בריאות  חדשות
איזו קופת חולים ספגה הכי הרבה תלונות ממבוטחיה?
רותם אליזרע
פורסם: 14.11.17, 09:59
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 104 תגובות ב-63 דיונים
31. לאומית קופה גרועה ביותר. החודש בדיוק עזבתי אותם.
עברתי לי למכבי שלי ,   רופאים סנדלרים   (14.11.17)
32. צפון
שולמית ,   פסקל   (14.11.17)
מכבי שנחשבה עד לאיחוד עם אסותא לטובה ביותר הפכה מאז לגרועה אולי לא לגרועה ביותר אבל בהחלט גרועה מאד . חוסכת הכח אדם בהפנייה לגופים חוץ מכבי על אף ההכרח בדבר
ומגבילה את רופאיה במתן בדיקות ותרופות שונות ולפעמים חשובות יותר.
33. לאומית טובה לנו ולכל המשפחה המורחבת. כל תלונה מטופלת במהירות
אסתי ,   פתח תקווה   (14.11.17)
חברינו שרובם בכללית מתלוננים השכם והערב.
34. גם אני בלאומית ולא הייתה בעיה אף פעם
מיכל   (14.11.17)
35. למאוחדת יש יחידה מגוחכת לתלונות הציבור. לא עושים כלום!
מיכה   (14.11.17)
בקושי עוני לתלונות, וכשהם עונים הם מדברים נחמד אך לא עושים כלום!
זו יחידה לקישוט בלבד.
36. קופה זוועה ריקה מתוכן
ירון ,   פתח תקווה   (14.11.17)
אין רופאים לכלום
תענוג במכבי
37. בלאומית 24 שנים ורק משתפרת
רוני ,   ראשון לציון   (14.11.17)
אתר האינטרנט שלהם מצוין ומאפשר לבצע המון פעולות חשובות בקלות. גם מוקד השרות שלהם וגם הסניף עצמו (קניון הבאר ורוטשילד ) עונים לטלפון ומספקים שרות טוב ואדיב. אנחנו זוג מבוגר עם בעיות רפואיות ומקבלים תרופות הפניות וטופסי 17 בלי בעיות. הרופאים בקופה שהזדקקנו להם עד היום היו בסדר גמור. אולם סביר להניח שיש אזורים בהם המצב אחר וזה נכון לגבי כל הקופות.
38. זה סקר של המחנה הציוני.. וההסתדרות
יגאל   (14.11.17)
הציוני במרכאות וההסתדרות לכן התוצאות בהתאם...
39. מאוחדת - אין תודעה שירותית
מאוחד   (14.11.17)
מזכירות רפואיות עייפות ומדוכאות, רופאים משווקי תרופות מסדרים אחד לשני הפניות ומטרטרים את החולים סתם.
כל הכבוד לאלה שהתלוננו! אל תצפו שמשהו יזוז
40. במכבי-ישנם רופאים שלא מקבלים חולים חדשים
תופעה חדשה   (14.11.17)
וזה מופיע באתר שלהם.שלא נדבר שעד שקבעת תור אתה כבר בריא.
41. מרוצה מלאומית החזרים מעולים ובאם לקראת הלקוח. שרות אישי ואיכ
נ.א.   (14.11.17)
סל הריון מורחב ולא מוגבל במבפר הריונות מרוצה גם מגובה ההחזרים החריגים. יש עם מי לדבר..
42. שכחתם את קופ"ח הגרועה ביותר
צה"ל   (14.11.17)
43. בטפשותי עברתי ממכבי לכללית, אחרי יום חזרתי למכבי על ארבע
מוכת ההלם   (14.11.17)
אין מה להשוות!!!!!!!!
עולם אחר, הקידמה, הסדר והמקצועיות של מכבי מול ה"שכונה" של כללית, מרפאות מוזנחות מלאות בקשישים שלא שמעו על המושג "תור", מזכירות שאוכלות מעל ערימת ניירת, חטפתי הלם תרבות!
44. שבחים לשירותי בריאות כללית
צ.ש.   (14.11.17)
קראתי את כל התגובות שפורסמו לפני. איני יודעת מדוע יש שוני גדול כל כך בתגובות לכללית. אני גרה במודיעין ושירותי הכללית כאן פשוט מעולים. הכל בהישג יד ובזמן סביר מאד. גם מצד שירותי המשרד ובתי המקחת. המרפאות מרווחות, נקיות ומסבירות פנים. מהיכרות רבת שנים, הכללית היא הקופה היחידה המקבלת את כל הפונים אליה, בשונה מקופות אחרות.
45. הסיבה היחידה שכללית לא מופיעה ראשונה בתלונות
מיואש... ,   מרכז   (15.11.17)
בגלל שהתעייפנו מלהתלונן... פשוט איבדנו תקווה שלמישהו שם איכפת ממישהו.
היוצא מן הכלל היחיד או הכמעט יחיד את האחיות במוקד הטלפוני (24X7) שהצילו אותנו (תרתי משמע!) מספר פעמים
46. הכללית העשירה והפרוסה ביותר, כל הכבוד.
אלי תל אביב   (15.11.17)
אני במאוחדת ורואה שכללית פרוסה בהמון מקומות עם הרבה מרכזים רפואיים ובתי חולים שלה. אכן כן. מאוחדת באזור המרכז גרועה ביותר.
47. סנ יף של קופ"ח כללית גוטפריד בהרצליה איום ובייחוד פקידה רעה
ג'רמי ,   השרון   (15.11.17)
ואגרסיבית שעונה לשם אריאלה הרופאים בלתי נסבלים
48. קופות חולים
גבי ,   דימונה   (15.11.17)
אם יבדקו רק בפריפריה ימצאו שקופת חולים כללית עם מספר התלונות הגדול ביותר.
נתחיל עם שעות הפתיחה של המרפאות משנה לשנה מצמצמים ימים ושעות.
איכות הרופאים בפריפריה ירודה{אך יש יוצאים מהכלל}
המתנה לרופאים מקצועיים ארוכה מאוד.
49. גם אני חשבתי
מכבי   (14.11.17)
שמכבי זו הקופה הכי טובה, כל השים , יודעים למה? כי לא הייתי צריכה כלום. עכשיו אני במלחמה איתם על מה שמגיע לי על פי חוק , ומכבי בשלהם. תתרחקו ממכבי, !!!ביום הדין היא לא תהיה בשבילכם!!!!
50. מה זה משנה איזה קופת חולים אתה
(14.11.17)
אם באף אחת לא ניתן לעשות צילום רנטגן ליד הבית?!?!? אה בעצם עזבו לא מגיע לי כי אני גר בחור בפריפריה
למה לא מטפלים במצב בתי החולים ובזמינות בדיקות?
51. טיפול לקוי וזלזול
hmje ,   אשקלון   (14.11.17)
באשקלון הטיפול הבירוקראטי מזלזל ולא רציני ואין בפני מי להתלונן
52. הבעיה הגדולה ביותר זה חוסר האכפתיות של רופאים מומחים
א ,   צפון   (14.11.17)
כמובן, למעט יוצאים מן הכלל נדירים, אתה ניגש לרופא ורואה לפי היחס שלו שפשוט לא אכפת לו.
הוא יעשה לך סיבוב של בדיקות, אולי יתן איזו תרופה כי הוא חייב לפי הפרוטוקול. אבל צריך הרבה בריאות כדי להגיע תכל'ס לריפוי. ורוב הזמן אומרים לך "זה כנראה ויראלי" מה שאומר בעצם "אין לי שום רצון לדעת מה זה ובטח לא לטרוח לבדוק".
53. בקיצור כל הקופות גרועות כללית הכי הרבה.
(14.11.17)
לאומית כנראה גם... נשאר להתפלל לא להזדקק להם.
54. לא הבנתי למה לאומית צריכה לנתח את ניתוח הנתונים שכבר נותח!
רוממה   (14.11.17)
קופה אומללה ועלובה!!
55. מה לא ברור מי שמפרסם בלי סוף הוא הכי גרוע כמו בבנקים מזרחי
שני כתומים...   (14.11.17)
56. למי לפנות בשביל להתלונן נגד מאוחדת - לא רוצים להחזיר לי בדיק
יחיאל   (14.11.17)
למי לפנות בשביל להתלונן נגד מאוחדת - לא רוצים להחזיר לי בדיקה שעלתה 8000 שח?
57. הבעיה ברוב השרותי בריאות, ריבוי מנהלים מיותרים
אאג, קג ,   יהודי ישראלי נורמלי   (15.11.17)
הבעיה של רוב המתלוננים, היא שלא מבינים שכל הקופות שייכות למדינה ,ו התקציב מתחלק כין כולם לפי כמות המבוטחים.

58. תנו לי לסדר לכם הכתבה מחדש -- כולן חרא, כולן
הרפואה ,   בישראל   (14.11.17)
ניסיתי את מכבי וכללית- זו נבלה וזו טריפה. רופאים חרא, שירות עלוב, זמני המתנה מהסרטים.
זו פרצופה של הרפואה הציבורית בישראל
59. חבל שהכתבה כללית ולא מקצועית, וחבל שהנתונים מוסווים סטטיסטי
אחד   (15.11.17)
מרוב אילוצים (בלחץ הקופות, רופאים, בתי חולים ומערכת) הנתונים מוצגים בצורה כללית בלבד -- מה שבעצם לא מאפשר להפיק כמעט כל תובנה מסקר מסוג זה.
אסתפק בשתי נק' מרכזיות:
בקופות החולים פרמטר מרכזי בשירות הוא מהו הסניף שלך. כמו בדואר המקומי. אולי גם כמו בבנק (להבדיל). מה רמת האיוש בסניף הוא פרמטר חשוב מאד - ואין טעם לשמוע מה חושב מישהו במקום אחר.
מבחינת צרכן בריאות, בדומה לסוגיות ביטוח פרטי, צרכי אדם אחד שונים ממישנהו. ממילא, להשוות בעיות משפחה, ילדים, עור ושים בכפיפה אחת - מאבד כמעט כל משמעות. היה נכון לפרסם בצורה מרוכזת לכל קופה - אבל עם פילוג התלונות לפי נושאים מרכזיים בעלי משמעות להחלטות הפרט באיזה קופה להיות. אולי לפי סוג רופאים או שירותים מרכזיים (MRI למשל).
60. קיצר הכל חרא
(14.11.17)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה