קרייזלר עומדת בהבטחתה להציף בתקופה הקרובה את שוק הרכב במגוון גרסאות ודגמים חדשים, עם קצב חשיפה מאד יוצא דופן. רק לפני זמן קצר קיבלנו וויאג'ר מתוח ו-PT קרוזר פתוח, והנה נחשפת גרסה בכירה לקרוספייר. זו תכונה SRT-6 (ר"ת של Street & Racing Technolegy, ה-6 מסמל שישה צילינדרים), תוצג בפני עולם בתערוכת ז'נבה שתתקיים בתחילת החודש הבא, ותשים בכך קץ (זמני לפחות) לשמועות שטענו לגרסה חזקה הרבה יותר. כמה חזקה? מתחת למכסה המנוע של ה-SRT-6 מציעה קרייזלר את ה-3.2 ליטר, שישה צילינדרים ומגדש-על של מרצדס, היישר מה-SLK 32 AMG. עם זאת, הקרוספייר מצוידת בגרסה מעט חלשה יותר, עם 330 כ"ס "בלבד" לעומת 354 שהציעה ה-SLK היוצאת, ו-42.8 קג"מ לעומת 45.9 במרצדס. זו האחרונה זכתה כבר ליורשת בדמות ה-SLK 55 AMG, עם מנוע שמונה צילינדרים חדש. כזכור, הקרוספייר מבוססת על ה-SLK הישנה, מה שמונע - בינתיים לפחות - שימוש ביחידת הכוח החדשה. כדי להתמודד עם תוספת ההספק והמומנט לעומת הגרסה הרגילה, מצוידת הגרסה החזקה מכולן בכיול שלדה שונה, כולל הקשחה והנמכת המרכב, ומערכת בלימה מחוזקת ומשופרת. צמיגים רחבים - 225/40R18 מלפנים ו-255/35R19 מאחור - בסיוע מערכת בקרת יציבות אלקטרונית "המכויילת למאפיינים ספורטיביים", אחראים על הקשר הרציף עם האספלט, וגם עם קו הפנייה הנבחר של הנהג. בקרייזלר מדברים כמובן על התנהגות כביש משופרת וביצועים טובים, כיאה למכונית ספורט אמיתית. לצורך כך הם נוקבים בנתון מהירות מרבית המוגבלת אלקטרונית ל-255 קמ"ש (תוספת מעניינת של חמישה קמ"ש למקובל אצל יצרנים גרמנים), כמו-גם בנתון האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב"מעט יותר מ-5 שניות". ה-SRT-6 תוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת חמישה יחסי העברה בלבד. תחילת שיווק הקרוספייר הבכירה יחל באירופה בחודשי הקיץ הקרוב, והיא תוצע במרכב קופה, או עם גג בד מתקפל בגרסת הרודסטר שנחשפה לאחרונה. בשני המקרים ניתן יהיה לזהות אותה תודות לספוילר אחורי גדול מבדגם הרגיל.