שתף קטע נבחר

"הקריאה לרוץ ולהשקיע בנדל"ן לא אחראית"

"שריפה שמתחיל ראש הממשלה, קשה לכבות", כך אמר השמאי חיים אטקין באולפן ynet בעקבות קריאתו של נתניהו בימים האחרונים לקנות דירות. עד כמה כדאי להשקיע כיום בנדל"ן? והאם אנחנו עומדים לפני מפנה בשוק הדיור בישראל? התשובות בפנים

"המחירים כיום גבוהים מדי, אין שלבים בסולם", אמר השמאי חיים אטקין בראיון באולפן ynet. אטקין חוזר ואומר כי קריאתו האחרונה של ראש הממשלה נתניהו לרוץ ולקנות דירות הייתה לא אחראית, וצופה כי שנת 2017 עתידה להיות מפנה בשוק הנדל"ן. צפו בראיון.

 

כתבות נוספות בערוץ הנדל"ן

 

 

מה קריאתו של נתניהו עשתה לפונטציאל מחירי הדירות בצפון?

"אני חושב שזה בא מהתלהבות", מגיב אטקין ומסביר, "אני לא חושב שזה יקרה, המחירים בצפון ובכלל גבוהים מדי, אין כבר שלבים בסולם. לדעתי שנת 2016 תיגמר, ו-2017 תראה אחרת לגמרי. לוקח זמן עד שרואים את השינויים של תוכנית כזאת גרנזיודית".

 

"כשבאים לרכוש נכס נדל"ני צריך לבחון בהיבט של תמורה כלכלית, והתמורה או התשואות הן מאוד נמוכות. אני חושב שהאמירה האחראית היא לומר 'חברים תרגעו'. הקריאה לרוץ ולההשקיע היא לא אחראית. המחירים היום גבוהים מדי ואני חושב שאחרי שראש הממשלה אמר את דבריו, שר האוצר שאל אותו 'מה אתה עושה?!'".

 

אטקין מוסיף ואומר כי "קניית נכסים הפכה לספורט לאומי. כל אחד שתשאלי אותו ברחוב יגיד לך מה מחירי הדירות. זה הפך להיות נושא שחייב להירגע".

 

האם שווה לזוג צעיר לקנות היום דירה או שעדיף לחכות עוד שנה?

"אני חושב שהמחירים גבוהים מדי. דמי השכירות לא מספקים את התשואה הרצויה וההתעסקות עם זה היא לא פשוטה ואני חושב שזה לא ייגמר טוב. אני הייתי מחכה קצת, אנחנו בשנת מפנה. 2017 תראה אחרת. אני מכיר את כל הקולות ושומע את כל הסקרים והנתונים. זה לא ייגמר טוב".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים