שתף קטע נבחר

היכונו לביאת הסטיישן

פיז'ו מציגה את ה-206SW בגרסה סדרתית, רגע לפני שהיא מגיעה אלינו

בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה פיז'ו את ה-206SW כמכונית תצוגה. הצגת ה-SW בתחפושת ספורטיבית ייעודית נועדה למספר מטרות ובהן ניסיון להכין את קהל הלקוחות לקראת המכונית שהייתה למעשה כבר מוכנה לייצור, כמו הצהרת כוונות בתחום הספורטיבי עם שילוב מנוע חזק בגוף הקטן. בפיז'ו אף לא טרחו להכחיש כי מדובר ברכב שנמצא בדרכו לכביש.
השבוע, כמעט חצי שנה מאוחר יותר, מבססת פיז'ו את ההשערה וחושפת את ה-SW הקטנה, ששומרת על דמיון רב לאותה מכונית התצוגה. בכך מרחיבה החברה את קשת הגרסאות שמציעה ה-206, חודשים ספורים לפני שאלו יזכו לאחות ספורטיבית נוספת בדמות ה-206RC החזקה.

אז מה יהיה לנו שם?

ה-SW שומרת על המראה המוכר של ה-206, כמו גם על בסיס גלגלים דומה של 244 ס"מ. בשונה מהחזית הזהה, זוכים האחוריים לתוספת של 19 ס"מ בממד האורך ולמראה סטיישן מוכר. אולם למרות המראה המוכר, דאגו בפיז'ו לצייד את הקטנה החדשה בעיצוב ייחודי עם יחידות תאורה שמשתלבות היטב בחלון האחורי. עם זאת, כצפוי, מראה הסדרתית מתון הרבה יותר מזה של המכונית שהוצגה בפרנקפורט. גם מראה תא הנוסעים בגרסה הסדרתית קרוב הרבה יותר למוכר מה-206 ופחות לגרסה הנוצצת שהוצגה.
למרות שבמכונית התצוגה פעם מנוע ה-2.0 ליטר 16 שסתומים החדש של פיז'ו (עם 177 כ"ס), הרי שה-206SW הסדרתית מסתפקת כעת בארבעה מנועי בנזין חלשים יותר. את הבכורה למנוע הספורטיבי שומרת החברה ככל הנראה ל-RC המדוברת. הקטן בהיצע המנועים הוא בנפח 1.1 ליטר (60 כ"ס) ואליו יצטרפו 1.4 ליטר (75 כ"ס) 1.6 ליטר (110 כ"ס) ו-2.0 ליטר (138 כ"ס) המוכרים. בתחום הדיזל תוצע המכונית עם מנועי ה-HDI בנפח 1.4 ליטר (68 כ"ס) ו-2.0 ליטר (90 כ"ס). אלו ישודכו לתיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים או אוטומטית עם ארבעה.

וגם אצלנו

מספר חודשים אחרי תחילת שיווקה באירופה, צפויה ה-206SW להגיע גם לשוק המקומי. למרות שהמחירים כרגע אינם ידועים, צפוי שה-SW תהיה יקרה במעט מדגמים מקבילים של ה-206. מי שלא מסוגל להתאפק, יוכל לראות את אחותה הגדולה, ה-307SW, בתערוכת "אוטומוטור" שתיערך שמהלך חופשת הפסח, זמן קצר לפני תחילת שיווקה בישראל.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 206SW
אותה גברת...
בשינוי אדרת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים