שתף קטע נבחר

עוד קצת ספורטאז', ודי

יצרנית הרכב הקוריאנית קאיה ממשיכה לטפטף מידע על הספורטאז' החדש והחשוב, ובעיקר מאוששת את המידע שחשפנו כאן לאחרונה

זה התחיל במידע בלעדי שחשפנו לפני מספר ימים, המשיך למידע רשמי יותר שפורסם על-ידי קאיה הקוריאנית, וזה מסתיים היום בחשיפה המלאה והסופית של הספורטאז'. ומה אנחנו יכולים לחדש לכם שלא סיפרנו קודם? ובכן, בראש ובראשונה, ניתן להתרשם כעת מעיצוב תא הנוסעים ומהשוני הניכר בעיצוב החלק האחורי, לעומת זה של אחיו לפלטפורמה - יונדאי טוסון.

 

כי לפי התמונות, ניכר שלא רק הפרופיל שונה כי אם כל החלק האחורי, שממשיך את המראה הקשוח יותר עם יחידות תאורה שונות ודלת אחורית חדשה. גם הפגוש האחורי שונה מזה שבטוסון, וכולל צמד פתחי מפלט מרובעים בגרסת ה-V6. גם בתא הנוסעים ממשיך הבידול בין הטוסון לספורטאז', כאשר עיקר השינוי נסוב סביב הקונסולה המרכזית.

 

ופרטים נוספים

 

מה עוד אפשר ללמוד על רכב השטח החדש של קאיה? על יחידות ההנעה כבר סיפרנו לכם - 2.0 ליטר עם 143 כ"ס, V6 בנפח 2.7 ליטר עם 173 כ"ס ו-2.0 דיזל עם 112. לכך אפשר להוסיף כי תיבות ההילוכים יהיו בכל הגרסאות ידנית (חמישה הילוכים) או אוטומטית עם ארבעה, והכוח יועבר לגלגלים הקדמיים או לכל הארבעה בהתאם לגרסה. את הקשר הסופי לכביש יבצעו גלגלים בשתי מידות אפשריות - 215/65R16 ו-235/60R16.

 

מעניין לציין עוד, כי בגרסאות שלא יצויידו ב-ABS, יוצע הספורטאז' עם בלמי תוף אחוריים, זאת לעומת בלמי דיסק בגרסאות המצוידות במערכת נגד נעילת גלגלים בבלימה. עוד בתחום הבטיחות, תציע קאיה ארבע כריות אוויר, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת יציבות, שיצטרפו למערכת עזר לבלימה עם חלוקת עוצמה בין הגלגלים לפי הנדרש.

 

ולסיום, נזכיר כי החשיפה הרשמית של הגרסה האירופית מתוכננת לספטמבר (תערוכת פאריז). אלינו יגיע הספורטאז' מעט מאוחר יותר, בחודשים אוקטובר-נובמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאיה ספורטאז' החדש, בגרסה הסופית והמוכנה
וכך הוא נראה מאחור
ומבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים