שתף קטע נבחר

סקודה מציגה: 4X4 ושם חדש לאוקטביה

בתערוכת פאריז חשפה סקודה גרסת הנעה כפולה לסטיישן של האוקטביה, לצד תיבת הילוכים חצי-אוטומטית ושם חדש לאוקטביה היוצאת

יצרנית הרכב הצ'כית סקודה, שבבעלות פולקסווגן הגרמנית, הציגה בתערוכת פאריז גרסת 4X4 חדשה לאוקטביה קומבי. המשפחתית-במרכב-סטיישן תוצע עם הנעה כפולה ומיגון לאגן השמן, לטובת מי שיחרוג מהשימוש המוצהר שלה - נהיגת שלג או שבילי כורכר כבושים - ויחליט לנסות את מזלו בשטח מאתגר יותר.

 


 

את האוקטביה 4X4 תציע סקודה עם שתי יחידות הנעה - 2.0 ליטר, הזרקת בנזין ישירה ו-150 כ"ס, או 1.9 ליטר, טורבו-דיזל עם הספק מרבי של 105 כ"ס. בשני המקרים תצויד הגרסה החדשה בתיבת שישה הילוכים ידנית. תיבת DSG (חצי-אוטומטית סיקוונסיאלית) תוצע מעתה במנועי הדיזל של האוקטביה הרגילה.

 

וגם - אוקטביה תיור

 

בנוסף לסטיישן החדשה הציגה סקודה בפאריז גם את השם החדש לאוקטביה ה... ישנה. המכונית הוותיקה, שמבוססת עדיין על מכלולי גולף דור-4, תכונה מעתה "אוקטביה תור" (Tour, תיור). זו תוצע בשתי גרסאות מרכב מוכרות, ובמגוון מנועים הכולל בין היתר גם את גרסת ה-RS עם מנוע 1.8 ליטר מוגדש טורבו. גרסאות הנעה כפולה לליפטבק ולסטיישן יוצעו אף הן.

 

משיחה שניהלנו עם צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, עולה כי היבואנית מכירה את השם החדש, אך עדיין לא יודעת אם תעשה בו שימוש גם בשוק הישראלי, או שמא ייבחר שם אחר לאחת מהאוקטביה, החדשה או הישנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סקודה אוקטביה סטיישן. גם עם הנעה כפולה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים