לאחר שזכינו לקדימון צנוע בתערוכת פרנקפורט, נחשפנו לשם במסגרת השמועות וזכינו לאישור רשמי מאוחר יותר, מציגה לנד רובר את דגם התצוגה ריינג' סטורמר בתערוכת דטרויט. מדובר באירוע נדיר בהיסטוריית לנד רובר, שנמנעה עד עתה מהצגת דגמי תצוגה. את השינוי בגישה ניתן להסביר בכך שבעל הבית של החברה הבריטית בשנים האחרונות - קונצרן פורד - דווקא מאמין בגישת הטיזרים. יתרה מכך, משמעות הריינג' סטורמר שונה במיוחד מכל דבר אותו הציגה לנד רובר עד היום. מה חדש? שלא כמו בעבר, כאשר יכולת הכביש במכוניות החברה הייתה במקרה הטוב שנייה בחשיבותה לאחר יכולת השטח, עם הסטורמר משנה לנד רובר גישה ופונה היישר לחובבי הפוזה. אלו מעדיפים את הכביש-שטח שלהם עם יכולת כביש נאותה, ביצועים טובים ככל הניתן ומראה יוקרתי. אבל כזה שיראה מוכן למעלה זיק, גם אם בפועל ירידה לחוף הים צפויה לדרוש תכנון מוקדם של אפשרויות החילוץ. עם הפנים לקאיין של פורשה ול-X5 של ב.מ.וו, מצויד הריינג' סטורמר במנוע שמונה צילינדרים ב-V עם מגדש על, שמגיע לכאן מיגואר (אף היא בבעלות פורד), חישוקי "22 ענקיים ושפע של טכנולוגיה. בין החידושים בהם מתהדרים אנשי היצרנית, נמצאת מערכת "Terrain Response" (תגובת שטח), שמציעה לנהג לבחור שישה מצבי כיול למערכות שונות במכונית - מתלים, מנוע, תגובת מצערת ובקרת המשיכה. כך, מבטיחים בלנד רובר, ניתן להתאים את המכונית לנהיגה מהירה בכביש מפותל, כמו גם לחציית שטח טכני מאתגר והכל בלחיצת כפתור. אביזרים מעניינים נוספים הם דלת תא מטען מפוצלת לשני חלקים הנפתחים חשמלית, דלתות נהג ונוסע הנפתחות למעלה במקום לצדדים - גימיק שלבטח לא יזכה לראות אור יום (או ייצור, לצורך העניין) ומערכת מתלי אוויר שמאפשרים להגביה ולהנמיך את המרכב. הסטורמר מבוסס על פלטפורמה חדשה, אומרים בלנד רובר, ומבטיחים כי גרסת ייצור של דגם התצוגה, כמו גם דגמים חדשים נוספים יעשו בה שימוש בעתיד. ועד שזה יקרה, אפשר להתרשם מעיצוב דגם התצוגה.