שתף קטע נבחר

שלישיה להונדה בטוקיו

מכונית ספורט לכל נהג, אחרת שמנסה להיות אופניים, ומכונית סאלון בעיצוב יפני-מסורתי. הונדה מסיימת הכנות לקראת תערוכת טוקיו

בתערוכת המכוניות של טוקיו, שתפתח בעוד ימים ספורים (24.10), תציג יצרנית הרכב הונדה שלושה דגמי תצוגה חדשים, עליהם סיפרנו לכם בעבר. הראשון שבהםם, ה-HSC (ר"ת של Honda Sports Concept), מציג כיוון אפשרי למחליפת ה-NSX הוותיקה, ומציע לדברי הונדה ביצועי מכונית-על, נגישים לכל נהג.

 

מדובר, כך מדגישים בהונדה, במכונית ספורט טהורה המציעה חוויית נהיגה ברמה גבוהה והתנהגות מצוינת, תודות בין היתר לבסיס גלגלים ארוך וסרחי עודף קצרים. ה-HSC מצוידת במנוע מרכזי עם שישה צילינדרים בתצורת V, המתוכנן לספק "למעלה מ-300 כוחות סוס". מימדי ה-HSC עומדים על 425 ס"מ לאורך, רוחב של 190 ס"מ וגובה של 114 ס"מ בלבד.

 

אופניים

 

דגם התצוגה השני של הונדה נקרא "אימאס" (Imas), והיפנים מציגים אותו כגרסת עולם הרכב ל...אופניים. בכך מתייחסים בחברה ליכולת התמרון העירונית של אופניים, ובעיקר היותם ידידותיים לסביבה - לא מזהמים. בהתאם לכך, וכדי לשמור על צריכת דלק נמוכה ככל האפשר, עושה האימאס שימוש בחומרים מתקדמים - סיבי פחם ואלומיניום - האחראים לנתון משקל מרשים במיוחד של 700 ק"ג בלבד.

 

יחד עם מקדם נתון גרר נמוך העומד על 0.20Cd, והנעה היברידית שנלקחה ישירות מהסיוויק סדאן, אמורה האימאס להציג ביצועים טובים למדי, וזאת מבלי להפוך את הפוטנציאל הזה ליקר עבור איכות הסביבה.

 

וגם תא דלק

 

השלישית בדוכן מכוניות התצוגה של הונדה היא ה"קיוואמי" (Kiwami), מכונית סאלון בעיצוב יפני-מסורתי. או כך לפחות טוענים אנשי החברה, שמסבירים כי למכונית "עיצוב מינימליסטי המשלב יופי פרימיטיבי, עם טכנולוגיה מתקדמת".

 

הקיוואמי תוכננה כך שתציג מרכז גובה נמוך במיוחד, ומרכב אווירודינמי המתנשא ל-125 ס"מ בלבד. ממד האורך עומד על 450 ס"מ ואילו הרוחב על 182 ס"מ. את המרכב הנאה יניע לפנים מנוע מימן בטכנולוגית תא דלק. תכניות ייצור? יש עוד זמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה קיוואמי
הונדה אימאס
הונדה אימאס
הונדה HSC
הונדה HSC
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים