שתף קטע נבחר

אוטומוטור 2004: האלטרנטיביות

תערוכת אוטומוטור תציג לישראלי אפשרויות הנעה והנאה חדשות, כמו השילוב בין מנוע בנזין לחשמל. ותהיינה עוד אלטרנטיביות שונות ומשונות...

בקבוצה זו של משתתפות אוטומוטור 2004 נמצא את כל אותן מכוניות שבאות להציע דרך אלטרנטיבית ושונה. המשתתפות הברורות ביותר בקבוצה הן כמובן המכוניות ההיברידיות של הונדה וטויוטה שמגיעות לתערוכה. לשתיהן מנועים חשמליים שמסייעים בדרך זו או אחרת למנועי הבנזין, מתוך כוונה להשיג צריכת דלק נמוכה והפחתה ניכרת של זיהום האוויר.

 

הונדה סיוויק IMA

 

ההונדה סיוויק IMA דומה למדי לסיוויק סדאן המוכרת ובה מסייעת היחידה החשמלית למנוע הבנזין במהירויות עירוניות. מחירה לא אמור להיות יקר משמעותית מזה של הסיוויק הרגילה.

 

טויוטה פריוס

 

הפריוס של טויוטה חדשה יותר ומציעה פילוסופיה שונה, הן במראה המינוואני, הן בכך שהיא אינה מהווה גרסה למכונית מוכרת - והן בכך שהמנוע החשמלי נוטל פיקוד בעיר ופועל לבד. הפריוס, הגדולה יותר, גם אמורה להיות יקרה בהרבה.

 

סיטרואן C3 פלוריאל

 

סיטרואן C3 פלוריאל באה להציע אלטרנטיבה מסוג שונה. היא מראה שיש דרך אחרת לעשות קטנה פתוחה, ובדרך לקבל כמה מכוניות במכונית אחת. יש לה שפע מצבי פתיחה של הגג, שמגיעים מגג נפתח רגיל - דרך רודסטר ועד פיק-אפ. בנוסף יש בה מקום לארבעה והיא אפילו לא אמורה להיות יקרה כאשר שער היורו יהיה סביר. וכנראה שרק כאשר ינחת שער המטבע האירופאי היא תנחת אצלנו.

 

סובארו R2

 

סובארו R2, שנחשפה בתערוכת טוקיו בסוף 2003, מציגה במובנים רבים את האלטרנטיבה היפנית לנושא המכונית הקטנה. לתערוכה יגיע אב-טיפוס ולא מכונית סדרתית, ובכל מכונית המיקרו היפנית בעלת מנוע זעיר שמייצר בעזרת מגדש 64 כ"ס נושאמת מסר ברור - קטן מבחוץ ומתוחכם מבפנים. בכל מקרה, כדאי להביט היטב במכונית הזו כי בסובארו מדברים על ייצור גרסה אירופאית בעתיד הלא רחוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה סיוויק IMA. לא צפויה להיות יקרה
טויוטה פריוס. מיניוואנית ומתוחכמת
סיטרואן C3 פלוריאל. רב-גונית
סובארו R2. האלטרנטיבה היפנית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים