|
1. דוגמה מצוינת לצורך ברגולציה ציבורית על חברות קפיטלסטיות
|
|
|
2. אובר זה חברה שהפסדיה גודלים ככל שהכנסותיה גדלות
זה עניין של פחות מחצי שנה עד שהיא תפשוט רגל
|
|
|
3. דארה קוסרשאהי - איזה אנגלי זה ?
גם ראש עיר מוסלמי, מלא מסגדים צרחניים, פיגועים, אכן, אנגליה הפכה לפח אשפה אנושי...
|
|
|
4. מזכר לעובדים? אז למה גם אנחנו קוראים אותו?
|
|
|
5. ישראל כץ כנס
שושו נהג מונית |
|
|
(23.09.17) |
נא לא להכניס לישראל את הובר.גם ככה העבודה במונית בקושי מכניסה,ההוצאות גבוהות,הובר ירסק אותנו.כל פלצן עם רכב פרטי יהפוך לנהג מונית.תחשוב על 25000 משפחות
|
|
|
אובר לא מתאימה לישראל אולי עוד 30שנה תתאים נקודה
|
|
|
|
|
8. אחלה אפליקציה לקחתי מונית אובר עד מנהטן ובסוף קיבלתי קבלה עם
הנהג כולל מפה של הנתיב שבו נסעה המונית יותר טוב מזה אין חבל שאין בארץ, פה כל דבר לוקח שנים על גבי שנים צריך כל הזמן לנער את שר התחבורה והכנסת
|
|
|
9. האמת שהשרות שלהם מאד נוח.
נכנסים דרך אפליקציה לאתר שלהם ו בכל מקום שרוצים תמיד אפשר להתקשר והם מיד מגיעים.אני חי בלונדון ומה נסיון שלי ושל משפחתי הם בסדר גמור. כניראה שנהגי הטקסי שעובר כה פוגעת בהם החליטו ללכת נגדם וזה מצליח להם לפחת במקרה זה כשהעסק הזה עומד מול הרגולטורים שיחליטו על עתידו.
|
|
|
10. לא הבנתי מה הם עשו בלונדון?
|
|
|
11. לשיטת נהגי המוניות אסור להתקדם כי זה תמיד לוקח פרנסה ממישהו
היינו נשארים עם רכבות קיטור כי רכבת חשמלית לוקחת פרנסה מעשרות אלפי מסיקי פחם והמכונית לוקחת פרנסה מעשרות אלפי בעלי סוסים. אפליקציית אובר טובה ללקוח ולכן היא תנצח. נהגי המוניות כמו בכל תחום מתפתח אחר יצטרכו להתאים את עצמם.
|
|
|
12. אני נוסע הרבה באובר, והנהגים שלהם שונאים את החברה
קרנפי - ניו יורק |
|
|
(23.09.17) |
אין נסיעה שהנהגים של אובר לא מקטרים על אובר. גם לוקחת 35 אחוז מכל נסיעה, וגם מתייחסת לנהגים שלה כמו לעבדים. לא מפתיע אותי שהגישה שלהם דומה בכל התחומים.
|
|
|
אובר והרעיון של תחבורה שיתופית זה העתיד. ככה גם Airbnb. בקרוב מאוד גם לא יהיו מוניות או מלונות. אז יאללה תתרגלו. שבת שלום
|
|
|
14. חברה מגעילה ועבריינית כסף כסף כסף ומשלמת מעט לעובדים
לא מכירה בנהגים כעובדים שלה. אין להם זכויות בסיסיות. משלמת להם מעט. ומכריחה אותם לעמוד בחוקים שהיא לא עומדת בהן.
|
|
|
15. חברת המליארדים שביבי התעקש להביא
אין ולא יהיה, לחברת המוניות הגדולה בעולם שאין לה אף מונית, יכולת לעסוק בפעילות בשוק המונית. מזל ששר התחבורה שם רגליים לביבי מלהכניס אותה לארץ . מישהו היה גוזר קופונים עוד פעם על חשבון הציבור כמו במתווה הגז וכמו בעסקת הצוללות. מעניין איזה מקורב שהוא עורך דין בעסק הזה?
|
|
|
הנהגים מסכנים, עובדים כמו חמורים ולא סוגרים את החודש. בושה שבמדינה מערבית מודרנית נותנים לגזל הזה להמשיך
|
|
|
17. מספיק עם תרגומים חובבניים
שמו של המנכ"ל הוא דארא חוסרו-שאהי دارا خوسرو شاهی
| |