שתף קטע נבחר

לינקולן יוצאת לדרך חדשה

מותג היוקרה של פורד אינו נשאר בצד ומציג את הנביקרוס - שילוב של מכונית קופה, סדאן וכלי שטח. וכן, גם זה קרוס-אובר

כמו יצרנים אחרים (וכמו המותגים האחרים בפורד), גם בלינקולן הולכים על קרוס-אובר. וזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שזה מה שהאמריקנים רוצים. זה אפילו פחות מפתיע בהתחשב בעובדה שרבים מאותם דגמי קרוס-אובר עתידיים יוצעו על-ידי יצרני היוקרה השונים. כי בפורד, יוקרה זה לינקולן.
וכך, בהתאם לאופנה האחרונה, מציג מותג היוקרה האמריקני את הנביקרוס. אנשי היצרן מתעקשים שמדובר במכונית תצוגה שמגדירה פלח-שוק חדש, אבל מיותר לציין שזה לא באמת כך. אז מה בכל זאת? הנביקרוס, כך לינקולן, היא שילוב של מכונית קופה, מכונית סדאן וכלי-שטח רך. על מראה הקופה אחראים היעדר קורה מרכזית ודלתות הנפתחות כנגד כיוון הנסיעה ("דלתות התאבדות"). על תחום הסדאן אחראים ארבעה מקומות ישיבה מרווחים, פועל יוצא של בסיס גלגלים מרשים של 290 ס"מ. על השטח הרך אחראים הנעה כפולה, חישוקי "20 וצמיגי שטח במידה 255/50.
בכל מקרה, בלינקולן מעדיפים לקרוא למכונית "ספורט-סדאן" ולהתמקד (כראוי בלינקולן) בעיקר בפאר ובהדר. זה בא לדבריהם לידי ביטוי בעיצוב הפנים הייחודי, שמהווה "התפתחות אופיינית ל-DNA העיצוב של לינקולן". בקיצור, זה נראה ממש בסדר.
על הנעת כל הכבודה אחראית יחידת כוח עם שמונה צילנדרים בנפח 4.2 ליטר, העושה שימוש במגדש-על. בלינקולן לא מזכירים נתוני הספק ומומנט, אך סביר שאלה דומים לגרסאות המוגדשות של יגואר - כ-400 כ"ס ו-55 קג"מ.
בכל מקרה, בשלב זה מי שרוצה שטח מוזמן לרכוש לינקולן נביגטור ומי שרוצה סדאן צריך להסתפק ב-LS. השילוב בין השניים מוגדר, עדיין, כמכונית תצוגה בלבד.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לינקולן נביקרוס...
קופה, סדאן ושטח...
פתוחה להצעות...
ומפנקת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים