שתף קטע נבחר

בשורה למכורים: הצ'ארג'ר חוזרת

קונצרן קרייזלר ממשיך להפציץ חדשות בדטרויט. והפעם מדובר בשרירים אמיתיים, טהורים, אמריקניים. אלה של אגדה מוטורית

בדיוק שלושה חודשים חלפו מאז חשפנו כאן את תכנית דודג' להחייאת הצ'ארג'ר, אחת האגדות הגדולות של תעשיית הרכב האמריקני בכלל, ועולם "מכוניות השרירים" של שנות ה-70-60 בפרט. אז מדובר היה באיורים ראשוניים, ותכניות למכונית מירוץ כאילו על-בסיס הרכב הסדרתי. עכשיו יש לנו עבורכם גם את הדבר האמיתי.

 

המפלצת חוזרת

 

ראשית, חשוב לציין כי מדובר בדגם שיעשה שימוש בבסיס מוכר לנו, גם אם את שמו אתם לא ממש מכירים. מדובר בפלטפורמת ההנעה האחורית (LX) שכבר פגשנו ב-300C לבית קרייזלר. ואם תביטו בתמונות, תגלו כנראה סממנים דומים נוספים, למרות שהצ'ארג'ר עושה שימוש בבסיס מקוצר-משהו.


 

קרייזלר מבטיחה גם גרסאות V8 חזקות במיוחד, שאף הן צפויות לאור ההכרזה בעבר על גרסת שרירים כזו ל-300, עם ה-SRT-8 המעניינת. העובדה כי היא תציג מרכב ארבע דלתות ולא שתיים בלבד כמו בעבר, עשויה רק לשפר את מצבה בשוק. מי יודע, אולי אפילו אצלנו.

 

ולפני שנשכח, שווה להזכיר רק מכונית נוספת שקרייזלר מציגה כעת. ושוב מדובר במשהו שהאמריקנים קצת פחות מכירים - סטיישן כוחנית במיוחד. מדובר במגנום, גרסת מרכב-ארוך ל-300C. למעשה לא מדובר כאן בחדשות גדולות, אלא רק עדכון לכך שגם הדגם הרב-שימושי יזכה לקבל את מנוע ההמי החזק - V8 כמובן, בנפח מוגדל של 6.1 ליטר והספק מרבי גבוה יותר של 425 כ"ס. תודו, זה נשמע מעניין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוצים לראות אותה במראה?
לא חשבנו שכן
טוב, אולי בכל זאת?
וגם - מגנום SRT-8
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים