שתף קטע נבחר

הג'נרל משיב מלחמה

ענק הרכב האמריקני סימן כמטרה את הוויאג'ר של קרייזלר, ויציג בתערוכת לוס אנג'לס צמד מיניוואנים חדשים - ביואיק טראזה וסאטורן ריליי. ההבדל הוא בעיקר בעיצוב

היה זה רק לפני כשבועיים שקרייזלר חשפה מתיחת פנים לטאון-אנד-קאנטרי (וויאג'ר) ודודג' קראוון מתוצרתה, ותגובת ג'נרל מוטורס לא איחרה לבוא. בתערוכת לוס אנג'לס יחשוף קונצרן הרכב הגדול בעולם צמד גרסאות משלו לאותה נוסחה פופולרית בארה"ב, של מיניוואנים גדולי מימדים בעלי תדמית יוקרתית.

 

בתפקיד היוקרה - ביואיק

 

ראשונה להיחשף היא הביואיק טראזה (Terraza), שמהווה לדברי אנשי היצרנית "הכלאה בין מיניוואן לרכב שטח". בכך הם מתייחסים במיוחד לעיצוב החרטום, כזה שמשווה למכונית החדשה מראה "קשוח" של כביש-שטח. אבל מבט בכל זווית שאינה ישרה מלפנים, מגלה מיד שמדובר במיניוואן שגרתי למדי, כזה שיכול לשאת שבעה נוסעים. ואל תתנו להנעה כפולה המוצעת כאופציה להשלות אתכם.

 

מלבד לעיצוב המעניין (עניין של טעם ללא ספק), מצוידת הטראזה במנוע V6 בנפח 3.5 ליטר עם כ-200 כ"ס - נתון מדויק יהיה זמין סמוך יותר לתחילת השיווק.

 

בתפקיד המחיר התחרותי - סאטורן

 

גם סאטורן - החטיבה שהוקמה על ידי ג'נרל מוטורס לשוק האמריקני, כדי להציע מכוניות במחירים "תחרותיים" - מציגה גרסה משלה לטראזה, שתקרא ריליי (Relay) וזהה למעשה לטראזה בכל למעט העיצוב החיצוני. בתא הנוסעים, משתנה העיצוב בין "קלאסי ויוקרתי" בביואיק, ל"מודרני וצעיר" במקרה של סאטורן - כך מספרים בג'נרל מוטורס לפחות. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם עד כמה זה נכון.

 

שני הדגמים צפויים כאמור להילחם ראש-בראש עם קרייזלר וויאג'ר/דודג' קראוון, החל משנת הדגם 2005 שתתחיל בארצות הברית ברבעון השני של שנת 2004 הקלנדרית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ביואיק טראזה
סאטורן ריליי
וכך נראית הטראזה מבפנים
וזו כבר הריליי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים