שתף קטע נבחר

סקאל און-ליין לא לוקחת אחריות על מוצרי נתי סקל

אתר האינטרנט סקאל-און ליין, שמכר מחשבים של נתי סקל (למרות שאינו קשור בשום צורה לנתי סקל עצמו): "נעשה כל שביכולתנו על מנת להשפיע על חברת נתי סקל שתספק את המוצרים שהוזמנו". אתרים אחרים כבר הבטיחו לצרכנים את כספם

אתר האינטרנט סקאל-און-ליין, זרוע האינטרנט של קבוצת  סקאל, לקח הבוקר (ד') אחריות מלאה על על כספי הלקוחות, שהזמינו באמצעותו מחשבים של רשת נתי סקל ולא קיבלו אותם.

 

יודגש, כי אין שום קשר בין חברת סקאל ואתר סקאל-און-ליין, ובין חברת המחשבים נתי סקל, מלבד השימוש בשם סקאל.

 

מסקאל און-ליין נמסר ל-ynet: "חברת סקאל און ליין תעשה כל שביכולתה על מנת להשפיע על חברת נתי סקאל שתספק את המוצרים שהוזמנו -עבורם גבתה נתי סקל תשלום. כמו כן תעשה סקאל און ליין כל שביכולה להבטיח שחברת נתי סקאל תחזיר את כספם של הלקוחות מהם גבתה כסף ולא עמדה בהתחייבויותיה.

 

"לנוכח התעלמותו של הספק מפניית סקאל און ליין והעיכובים החלים בהספקת מוצריו, אנו ממליצים ללקוחות שהתקשרו עם חברת נתי סקאל לבחון את ביטול העסקה עם הספק באמצעות פנייה לחברות האשראי".

 

אתר P1000, הודיע כי "הנהלת האתר עושה כל מאמץ כדי שלקוחות שקנו מוצרים מחברת נתי סקל יקבלו את המוצרים שקנו. החברה תפעל גם לסייע לאותם לקוחות שירצו לבטל את העיסקה לקבל את כל כספם בחזרה מחברת האשראי או מחברת נתי סקל. רק לאחר שמאמצינו לבצע את הנ"ל לא יצלחו, אנו נספק פיתרון חלופי לכל הלקוחות שלא יקבלו את המוצר שקנו וגם לא יקבלו את כספם".

 

אתר וואלה שופס מסר כי אין חשש לכספי לקוחות שרכשו באתר. מוואלה שופס נמסר כי "וואלה שופס פרסם אמנת שירות אשר בה הוא מתחייב להיות ערב לכספי הלקוח. לפיכך, כל הלקוחות שרכשו באמצעותנו מנתי סקל יקבלו את המוצר או את מלוא כספם בחזרה מוואלה שופס. אני קורא לכל אתרי הסחר לגלות אחריות ולהיות ערבים לכספי לקוחות אשר קנו אצלם".

 

חברת נטוויז'ן, מפעילת אתר נטאקשן, לא מחזירה כסף ללקוחות, אך היא מוכנה לסייע להם לבטל את העסקאות. מנטווז'יון נמסר כי "החברה פועלת כדי לבטל את העסקות שעשו צרכנים עם נתי סקל ולסייע להם לקבל את כספם בחזרה. האתר העביר לכל צרכן שביקש בטל את העסקה טופס בקשת ביטול עסקה ואישור ביטול עסקה חתום על ידי נתי סקאל. טפסים אלו נדרשים על ידי חברות כרטיסי האשראי על מנת לפעול לביטול העסקה וזיכוי הצרכן".

 

חברת המחשבים הניידים נתי סקל אינה מספקת  מזה חודשים חלק גדול מהמחשבים ללקוחות שהזמינו אותם דרך האינטרנט. החברה הורידה בשבוע שעבר את הבאנרים שלה ממרבית האתרים ששיווקה את מוצריה והפסיקה למכור. סער גינזבורג, שהקים אתר אינטרנט לפרסום תלונות צרכנים נגד נתי סקאל, טוען שקיבל 230 תלונות של צרכנים ששילמו עבור מחשבים של נתי סקל ולא קיבלו אותם. אתמול הפסיקו לענות לטלפונים במשרדי נתי סקל.

 

המועצה לצרכנות הודיעה אתמול, כי אתרי האינטרנט צריכים להחזיר ללקוחות את הכסף, במידה שנתי סקל אינו עושה זאת. גינזבורג ועורך הדין מוטי בן ארצי המסייע לו, הודיעו שהם מצפים מכל האתרים להחזיר ללקוחות את כספם ביום ראשון, ולא- יפתחו נגדם בתביעות משפטיות. 

 

נתי סקל מסר אתמול ל-ynet בתגובה לטענות נגדו: "יש לנו עיכובים באספקת אחדים ממוצרינו מחו"ל. כולי תקווה שכל הסחורה תגיע כבר השבוע. אנחנו ממשיכים לספק חלק מהמוצרים, כמו מחשב R50E של אי.בי.אם. כל אחד יכול לצלצל אלינו ולהזמין את המוצר. אנחנו נמצאים בחנויות שלנו וכולן פתוחות. חלק מהסחורה אינה קיימת, אבל מי שרוצה לבוא ולהיווכח במו עיניו שאנחנו כאן, מוזמן".

 

עוד מסר נתי סקל: "מוקדי השירות שלנו היו עמוסים הבוקר, בין היתר בגלל מחול השדים השקרי שנוצר סביבנו והשמועות הבלתי-נכונות שהתפרסמו על מצב החברה. אנחנו לא מתחמקים מהלקוחות, ונותנים לכל לקוח לבטל את ההזמנות שביצע. גם אם כבר ירדו תשלומים, אנחנו מוכנים לספק לכל לקוח מכתב המסביר את הבעיה ולאפשר לו לקבל החזר של הכסף דרך חברת האשראי. חברת האשראי לא יכולה לסרב".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי מנשה
מחשבים ניידים. סקאל מעבירה אחריות
צילום: גבי מנשה
מומלצים