס היו אנשים מכל מכלול הגילאים מפעוטות בני חודשים בלבד עד מבוגרים מאוד.
אפילו על פיצוי לא היו מוכנים לשמוע למרות שהיום שלנו נשרף לחלוטין
11. התגובה לא רלוונטית. אף אחד לא דיבר על רמת שרות הדיילים
יעל ,   רחובות   (10.09.17)
הם מקסימים, הבעיה היא האחזקה/תחזוקה של המטוסים. לפני מספר חודשים בדרך לניו-יורק היתה סתימה בשרותים וכל המעברים התמלאו מים. ביקשו להרים דברים מהרצפה. לא זה מה שמצפים היום מחברה שמתחרה בלאו-קוסט עם מטוסים בני שלוש וארבע מקסימום.
אני מוכנה לשלם פרמייה לחברה שנותנת שרות אבל זה בהחלט לא שרות.
בכל מקרה לאחר המקרה, הפסקנו לטוס עם אל-על מאחר שגם לא היתה כל תגובה מטעם הנציגים שלהם. כל מה שציפינו הוא למכתב התנצלות, לא יותר מזה.
12. מטוס גרוטאה - מושבים שבורים
גיל ,   חיפה   (10.09.17)
טיסה מבנגקוק לת"א לפני מספר שנים במטוס הספציפי - מושב במחלקת עסקים עם משענת שבורה. הציעו לי לעבור למח' תיירים.. מאז לא טסתי איתם..
13. אני רק באל על
יעקב שחם ,   גבעתיים   (10.09.17)
למרות הנוסעים הקוטרים ונוסעי השוקולד ודומיהם אני מקפיד לטוס רק באל על . החברה הבטיחותית ביותר
14. אתם אשמים
ישראל   (10.09.17)
תפסיקו לקנות כרטיסים באל על ותעברו לחברות אחרות
יש היום אלטרנטיבה זולה וטובה יותר לכל היעדים

אני עד לפני חודש היתי מחזיק כרטיס זהב באל על והחלפתו אותו בשנייה בחברה אחרת

הבחיר בידכם

15. אני בעסק שלי מפצה לקוחות כשמשהו משתבש
זינגנון   (10.09.17)
מהניסיון בחברה שלי, הלקוחות לא מצפים לאפס שיבושים במוצרים מורכבים, אלא מצפים שהחברה תהיה לצידם כשמשהו קורה. זה אמנם עולה לי כסף, אבל בהחלט שווה את זה מכיוון שהלקוחות שלי חוזרים שוב ושוב כי הם יודעים שאם משהו משתבש אז אנחנו לצידם.
16. לא לוקי
יואב   (10.09.17)
17. לא הבנתי. על מה התלונה? שהם טסו בחברת עולם 3 וקיבלו עולם 3?
ועוד שלמו יותר?   (10.09.17)
18. ומה עם פיצוי נאות לנוסעים?
(10.09.17)
יש לכם בכלל סעיף כזה? אני מניחה שאם היו בטיסה אזרחים גרמניים הם היו עושים לכם צרות צרורות על תופעה כזו ולמה לא מתקנים? אין כסף או מתעצלים כי במילא יבוא הדרימליינר? חלומות נעימים אל על עם שרות כזה מבינה למה תמיד כועסים עליהם!
19. כמה טוב בבית אל על ביזיון היא תימחק בסוף חבל על הפירסומות
אל דראק   (10.09.17)
איחורים מטוסים צפופים ירידה בכמות הנוסעים ניראה שיש יד מכוונת שהחברה תיתרסק כלכלית ותיקנה בפרוטות על ידי חבר של ב.... לא לישכוח שמרבית עובדי הרשות הם מצביעי ליכוד
20. מישהו עוד טס איתם? ללא ספק החברה הגרועה בעולם!
גיל יוטינה   (10.09.17)
מה? לא למדתם כבר לקח? לא שמעתם? לא קראתם על המטוסים המתפרקים? על האיחורים הקבועים? על האוכל המזעזע? על השירות הגרוע? על הסירחון וההתנהגות הנוראית של הטייסים? מחכה אמן לפשיטת הרגל שלהם - אין לחברת ביזיון כזאת זכות קיום!
21. לא לטוס אל על!!גרוטאות המסכנות חיי אדם! פשוט מחדל לאומי!
איפה שר התחבורה?   (10.09.17)
22. רצית אלעל? תשלם! חברה פח. מטוסים גרוטאות.
@@@@   (10.09.17)
23. הטיסה לא משקפת את רמת השרות של אל על? ברור. הרמה גרועה יותר
גילי   (10.09.17)
חברת אל על מזלזלת בנוסעים שלה 24 שעות ביממה. זו לא חברת תעופה. זו חברת פח. ואם מישהו חושב שמטוסים חדשים יהפכו אותה לחברה טובה יותר - אז הוא פשוט חולם. תרבות השרות בחברה הזו היא מהגרועות שיש בחברת התעופה בעולם, ולא נראה שברזלים חדשים ישנו משהו.
24. תרוצים
זיכר יעקב   (10.09.17)
טסתי במטוס זה ב 12ליולי לבנגקוק בדיוק אותו מקרה שאלתי את הצוות כיצד זה קורה התשובה " זה קרה בהמראה התקלה תטופל" בדיוק אותה תקלה שגם חזרתי בתאריך 23 לאוגוסט והפעם מבנגקוק לתל אביב והכוכב מטוס בשם ראשון לציון. מה שמדאיג אותי מה חושבים התיירים על המדינה שלנו שחברת התעופה שלנו כך מתנהגת. גם להם להסביר תרגיש בבית זה אל על
25. חברה פח עם תגובה עוד יותר פח
יואב רוזנצוויג ,   עתלית   (10.09.17)
בזיון שחברה כזו נחשבת לחברה הלאומית של ישראל!!
בחברות תעופה של העולם בשלישי המטוסים יותר טובים!!
26. ואתם חושבים שרמת התחזוקה של שאר המטוס טובה יותר ?
תתפללו שזה כך   (10.09.17)
27. בכל חברת תעופה בעולם יש תקלות! זה לא אומר כלום מה עוד שאל על
שינו   (10.09.17)
בתהליך של החלפת צי המטוסים שלה בצי חדש.
28. "רמת שירות גבוהה"?? באלעל??
(10.09.17)
זה אמין בערך כמו "לא יהיה כלום כי אין כלום".
29. מעולה!הייתי נרדם ל11 שעות בקלות ועוד עם חושך כזה..להיט
אליהו   (10.09.17)
30. צוות טכני שוב לא מרוצה מהמשכורת?
אוינק   (10.09.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה