שתף קטע נבחר

הונדה מציגה סטיישן

לאחר שחשפה את האקורד החדשה, מציגה היום הונדה ביפן גם גרסת סטיישן מעניינת. והיא גם נראית טוב

הונדה מכנים אותה "טורר" (Tourer), והכוונה היא ללא פחות ולא יותר מגרסה ארוכה ורב-שימושית למכונית המשפחתית של היצרן. ומהתמונות והפרטים הבודדים שנחשפו היום ביפן, הסטיישן הזה מציג לפחות שני פתרונות מעניינים – דלת אחורית חשמלית, ומערכת קיפול מושב אחורי יוצאת דופן. מועד הגעה לכביש – מספר חודשים לאחר הופעת הסדאן, באירופה לפחות.
הסטיישן של הונדה מבוסס כמובן על פלטפורמת האקורד הרגילה, אך הוא עושה שימוש בבסיס גלגלים ארוך בחמישה סנטימטרים (בסך הכל 272 ס"מ). האורך הכללי גדל לעומת הסדאן ב-8.5 ס"מ, ל-475 ס"מ מפגוש לפגוש. נפח ההטענה עם מושבים מקופלים מגיע עד ל-921 ליטר, או 576 ליטרים מרשימים במצב רגיל.
אבל יש גם נתונים מעניינים יותר. הונדה טוענים כי הצליחו לפתח מנגנון המאפשר בעזרת תנועה אחת של ידית לקפל את המושב המפוצל, המסעד ומשענות הראש, ולאחסן אותם. כך אמורה להיווצר רצפת הטענה חלקה לחלוטין. ולפני הקיפול, צריך הרי לפתוח את הדלת האחורית. ובכן, זו ניתנת לתפעול בעזרת מתג חשמלי הממוקם על השלט-רחוק, בתחתית הדלת, או גם באמצעים ידניים רגילים.
בכל הנוגע למנועים, מבטיחה הונדה להמשיך עם ההיצע שהוצג בסדאן, ולצרף לו תיבה ידנית בת חמישה או שישה הילוכים, כמו-גם אוטומטית עם שישה הילוכים ותפעול סיקוונסיאלי. פרטים נוספים בימים הקרובים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים