שתף קטע נבחר

בנק דיסקונט עושה "טיפול שורש" ל-120 סניפיו

הבנק יוצא במהלך שיימשך 3 שנים ובעלות של 25 מיליון דולר, במסגרתו סניפי הבנק יעברו שינוי עיצובי והשירות ישודרג. המטרה: גיוס 500 לקוחות חדשים ביום

אחרי שבנק דיסקונט הציב לעצמו יעד שאפתני של רבע מיליון לקוחות חדשים עד סוף שנת 2005 (וגייס, לטענתו, 150 אלף עד כה) מכריז היום (ב') מנכ"ל הבנק, גיורא עופר, על 'מהפכת סינוף בישראל'. הכוונה לטיפול שורש שעומדים לעבור 120 סניפי הבנק בתהליך שיושלם בעוד 3 שנים, עם יעד של גיוס 500 לקוחות ביום.

 

הרפורמה שמנהיג הבנק, תבוא לידי ביטוי בשלושה רבדים. הראשון הוא שינוי חזית סניפי הבנק: הדבר יבוא לידי ביטוי בחלונות ראווה שקופים, שעיצובם ישתנה אחת לתקופה. עיצוב הסניף יותאם לאזור בו הוא נמצא, ולא יהיה בהכרח אחיד. 

 

בנוסף, הבנק יבצע את האבחנה והפרדה בין שירות יומיומי הניתן ללקוח (Daily Banking), לעומת שירות המצריך מומחיות הפקיד, להבדיל

 מהאבחנה המקובלת שהיא על פי העושר הפיננסי של הלקוח. 

 

בהתאם לכך, לקוחות שייכנסו לסניף,  ימצאו את עצמם בתוך 'אזור מפגש', שיהיה מצויד במכשירים לשירות עצמי - כספומטים, משובים ועמדות אינטרנט, שיחליפו את המכשור הקיים. שם יבצעו הלקוחות את הפעולות הפשוטות יותר, בסיוע פקידי הבנק אם יבקשו. שירותי המומחה, כגון ייעוץ השקעות, הדורשים תשומת לב ומיומנות גדולה יותר מצד פקיד הבנק, יתקיימו בחדרים שקטים, ללא הפרעות טלפניות.

 

כדי להקל על הלקוח בהמתנה המעצבנת בתור לקבלת השירות - הבנק מתכוון ליצור אווירה באמצעות מוזיקה ומסכי טלוויזיות בהם יועבר מידע שיווקי וחדשותי.    

 

במסגרת הרפורמה, הבנק גם יגמיש את שעות הפתיחה שלו, כאשר כבר החל משנת 05' יפעלו כ-40 מסניפי הבנק ברציפות לפחות עד 20:00. כמו כן, החליט הבנק כי במעבר לחמישה ימי עבודה, סניפים המשרתים לקוחות פרטיים יהיו פתוחים בימי ו', והיום הסגור יהיה יום א'.  

 

העלות הכספית של הרפורמה הזאת תסתכם ב-15 מיליון דולר לעניין שינוי ועיצוב מחדש של הסניפים, ועוד 10 מיליון דולר לפריסה הטכנולוגית.

 

לעניין השירות הטלפוני: לקוחות שיתקשרו יופנו לטלבנק (מענה 24 שעות ביממה). עם זאת, מדגישים בבנק, ללקוח תישאר האפשרות להגיע טלפונית גם אל הבנקאי האישי שלו היושב בסניף.

 

הבנק לא מתכוון לפתוח או לסגור סניפים חדשים מעבר ל-120 הקיימים, אך כן בכוונתו לפתוח נקודות מגע המספקות ללקוח המזדמן שירותים יומיומיים, כודגמאת סניף הבנק בקניון בפתח תקווה. 

 

גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט: "בסופו של תהליך יצרנו אסטרטגיה ייחודית לדיסקונט התומכת בחזון הבנק: להוביל את הבנקאות הקמעונאית בישראל ולהיות הבנק המוביל בחוויית השירות ללקוח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיורא עופר. "חווית שירות ללקוח"
מומלצים