רכב  דו גלגלי
ביטוח חובה לרוכבים: מאמץ אחרון למנוע התייקרות
אודי עציון
פורסם: 03.12.17, 08:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות ב-46 דיונים
1. תסתכלו כמה הרוגים..
רונה   (03.12.17)
2. לפחות שכחלון יעשה משהו טוב השבוע הזה
נדב   (03.12.17)
הביטוח על הקטנוע שלי כל כך יקר!! קצת נטו ביטוחים לקטנועים.
3. אני רק מדמיין יום בלי רעש של אופנועים וטוסטוסים
ד ,   תל אביב   (03.12.17)
ונהיה לי טוב על הלב .
קחו את הכלים הרועשים שלכם ואת פוזת ה"לפחות אנחנו לא מזהמים" השקרית , ואת אנחנו "אוהבי סביבה" רק מפוצצים את השכונות ברעש של אגזוזי לחץ בזמן שלנו על הראש יש קסדה ואנחנו לא שומעים כלום ועופו לנו מהעיניים .
יותר מ50 אחוזים מהנהגים על דוגלגלי הם חוליגנים , שליחים , בני נוער מתלהבים או מבוגרים בני 40 פלוס שמתלהבים לא פחות , אין לי שום סימפטיה אליכם כפי שאין לכם שום סימפטיה לאף אחד אחר שהוא לא רוכב דוגלגלי .
עופו לנו מהשכונות .
4. כרוכב דו גלגלי לשעבר
ירון   (03.12.17)
יכול להעיד שהטיעון של חברות הביטוח הוא קשקוש פשוט ייפגעו להם ההכנסות אז הם מנסות בכל דרך למנוע את המניעה וכן להעלות את התעריפים. אני אישית חושב שזה לא משתלם כלכלית להחזיק בארץ דו גלגלי וגם מאד מסוכן, על פניו זה נראה יותר זול אבל זה ממש לא כך, העלויות העקיפות בתחום הזה פשוט מטורפות ולא הגיוניות לעומת מי שמחזיק רכב פרטי
5. coin the department of Israel
(03.12.17)
6. ב י ש ר א ל - לא רק בביטוח גונבים, גם במחיר קניית האופנוע :
האם זוהי פינת המבצע? ,   או אולי פינת הבטיח?   (03.12.17)
כי :
ב י ש ר א ל - קוואסאקי Z100R עלק "במבצע" עולה 0 0 0 , 0 8 אלף ש"ח, (מחירו לפני "המבצע" היה 0 0 0 , 0 9 אלף ש"ח.)

ב ק נ ד ה - קוואסאקי Z1000R בלי מבצע ובטיח עולה 14,499 CAD שזה בשקלים רק 40,000 אלף ש"ח בלבד.

ב א נ ג ל י ה - קוואסאקי Z1000R בלי מבצע ובטיח עולה 11,599 ליש"ט שזה בשקלים רק 55,000 אלף ש"ח בלבד.
________________________________________________________________

אז הנה בישראל עם "מבצע" מחיר "הנחה" עדיין אוכלים אותה במחיר- ג ד ו ל- ולא הגיוני לשאר מחירי העולם.
ועוד לא דיברנו על מחירי הביטוח חובה השערורייתיים של ענף הדו"ג כולו מ-א ועד-ת בישראל ...
7. למה על חשבון 4 גלגלי? השתגעתם? חסרים מיסים למכוניות?
(03.12.17)
8. לגלם את ביטוח החובה
אריק   (03.12.17)
כמס בדלק.....רק כך מי שנוסע יותר ישלם יותר
9. ביטוח החובה זה פשוט בדיחה!
שירן   (03.12.17)
קונה קטנוע ב3000 ומשלם 5000 כל שנה
10. מדינת חלם
גולן ,   גבעתיים   (03.12.17)
פשוט מדינת של מטומטמים ! הדו גלגלי מונע פקקים .מונע בעיות חנייה . מונע זיהום אוויר.ובמקום לעודד את זה הם עושים הפוך .לא יאמן ג נ ב י ם את האמת נמאס כבר
11. עם הפרסומת של נעלה
(03.12.17)
מדהים אותי כל פעם מחדש - כמה הם מתביישים לספר שזו התנחלות, שהחילונים בסרטון הם החילונים היחידים שהסכימו לדגמן - ושהעיר הקרובה היא מודיעין כדי לתת את תחושת המדינת ישראל זה כאן.

