שתף קטע נבחר

מזראטי משדרגת

ה-GT4200 הולכת בדרכה של הספיידר וזוכה למנוע החדש ולעוד כמה ליטושים

חמישה חודשים לאחר שחשפה את הספיידר (עליו כבר סיפרנו לכם), מציגה מזראטי את ה-GT4200, מתיחת הפנים ל-GT3200 שהוצגה לפני כשלוש שנים. למרות הצגה ראשונית של המכונית, חשיפה מלאה צפויה לתערוכת דטרויט, בינואר 2002.
מזראטי לא חשפו כאמור פרטים מלאים על המכונית, אולם לא צריך תואר במדעי המחשב כדי להבין שהיא עושה שימוש ביחידת כוח שונה. ה-V8, מוגדש הטורבו בנפח 3.2 ליטר, הוחלף על-ידי יחידת V8 חדשה עם ליטר יותר של נפח - 4.2 ליטרים למי שלא הבין. אגב, זהו אותו מנוע שהוצג בספיידר, המייצר הספק מרבי של 390 כ"ס ב-7,000 סל"ד (לעומת 370 כ"ס ב-6,250 באחיו הקטן) ומומנט של 46 קג"מ

לא במקרה

הצגתה הצפויה של ה-GT4200 בדטרויט אינה מקרית. השוק האמריקני, אליו מתכוונת מזארטי לחדור בקרוב, הוא החשוב ביותר ליצרני מכוניות אקזוטיות בכלל וליצרן הספורט-יוקרה האיטלקי בפרט. במזראטי גם לא טורחים להסתיר זאת, ומאז מה-10 בנובמבר מתנוססת מעל כיכר טיימס בניו-יורק כרזת ענק בגודל של 14X14 מטר של החברה. זו מודיעה - כך מזראטי - על שובה של החברה לשוק האמריקאי. לדברי אנשי הפרסום, מדי יום עוברים מול הכרזה יותר מ-1.5 מיליון איש. אך את החשיפה הגדולה מתכננים במזראטי לערב הסילבסטר בו מתאספים מיליוני אמריקאיים בכיכר.
במזראטי מתכוונים למכור במהלך 2002 כ-3,500 מכוניות בארה"ב שיתחלקו ביחס של 55/45 בין דגם הספיידר ל-GT4200. המחיר הצפוי לקופה המחודשת יעמוד על כ-100,000 דולר בארה"ב.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מזראטי GT4200
מזראטי חוזרת לארה"ב...
ורואים את זה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים