שתף קטע נבחר

טי טי, טויוטה

יצרן הרכב היפני מעוניין בתדמית ספורטיבית יותר. יש רק דרך אחת למכור את זה

היתרונות השיווקיים הגלומים בתדמית ספורטיבית מתקדמת ידועים היטב לכל יצרן - וטויוטה אינה יוצאת דופן כמובן. אמנם, על הקורולה הקטנה לא נחה מעולם תדמית ראלי ספורטיבית, ואפילו הסליקה בזמנה לא הפכה מתמודדת מן המניין על אהדת חובב ההגה. ובכל זאת החליטו היפנים לעלות מדרגה, ולהצהיר על כוונות.
במהלך מחושב ומיוחצן היטב, בדיוק כמו הונדה לפני שנתיים, חנכה טויוטה בפריז סדרת מוצרים חדשה - אפשר לומר. כמו ה-M עבור דגמי ב.מ.וו וה-R בהונדה, לטויוטה יש מהיום T - סמל לקו הספורטיבי של היצרן. אך בניגוד לשני הראשונים, במקרה הזה נבחר דווקא הדגם הפחות טבעי לעניין כמשיק המותג.
גרסה מחוזקת של היאריס הקטנטנה תהיה נושאת הדגל במאבק על כיסו וליבו של הנהג שרוצה יותר. עם יחידת מנוע מוגדלת בנפח 1.5 ליטר ותזמון שסתומים משתנה משחררת היאריס לא פחות מ-106 כ"ס לכביש. לפי טויוטה, ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת כשמונה שניות והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש. כדי לטפל ביכולת המנוע המשופרת הונמך מרכב היאריס, ואיפור ספורטיבי נוסף אמור לדאוג לתשומת הלב הנדרשת.
השנייה להצטרף לקו הספורטיבי החדש היא בחירה טבעית הרבה יותר. הטויוטה סליקה החדשה עברה טיפול אינטנסיבי במכון הכושר, מה שאפשר לשחרר לא פחות מ-192 כ"ס (במקום 141 במקור) מיחידת המנוע בנפח 1.8 ליטר - שוב תודות לתזמון שסתומים משתנה.
כדי להשלים את המעגל, טויוטה בוחנת בימים אלה אפשרויות לרכישת מסלול מירוצים שישמש את החברה לקראת הכוונה להשתתף במירוצי הפורמולה 1 בעונת 2002.
אגב, סתם לסיום וללא קשר, ה-MR2 שבוא תבוא קבלה גם גרסה נטולת מצמד, עם מתגי הילוכים על גלגל ההגה. מעניין.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוגו של תדמית
עכוז עם זווית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים