שתף קטע נבחר

סיאט טולדו - וזה סופי

חודשיים בלבד לאחר שהוצגה כאב-טיפוס, נחשפת הגרסה הסדרתית של סיאט טולדו. כצפוי, העיצוב לא השתנה משמעותית והתוצאה - מיניוואן סדאן

חלפו רק חודשיים מאז חשפה סיאט את גרסת אב-הטיפוס לדור השלישי של הטולדו, והנה היא מציגה כעת את המכונית הסדרתית. כפי שניתן היה לצפות הפתעות גדולות אין כאן. מהתמונות שחושפת החברה הספרדית עולה שהעיצוב נותר כמעט זהה לדגם התצוגה, כאשר ההבדלים הבולטים הם כצפוי חישוקים קטנים ומציאותיים יותר וצבע אחיד למרכב במקום שני גוונים.

 

מלבד זאת, רעיון ה"מיניוואן-סדאן" אשר מייחד את הטולדו נותר בעינו. כי למעשה, כמו שקל לראות, הטולדו היא מעין גרסה משפחתית לאלתיאה. התוצאה בכל מקרה נאה למדי, ונראית מעניינת ומקורית בהרבה מהטולדו היוצאת. מהופעתה של המכונית יוכל הקהל האירופאי להתרשם מקרוב בתערוכת פאריז הקרובה, שתהווה במה לחשיפתה.

 

ומה יהיה שם?

 

בין היתר, מספרים בסיאט על נפח תא מטען של 500 ליטר, זאת תודות למרכב שאורכו 450 ס"מ

(22 ס"מ יותר מהאלתיאה) ורוחבו 177 ס"מ. למרווח המכובד לנוסעים, בו מתגאים הספרדים, יסייע לבטח מימד גובה העומד על 157 ס"מ.

 

מתחת למכסה המנוע תציע סיאט בשלב הראשון ארבע יחידות הנעה, כולן מוכרות ממשפחת הגולף. באגף הבנזין יוצעו מנוע ה-1.6 ליטר הותיק עם 102 כ"ס ומנוע ה-2.0 ליטר FSI, בעל 150 כ"ס. זה האחרון יוצע עם שתי תיבות בעלות שישה הילוכים - ידנית ואוטומטית עם תפעול ידני. אגף הדיזל כולל יחידת כוח בנפח 1.9 ליטר ו-105 כ"ס, לצד מנוע 2.0 ליטר עם 140 כ"ס שישודך לתיבה ידנית או DSG (ידנית סיקוונסיאלית), שתיהן עם שישה הילוכים.

 

עוד ניתן לספר כי האלתיאה תציע אבזור בטיחותי שכולל שש כריות אוויר, בקרת משיכה ובקרת יציבות, מערכת עזר לבלימת חירום וחגורות בטיחות עם קדם-מותחנים מלפנים ושלוש נקודות עיגון גם למושב האמצעי בספסל האחורי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיאט טולדו החדשה. מלפנים - אלתיאה
מאחור - יש תא מטען גדול...
בנפח 500 ליטר
תא הנוסעים - כמו באלתיאה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים