שתף קטע נבחר

נקה 7 משקיעה 2 מיליון דולר במיתוג מחדש

מטרת המהלך היא לרענן את המותג הישראלי הוותיק תחת מטריית מותג אחידה, וכן חידוד מסרים

חברת נקה ממתגת מחדש את סדרת מוצרי הרחצה "נקה 7" בהשקעה כוללת של שני מיליון דולר. מטרת המהלך היא לרענן את מותג הישראלי הוותיק תחת מטריית מותג אחידה וחידוד מסרים בפנייה מבודלת לשימושי הרחצה השונים.

 

כחלק מהמהלך הוגדרו המוצרים בפניה לשימושים השונים – רחצת גוף ורחצת ידיים. בנוסף, אוחדה משפחת מוצרי הסבון הנוזלי תחת 3 משפחות: 33% לחות, ארומה ואפקט דאודורנט.

 

ממחקרים שערכה נקה עולה כי למותג "נקה 7" ערכים של אמינות ואיכות הנשענים על מורשת חיובית ותפיסה צרכנית חיובית רבת שנים של המותג.

 

לדברי אלחנן שקד, מנכ"ל נקה, "החברה החליטה לצאת במהלך שיווקי כולל במטרה לרענן ולהצעיר את המותג תוך פנייה לקהלי מטרה נוספים ואגב הדגשת ערכי המותג 'נקה 7' והכוח של המותג כמותג מוביל בקטגוריית הסבון".

 

לדבריו, "האסטרטגיה התקשורתית במיתוג מחדש תחשוף לצרכן הישראלי את משפחת מוצרי הרחצה המגוונת של נקה 7, המתאימה לכל אחד מבני המשפחה".

 

את המיתוג מחדש ילווה קמפיין פירסום בהשקעה של כ-2 מיליון דולר, באמצעות משרד הפירסום גלר-נסיס. הקמפיין כולל סרט פרסום טלויזיוני המלווה בעיבוד עדכני לנעימה הקיצבית של השיר המפורסם של נקה עם מחיאות כפיים המלווה את הקמפיינים של נקה לאורך השנים.

 

שוק מוצרי הרחצה בישראל מגלגל כ- 300 מיליון שקל בשנה. השוק מתחלק לסבון מוצק וסבון נוזלי, הסבון המוצק נמצא במגמת ירידה של כ- 5% בשנה ואילו הסבון הנוזלי נמצא במגמת גידול.

 

שוק הסבון הנוזלי מגלגל כ- 200 מיליון שקל ומתחלק לסבון גוף וסבון ידיים. סבון הגוף מהווה כ-55% מהקטגורייה ומגלגל כ-110 מיליון שקל בשנה, סבון הידיים מהווה 45% מהקטגוריה ומגלגל כ-90 מיליון שקל בשנה.

 

נכון לשנת 2003, מחזיקה חברת נקה ב- 27% משוק הסבון המוצק ו- 25% משוק הסבון הנוזלי. לשנת 2004 צופה החברה גידול ניכר בכל תחומי פעילות המותג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים