רכב  מגזין
כחדשה, עאלק
אודי עציון
פורסם: 29.09.17, 10:05
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות ב-33 דיונים
1. 11. עאלק, מ ז * * נ י ם - אותכם במחירי מכוניות ואופנועים
ב י ש ר א ל - ואתם - ,   שותקים - כ ב ש י ם.   (29.09.17)
2. רבים מתימרים להבין בזה,אף אחד לא מבין בתחום...
עמוק בתחום....   (29.09.17)
תעשיית הרכב שניה לתעשיית התעופה,אותו תחכום אבל הרבה פחות פיקוח ורגולציה פדרלית...רוב התעשיה מיצרת עבור עמך...וככה זה גם נראה,הרכבים היקרים והמתוחכמים הם ברמה טכנולוגית לא פחות מ- F-35 !!! רק לא חמקן...בינתיים....הרגולציה לא מרשה...מעטים מאוד בעולם ובישראל נהגו ברכב יוקרה מתוחכם ואני מבטיח לכם שגם לא ידעו להתניע אותו...יש ביניהם שגם טיל נט מודרני לא יחדור...המילה "בטיחות" שם לא ידועה בכלל הם פשוט מיוצרים מאפס מחומרים הכי בטוחים שקיימים בטכנולוגיה
הרכב העממי ברובו ירוד גם בזה יש יוצאים מהכלל לא נעשה פרסומת חינם ,אבל עם ישראל במקרה זה לא טועה.....אז תהיו רגועים כי בחרתם טוב....
3. זו תעשיה נגררת לא יוזמת
בר   (29.09.17)
בעיקר מגיבה לשינויים. גם פיתוח הרכב החשמלי הוא בעקבות תקנות זיהום האויר שיכנסו לתוקף מתישהו בעתיד.
4. התעשיה מתאימה את עצמה לצורך - פקקים..
(29.09.17)
הנהגים רוצים פוזה - קבלו דמוי ג'יפ
רוצים מבחני ריסוק ובטיחות - קיבלתם בלימה אוטונומית ושמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית (לקקים)
את הגיר הידני מחליפים רובוטים וגיר רציף במקום אוטומטי פלנטרי נוח, יעיל ,אמין אך יקר.
את ההנאה מהנהיגה מחליפים במושבי עור, מולטימדיה, מחשבים וכפתורים , כי זה יותר חשוב בפקקים.
ועוד גילו, שעיקר צריכת הדלק הגבוה היא בפקקים, אז קיבלנו כבה וסע, או היבריד שמשתמש במנוע חשמלי בפקק.

יש מישהו שבאמת יכול היום להנות מנהיגה על הכביש הציבורי..?
5. שאפו אודי ! כתבה שיחוק !
מוטורהאד   (29.09.17)
6. והחטא הגדול מכל, לדחוף צפצפה במקום מערכת בטיחות מקורית......
תיק 8000   (29.09.17)
7. קונספירציית ה-Start/Stop
מנש   (29.09.17)
מערכת שרק מיקרת את אחזקת הרכב ולא באמת חוסכת דלק. זה נראה שיצרו את המערכת על מנת לספק עבודה למחלקות השירות עם מצברים יקרים ובעיקר להשתיק מעט את הירוקים.
8. אכן אנדרה סיטרואן היה יהודי,
אסף ,   תל אביב   (29.09.17)
ואמא שלו אמליה סיטרואן היא קרובת משפחה של אמא שלי
9. יפה שאת עידן "קורוס" עופר שכחת. גם הוא צריך לצום?
מישהו אחר לגמרי   (29.09.17)
מעניין ששני יהודים היו יצרני מכוניות במאה שעברה
ולשניהם קראו גוסטב אנדרה גוסטב סיטרואן (לא
צריך להוסיף) - וגוסטב ילינק שהשקיע והפך לשותף
של גוטליב דיימלר, כשהתנאי החשוב היה שהחברה
תשנה שמה מ"דיימלר" ל"מרצדס" - שם ביתו של גוסטב ילינק.

10. אודי כל הכבוד, גם נכון לחלוטין וגם כתוב מצוין
(30.09.17)
11. סבבה של כתבה
עודד   (30.09.17)
12. עופר הוא משקיע פיננסי, לא הכי מוצלח בענייני רכב, לא יצרן
הנרי ,   דטרויט   (30.09.17)
13. יפה
אשר   (30.09.17)
למדתי ונהנתי
14. אם הרכב היה כבו מחשב היינו צריכים לעשות reboot באמצע נסיעה..
הייטקיסט   (30.09.17)
15. יבואני הרכב הרגילו את היושבים בציון, לקנות זבל במחיר פרימיום
המבורג   (29.09.17)
16. הילדים שלכם יתיחסו לרכב שריפה פנימית כמו לטלפון-חוגה
כשאבא היה ילד ,   האנושות היתה מפגרת   (29.09.17)
17. חחח. קונים יונדאי טוסון מיושן מבוסס על רכב פרטי יונדאי אי 35
חוליו ,   חיפה   (29.09.17)
ומשלמים עוד 50 אחוז במחיר יחסית לרכב הפרטי. בגלל ישיבה גבוהה של עוד 20ס״מ.
18. לגבי הג'יפונים:
(30.09.17)
הכתב צודק אבל לא מבין את הייעוד שלהם.
מדובר באוטו קומפקטי, יחסית מרווח, גבוה (ישיבה גבוהה חשובה לחלק נרחב מהלקוחות).
צריכת דלק סבירה והתנהגות נוחה.
היעד-משפחות בוגרות (לא צריכים עגלות/סלקלים/בוסטרים וכו') אלא ילדים בגיל יסודי מאוחר ואילך, או מבוגרים שרוצים ישיבה גבוהה (יותר קל להיכנס לאוטו מאשר סדאן שצריך הרבה פעמים להתכופף ולעשות מנאוברים שונים כדי להיכנס ולצאת).
19. חלקי מתכת, תקנו את הטעות
רועי   (30.09.17)
כריות אוויר, חלקי מתכת
20. קשקשן
(30.09.17)
21. 2030 - לא יהיו מכוניות השייכות לבן אדם פרטי.
ולדי   (30.09.17)
יהיו ציי רכב של רכבים חשמליים ואוטונומיים השייכים ל- UBER ו-GETT.
לא יהיו יבואנים.
אנחנו נזמין בקלות ובזול נסיעה לכל מקום בארץ
22. אני מעדיף לראות את חצי הכוס המלאה
דוד הכורדי   (29.09.17)
קראתי את הכתבה, ואני די מסכים עם חלק מהדברים, אבל אני בדרך כלל כקו מנחה בחיים ולא רק במה שקשור לרכב, מעדיף להסתכל על הדברים הטובים: נולדתי בשנת 1970 ובילדותי אני זוכר טוב את המכוניות שהיו אז על הכביש. כך שאם ניקח את המכוניות אז ונשווה אותן למכוניות של עכשיו ( ואני מבטל את החלק של המחשוב והמולטימדיה) אנחנו נראה הבדלי רמות לא של 40 שנים אלא של משהו כמו 100 שנים.
מדובר כיום על מכוניות מהירות יותר, בטוחות יותר , חסכוניות יותר, ואמינות יותר. במכוניות של שנות ה 70 לנסוע במהירות של 120 קמ"ש בלי שהרכב ירעד היה אתגר, כשהיום זה דבר של מה בכך.
זו טעות להשוות את התקדמות הטכנולגיה ברכבים לנושאים אחרים בחיים, כמו טלוייזיה ומולטמדיה ומחשוב, כי אחרי הכל עיקרון הפעולה ברכבים מונעי בנזין/סולר הם זהים גם ברכבים היום וגם ברכבים מלני מאה שנים.
הדבר היחיד אני מסכים איתך לחלוטין הוא השמרנות של העולם בנושא של מעבר לרכבים מונעים חשמלית. אני מאמין שזה גם יגיע, רק אם יחדירו את זה לתודעה ויהיו תשתיות טובות לשימוש ותחזוקה של הרכבים הללו בעולם.
גמר חתימה טובה לכולם
23. היית מאוד עדין בביקורת שלך
yuval   (29.09.17)
רוב המכוניות היום ולא משנה מי היצרן נראות, מתנהגות ומרגישות אותו דבר,
נטרלו את כל הכיף מהנהיגה ואת היצובים היחודיים לכל יצרן ומייצרים קופסאות עמוסות אלקטרוניקה זולה שמתקלקלת כל הזמן, הכל טאץ בלי שום רגש, מערכות אודיו עמוסות אופציות אבל עם סאונד נחות ועמום, מנועים עם טורבו ללא חיים אמיתיים, מצלמות רוורס עם ראות מוגבלת, הכל חדשני אבל עם איכות יצור נמוכה,
הסטייל היום לנהוג על קופסא מוגבהת חסרת טעם או על היברידית ב-90 על שמאל,
יאללה נמאסתם,
24. הסליחות האמיתיות
רוני ,   ת"א   (29.09.17)
http://www.netcar.co.il/ed.php?ix=22
25. אין דבר יותר מעצבן מאשר רכב עומד ללא תנועה עם מנוע פועל.
י ,   צ   (01.10.17)
ברגע שתבינו את זה, תהיו נאורים, כמו האירופאים שכבר מזמן הבינו.
רכב עומד עם מנוע פועל בתחומי העיר = זיהום אויר מקסימלי.
מנוע פועל נועד כדי להניע את הרכב ולא כדי להפעיל את המזגן. (או החימום)
ב 99 אחוז מהזמן לא חייבים מזגן / חימום כדי להתקיים.

אני, אין מצב, ברגע שאני עומד בחניה להמתין למישהו או משהו - ישר מכבה מנוע.
רצוי שכך יעשו כולם.
ואם לא יעשו, ממלא מערכת דימום מנוע בעמידה תכנס לכל רכב בעתיד הלא רחוק.
ואל תדאגו למתנע ולמצבר, מכונאים מדופלמים שכמותכם, הם יכולים להסתדר עם זה יופי.
26. אכלו לי, שתו לי, גנבו ממני ,
י ,   צפון   (01.10.17)
אני הייתי הראשון החלוץ לפני המחנה.
ולאף אחד אין זכות לכתוב על מה שאני כתבתי קודם. (טוב ממנו).
ולמאמרים שלי אין חותמת תאריך , כי הם נצחיים ,לא תלויים בזמן ובמקום ביקום.
אויש רוני ת"א שוב פעם ?
לא נמאס?
27. נו באמת, כתבנו, לא הגזמתה?
אא   (01.10.17)
אחרי הכל, לגבי סעיף 10 - הנאה מנהיגה - המכוניות הישנות היו גרועות מאד. עם הנעה אחורית, בסיבוב, יבש, ובוודאי בכביש רטוב, החלק האחורי היה מחליק והתאונה בדרך.
אבל... ככה כתבנו יוצא גבר. הוא מה-5% שיודעים להשטלת על זנב סורר.
זאת ועוד, עד שנות ה-70 עוד היו מכוניות עם בלמי תוף גם לגלגלים הקדמיים. בלימת חירום ברכב כזה הייתה סכנת חיים. ושוב, כתבנו הגבר יודע להתמודד עם זה אבל לא 95% מהנהגים.
אז ההנעה הקדמית גרמה להעלאת הבטיחות עבור רוב הנהגים, ןעלתה בחוסר "טוסיק שובב" [כמו בב.מ.וו] שזז לאן שבא לו.
נו באמת, כתבנו, ... אבל יצאת גבר!
28. אודי עציון - איתנו אתה גמרת....
נציגות יבואני הרכב   (01.10.17)
תשכח מהשקות רכב חדש מפנקות, טיסות לחו"ל, מסלולים אקזוטיים, מלונות מפוארים, מסיבות קוקטייל, ונערות ליווי.....

מעכשיו, אם תרצה לבחון רכב, תצטרך להשאיל אותו מלקוח, או לשכור אותו ב"הרץ" או "אויס".
יותר מזה, אנחנו גם יודעים מיהו בעל הרכב, ונדאג להתנקם בו - לכן תצטרך להסוות את מספרי הרישוי....

אתא עוד תתפלא למצוא עד כמה ידינו ארוכה!
29. נו
ד   (01.10.17)
נו..אז מה לעשות? ככה זה בהכל. ובכל זאת כל שנה עולים יותר ויותר רכבים חדשים לכביש...
30. היצרנים הגרמנים מתכננים באופן גאוני
סטיב   (01.10.17)
שחלקים רבים יתקלקלו מיד לאחר תום האחריות. לכן רוב הגרמניות מדשדשות נמוך במבחנים של consumer reports
תגובות נוספות
חזרה לכתבה