שתף קטע נבחר

סקירה: נוקיה 6267 - סביר אך לא מסעיר

ה-6267 של נוקיה הוא מכשיר צדפה פשוט וידידותי, שמציע ביצועים טובים לצד עיצוב נאה. חבל שחסרים בערכה כמה אביזרים שימושיים, כמו כרטיס זיכרון וכבל נתונים

בעבר הלא רחוק, מכשירי צדפה נחשבו למכשירים סטייליסטיים ומעוצבים, אבל לאחרונה כבשה תצורת הסליידר את המעמד הזה. למרות זאת, היצע מכשירי הצדפה הנמצאת היום בשוק גבוה פי כמה, ומכוון בעיקר לקהל המבוגר, שמעדיף מכשיר שמקשיו מוגנים מפני חיוג סתמי.

 

נתחיל בזה שנקבע כי ה-6267 לא מביא שום חידוש מסעיר. הוא גם לא מתחרה עם שום סלולרי עדכני ומשוכלל, אך למרות זאת מדובר במכשיר פשוט, נוח וידידותי מאוד למשתמש.

 

עיצוב

אם חיפשתם חידוש מרעיש, תתאכזבו. מדובר במכשיר מתצורת צדפה שמצטרף לקולקציה המורחבת של חברת נוקיה. על פניו, נראה שמדובר במכשיר

שמזכיר קצת את ה-6131 שנמכר כאן לפני כשנה, אך בהשוואה אליו מדובר בעידכון מרענן, ובשונה מקודמו - ה-6267 גם יציב יותר מבחינת תוכנה.

המכשיר מצוייד במסך חיצוני צבעוני ובכפתורי גישה נוחים לנגן ה-MP3, המאפשרים גישה לשירים גם כשהטלפון במצב סגור. מסך המכשיר הפנימי מציג תצוגה מצויינת גם באור שמש ישיר, החיצוני קצת פחות - אך למרות זאת קריא לחלוטין (בשונה מדגמים אחרים שבדקנו).

 

תכונות

בשונה ממכשירים אחרים מסידרת S40 של נוקיה, שלא השתנו הרבה בתקופה האחרונה, במכשיר ה-6267 נוקיה עידכנה וריעננה מעט את המערכת. ניתן לראות נגן מעוצב עם סקינים לבחירה, וכמו כן המסך הראשי מורכב מארבעה כפתורי כיוון המאפשרים גישה ליישומים שונים במכשיר, מה שמזכיר במעט את מכשירי המוטורולה.

 

המכשיר, שתומך ברשת הדור השלישי, מצוייד בשתי מצלמות, הפנימית לשיחות וידאו ואילו החיצונית ברזולוציית 2 מגה פיקסל, שנחשבת לרזולוציית הכניסה לעולם ה-GSM היום. יש לציין שאיכות הצילום וסרטוני הוידאו סבירה בהחלט.

 

ה-6267 מגיע עם 30 מגהבייט פנימיים של זיכרון, לשמירת שירים או לתמונות, וניתן להרחיב זאת עם כרטיס זיכרון מסוג Micro SD. חבל מאוד שביורוקום לא טרחו לצ'פר את הקונים בכרטיס בנפח סמלי. גם את כבל הנתונים המסורתי הורידו מהערכה, וגם אותו תצטרכו לרכוש בנפרד.

 

מכשיר פשוט וטוב

מדובר בעוד אחד מהמכשירים הטובים, הפשוטים והידידותיים שחברת נוקיה הביאה לעולם. חבל מאוד שהיבואנית הישראלית החליטה לקצץ בערכת המכשיר לטובת המחיר, על מנת שיהיה אטרקטיבי לשוק הישראלי. מדובר בקנייה מצויינת לאנשים שרוצים מכשיר סלולארי קל פשוט ונוח.

 

יתרונות: עיצוב מסורתי, מסך מצויין

חסרונות : ערכה חסרת כרטיס זיכרון וכבל נתונים.

 

ציון:  

 

מפרט טכני

רשתות: UMTS/GSM 850/900/1800/1900

ספקית סלולאר : סלקום.

מידות: גובה - 93.9 מ"מ, רוחב - 46.9 מ"מ, עובי - 21.5 מ"מ

גודל: בינוני

משקל כולל סוללה: בינוני (105 גרם).

זמן שיחה רצוף (הצהרת החברה) : 6.5 שעות

זמן המתנה רצוף (הצהרת החברה) : עד 290 שעות

תצוגה: 16 מיליון צבעים

צליל: 64 פולי, תומך בקבצי MP3 ו-WMA

זיכרונות במכשיר: לפי כמות הזיכרון הפנויה

זיכרון: 30 מגה (פנימי), הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג Micro SD

תומך בהודעות מסוג: SMS, MMS, E-Mail

רמת קרינה: w/kg 0.31

הערכה כוללת: דיבורית אישית סטריאופונית (חוטית)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים