שתף קטע נבחר

טמפו קיבלה בלעדיות לשיווק המשקה בקרדי בריזר

החברה חתמה על הסכם לשיווק בלעדי של המשקה האלכוהולי עם בקרדי-מרטיני העולמית. עד כה שווק המשקה על ידי יבואנים קטנים

טמפו חתמה על הסכם הפצה בלעדי של המשקה האלכוהולי בקרדי בריזר, עם בקרדי-מרטיני העולמית. עד כה שווק המשקה בישראל על ידי יבואנים וסיטונאים קטנים.
בקרדי בריזר נחשב להצלחה שיווקית באירופה וגם בישראל. המשקה פופולרי במיוחד בקרב הצעירים ונוגס בנתח השוק של משקאות האנרגיה. בטמפו מעריכים, כי עד כה נמכרו בישראל כ-2 מיליון בקבוקי בקרדי בריזר.
יוסט ואן רון, מנהל שיווק המשקאות בחברת טמפו, אמר, "אנו מעריכים שתוך חודש ישווק המשקאות על ידי חברת טמפו בלבד, בעזרת הסכם בלעדיות שחתמנו עם החברה העולמית על ידי הצעת מחירים תחרותיים ואחידים, ומערכת הפצה שתאפשר הגעת המוצר לכל נקודה ברחבי הארץ".
בשלב ראשון ישווקו בישראל ארבעה טעמים שמועדפים על הקהל הישראלי: אבטיח, לימון, אננס וליים. המשקה משווק בבקבוקים של 275 מ"ל.


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בקרדי בריזר. פופולרי בקרב צעירים
מומלצים