לכו ישראלים וגורו תחת שרביטו של אלוף פיקוד מרכז. בהצלחה
12. מדינה מושחתת ורקובה
Jt   (03.12.17)
עד לשד עצמותיה ,המנוהלת ע"י הנהגות חולות ורודפות בצע ,השמות את הנתינים בתחתית סולם העדיפויות, כאילו נולדנו לשרת אותם ולא הם אותנו?!!!! פשוט לא להאמין, דואגים לרווחי בעלי ההון רודפי הביע חסרי השובע באמצעות הבטחה לעלות את מחירי הביטוח לרכב תמורת הורדת האופנועים, מעשה שקרי ומתועב!!!!! הם מרוויחים מאות מיליונים וכרוכב וגם כנהג הם לא רק לא צריכים לעלות את הביטוח אלא להוריד אותו לרוכבים כמו בכל המדינות הנאורות ולא לעלות אגורה לנהגים, אך כאן זאת הרשות הישראלית במיטבה , ריקבון ושחיתות אין סופיים .בבוא היום יבוא הפיצוץ.
13. אםלהעמיס עלוות ביטוח אז באופן דיפרנציאלי
א.א.א   (03.12.17)
נהגים מסוכנים שישלמו יותק מנהגים זהירים.
ניתן למצוא מנגנון חישובי.
כרוכב לשעבר, עברתי לרכב. אשה וילדים קטנים הם סיבה טובה שלא לקחת את הסיכון המטורף. נהגי ישראל "לא שמים" על הרוכבים ואילו מצידם מתנהגים כפי שאף רוכב אירופאי לא יעז להתנהג.
ידוע שרוכבי הדו-גלגלי נחלקים לשניים : אילו שעברו תאונה קשה ואילו שעתידים לעבור אותה.
14. בושה למדינה
הארלי ,   תל אביב   (03.12.17)
במקום שיקדמו את האופנועיים כפתרון לגודש התנועה, פיתרון אידיאלי במדינה חמה כמו שלנו, במקום שיסללו להם נתיבים מיוחדים ויסבסדו ביטוחים לעובדים שיבואו עם קטנוע, עושים בדיוק להפך. זה שחצי מרוכבי הדו-גלגלי נוסעים בלי ביטוח חובה אומר הכל. תעלו כמה שאתם רוצים את התעריפים, אחוזי אלו שיסעו בלי ביטוח יגדלו. שר תחבורה ושר אוצר שמסתכלים על הכסף מתחת לפנס במקום לדאוג לשיפור הדו גלגלי והוספת רוכבים , עושים הכל שניסע בקופסאות מפח ונתקע בפקקים.
15. כאופנוען לשעבר, יש אף להגדיל יותר את שיעור ההעמסה
אחד   (03.12.17)
אני מסכים כי שיעור התרומה של רוכבי הדו גלגלי הינו רב בהפחתת העומס והפקקים בכבישים, וכן בחניה. וכן, יש להוזיל את הביטוח עבורם אף יותר, גם על חשבון הביטוח שמשלמים נהגי הרכב הפרטי.
כמה מנהגי הרכב הפרטי מוכנים לוותר על הנוחות ברכב, לרכוב על אופנוע ולהביא בכך להקלת עומס הפקקים?

לכן יואילו אותם מתפנקים שמעדיפים קופסאות פח בנות 4 גלגלים לשלם ולסבסד את מי שמוכנים לוותר על הנוחות.

ואני אכן אופנוען לשעבר, שנוהג היום ברכב פרטי. ואיני מוכן לוותר היום על הנוחות שברכב הפרטי, המזגן, המוזיקה ברדיו והבטיחות שמקנה לי הרכב. גם במחיר של עמידה בפקק.
ואני באמת חושב שעלינו לפצות את מי שכן מוכן לוותר על כל זה ולרכוב על דו גלגלי.
16. לא שמעתי על אף חברת ביטוח שמפסידה, אף פעם - אף נהג רכב
אא   (03.12.17)
לא ממן אף אחד - החברות דואגות להוציא את הכסף מכל פינה, ובטענה דפוקה להאשים את רוכבי אופנועים שהם "ממונים" על ידי נהגי רכב. אני הנוג רכב, בעבר רכבתי על אופנוע, כעת עומד בפקקים, מחפש חניה. ואם אני ממן רוכבי אופנוע, איך זה שהשנה ביטוח החובה שלי ירד?
תוידו ביטוח חובה לאופנוע - זה רק יקדם את המדינה - פחות פקקים, פחות עומסים, פחות חניות לחפש, פחות אנשים יתעצבנו.
17. מדהים המחלטים על הלעת הביטוח לא משלמים ביטוח הם .
(03.12.17)
כל מוצצי הדם מחלטים עלינו כאשר בעצמם אינם משלמים שקל וחיים על חשבונינו הציבור
18. לא נפסיק לרכב, נפסיק לשלם ביטוח
חוסך חניה לאחרים   (03.12.17)
19. כרגיל כולם לוטשים עיניים איך לחלוב עוד את נהג הרכב הפרטי
אמנון   (03.12.17)
ולכל המושחתים בכנסת נראה מאד הגיוני שהנהג ברכב הפרטי צריך לממן את הסיכון המוגבר שבו נתון מי שבוחר לנהוג דווקא בדו גלגלי.
הרי אנחנו חיים בדמוקרטיה ומי שבוחר לנסוע על רכב דו גלגלי, יודע שהוא בוחר בכלי מסוכן. ולכן הגיוני שהוא יידרש לשלם גם ביטוח גבוה יותר. זכותו לשקלל את העלויות ולהחליט באיזה כלי רכב משתלם לו יותר לנסוע. אבל במדינה מושחתת כל מגזר חושב שלא נורא אם המגזר השני יממן אותו.
אגב לא ברור מהיכן שואבים חברי הכנסת את התובנה שנהגי הדו גלגלי אינם מסכנים את הולכי הרגל. אני מציע להם להסתובב קצת ברחוב ולראות כיצד בכל פינה אופנוענים מקצרים לעצמם את הדרך על מדרכות ודרך גינות ציבוריות ולעתים אף ניתן לראותם במעברי חצייה.
לעומתם הרכב הפרטי נפגש עם הולך הרגל, רק כשהולך הרגל חוצה את הכביש.
20. קעטבי רוכב על גחנון
שכן של דודה   (03.12.17)
21. הפתרון הפשוט
נירו ,   מרכז   (03.12.17)
תנו לרוכבים לעשות ביטוח בחברות ביטוח זרות !!! שיפסיקו לעשוק אותנו החזירים פה. לא משתלם להם לבטח אותנו ?! בלי טובות.
אין סיבה שרוכב גרמני ישלם 120 אירו בשנה ביטוח חובה וכאן 5000 שקלים !!!
למי דואגים שם בפיקוח על הביטוח ?? לנו הציבור או לג'וב הבא שלהם ???
22. הכי טוב וחסכוני זה לשלב בין שתי השיטות
פטנט מוצלח וזול   (03.12.17)
ציון קוזחי ובשארי הרכיבו לגחנון מנוע ותיבת הילוכים והם נוסעים . כדי לקבל טורבו הם מתדלקים במרק תימני עם סחוג
23. כחלון עובד על כולם בעניים
דופק את החלשים.   (03.12.17)
24. ביטוח חובה זה מס. לחברות יש עודף גבייה ורווח
לכן יש להוזיל את.הבי   (03.12.17)
ולהקטין את העומס בדרכים.
25. מה קרה לרפורמת ההוזלה? חשבתם שחברות יוותרו על המליונים?
החזירות לא נגמרת.   (03.12.17)
האוצר והפיקוח על הביטוח הרי החליטו על הוזלה בשל עודפי(!) גבייה.
איפה הכסף???,
26. צריך לייקר את ביטוח הדו-גלגלי כדי שפחות ירכבו וייהרגו !!!!!!
(03.12.17)
27. צודק לגמרי ! מי שהגיב לך בשלילה כנראה הוא אופנוען
שמוליק   (03.12.17)
במקום להתקומם כולם ביחד, לאופנוענים לא יהיה אכפת אם זה יבוא על חשבון ציבור נהגי הכלי רכב הרגילים, רק הם שוכחים שאולי הם נוהגים על דו גלגלי, אבל בני משפחותיהם נוהגים על 4 גלגלים.

כל אחד חושב על התחת שלו. אין כאן סולידריות בשיט.

28. אם לא יורידו מחיר ביטוח לאופנוע.....
נתראה בפקקים.. בהצלח   (03.12.17)
כמה שעות חיים אנחנו שורפים בפקקים...
וזה רק ילך ויחמיר.
צריך לעודד תחבורה דו גלגלית ותחבורה ציבורית במקביל.
גם אם זה על חשבון הרכבים הפרטיים.
29. היום לכל משפחה יש 2-3 רכבים!!! לאן הגענו??
(03.12.17)
חייבים לאזן.
יותר דו גלגלי בזול
פחות רכבים פרטיים ביוקר...
30. בבחירות הבאות רק לא כחלון!!!
כחלון לא עושה כלום   (03.12.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה