שתף קטע נבחר

אקורה מציגה: RD-X

מותג היוקרה האמריקני של הונדה חשף בדטרויט קדימון לכביש-שטח אופנתי חדש. העיצוב מרשים, גם הטכנולוגיה. אבל ממש לא ברור מה יישאר עד הייצור הסדרתי

אקורה, מותג היוקרה של הונדה, חשף בדטרויט מכונית תצוגה חדשה בשם RD-X. מדובר בכביש-שטח אופנתי, האמור להתחרות בדגמים דומים בייעודם של אינפיניטי (ניסאן), לקסוס (טויוטה) ואחרות.

 

למעשה זו גרסה כמעט "מוכנה-לייצור" של רכב סדרתי עם שם דומה, שצפוי לחשיפה רשמית במהלך השנה, ומעט מאוחר יותר יצא משערי מפעלי הונדה-אמריקה במריסוויל, אוהיו. זהו גם המשך, אם כי לא בהכרח ישיר, לדגם תצוגה קודם בשם זה שנחשף לפני שנתיים.


 

ומה חדש?

 

באקורה מספרים שה-RD-X מצויד במערכת ההנעה הכפולה המתקדמת SH-AWD, זו שהוצגה לראשונה בלג'נד החדשה. המערכת הזו מבטיחה כי היא מסוגלת לחלק ביעילות את כוח המנוע לא רק בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים, אלא גם בין גלגל ימין ושמאל בסרן האחורי.

 

מה שבאקורה לא מספרים הוא איזה יחידת כוח תשכון בחרטומו של ה-RD-X. זו צפויה להיחשף ככל הנראה לקראת השקת הגרסה הסדרתית. אז גם נדע באיזו קטגוריה בדיוק מעוניינת הונדה (סליחה, אקורה) למצב אותו. בהתחשב בממדים הקומפקטיים יחסית ביחס למקובל בארה"ב, כמו אורך של 461 ס"מ "בלבד", נראה שהתשובה די ברורה.

 

מה עוד? ה-RD-X לתצוגה מצויד בצמיגי 255/50R19, אם כי אלו צפויים "לקטון" במידת מה בדרך לפס הייצור. שינויים נוספים שצפויים להתרחש הם החלפת יחידות תאורה מסוג LED בשגרתיות יותר, התקנת מראות צד אמיתיות במקום מראות-מצלמה זעירות, המשדרות את הנעשה בחוץ לצגים בתא הנוסעים, ושינויים קלים נוספים.

 

ואם כבר הזכרנו את תא הנוסעים, קחו בחשבון כי גם התמונות המצורפות רחוקות למדי מהצפוי בגרסה הסדרתית. זה אומר שאפשר להיפרד לא רק מגווני האדום הבולטים, או מגלגל ההגה בעל החישור החצוי לשניים, אלא גם מתצוגה מרכזית "עתידנית" וסממני עיצוב נוספים. ככל הנראה זה רק לטובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אקורה RD-X. העיצוב החיצוני צפוי להישאר בגרסה הסדרתית
הפנימי - ככל הנראה לא
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים