שתף קטע נבחר

למדבר ולעיר

מיצובישי מנצלת את תערוכת פאריז כדי להפגין שרירים בשטח. מהפאג'רו אבולושן ועד ל-Xceed

20 שנה לאחר שהוצג לראשונה, ממשיך הפאג'רו המצליח של מיצובישי למשוך תשומת-לב. אחרי שלושה דורות, שבעה נצחונות במירוץ הפאריז-דאקר, ארבעה תארי ראלי עולמיים ומכירות נאות, אפשר בהחלט להבין מדוע מיצובישי מתעקשת לשמור עליו במרכז הבמה.
וכך, כמו בתערוכת פרנקפורט 2001 ובז'נבה 2002, שומר הפאג'רו על מיקומו המרכזי גם בתערוכת פאריז. וכמו בתערוכות הקודמות, הכוכב האמיתי אינו הפאג'רו המוכר לנו אלא גרסת האבולושן.

למדבר

הבשורה הגדולה של מיצובישי בפאריז היא ההכרזה הרשמית על השתתפותו של האבולושן כמתחרה מטעמה במירוצי הראלי של 2003, כשהדאקאר בראשם. במיצובישי מזכירים כי מדובר ברכב שמציג שיפור מהותי לעומת הדגם הקודם ומסבירים כי מדובר למעשה ב-GT למדבר. את ההבדלים ניתן למצוא במבנה אירודינמי משופר, בחלוקת משקל טובה יותר, במערכת בלמים חדשה ובתיבה סיקוונסיאלית בת שישה הילוכים. גם מנוע ה-V6 בנפח 3.5 ליטר ומערכת המתלים עברו לדברי מיצובישי "טיפול יסודי", אך החברה אינה מפרסמת פרטים נוספים.
בכל מקרה, את השפשוף הראשון בשטח יעבור האבולושן כבר בסוף חודש אוקטובר, כשיתחרה במירוץ הראלי של דובאי במקביל לאחיו הוותיק.

לעיר

במקביל להצגת גרסת המירוצים של הפאג'רו, דאגו אנשי מיצובישי להציג גם את ה-Xceed - גרסת תצוגה מפונקת של הפאג'רו מהדור הנוכחי. כמו בעבר, גם הפעם מדובר בגרסה מהודרת המבוססת על המרכב הארוך. הטיפול מתחיל מבחוץ עם חישוקי "20, צמיגים במידה 265/50, מפלט שונה וגימור כרום מסביב למרכב.
בתוך תא הנוסעים זוכה ה-Xceed לגימור עור ועץ, כמו-גם לדוושות אלומיניום ולהגה ספורטיבי. בנוסף זוכים הנוסעים מאחור למסך ולמערכת DVD להפגת השיעמום.
במיצובישי מבהירים כי הגרסה המפוארת לא תוצע בשלב זה ללקוחות ובאה להציג את היכולת של הפאג'רו להעניק סביבה מפנקת לנוסעים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פאג'רו אבולושן. לעונת 2003...
פאג'רו Xceed. לעיר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים