שתף קטע נבחר

רענון הקבצים

כמה טיפים לזירוז תהליך הגלישה

Cache

על מנת להקל על תהליך הגלישה, ולעתים לזרזו (בחיבורים מהירים, נושא זה זניח), הדפדפן שומר קבצים מיוחדים. קבצים אלה הינם קבצי ה-Cache. לעתים, תקלה זמנית עלולה להיות "מונצחת" בקבצים אלה, ולחזור על עצמה שוב ושוב.

 

כדי לפתור בעיות שנגרמות מקבצים אלה, יש למחוק את הקבצים. כדי לעשות כן, אנא עקוב אחר ההוראות הבאות (פעולה זו לא תזיק למחשב שלך):

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" > בחר ב-"Internet Options". במרכז החלון שנפתח, ישנו כפתור ועליו כתוב "Delete Files" - לחץ עליו, ואשר (פעולה זו עשויה להימשך מספר רגעים). כעת אשר גם את החלון שנותר פתוח, סגור את כל חלונות הדפדפן, והיכנס ל-ynet שנית.

  

Cookies

קבצים נוספים המסייעים לגלישה הם קבצי ה-Cookies (בעברית - קוּקית). קבצים אלה חיוניים לתהליכים מקוונים כגון הרשמה, אבטחה וזיהוי גולשים. כמו קבצי ה-Cache, גם קבצים אלה עלולים להנציח בעיות, ולגרום להישנותן. בשונה מקבצי ה-Cache, מחיקת קבצי ה-Cookies עלולה לגרום לאי-נוחות מסוימת, בכך שייתכן שבעוד שבעבר אתרים שונים אליהם גלשת זיהו אותך מבלי שתקליד את שם המשתמש והסיסמה, כעת, בכניסתך הראשונה אליהם לאחר מחיקת הקבצים, תתבקש להקליד פרטים אלה שוב.

 

למחיקת קבצי ה-Cookies עקוב אחר ההוראות הבאות:

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" > בחר ב-"Internet Options". במרכז החלון שנפתח, ישנו כפתור ועליו כתוב "Delete Cookies" - לחץ עליו, ואשר. כעת אשר גם את החלון שנותר פתוח, סגור את כל חלונות הדפדפן, והיכנס ל-ynet שנית.

 


 

 

מומלצים