שתף קטע נבחר

שיא הפוזה: רכב שטח עם גג קשיח מתקפל

סדנת קארמן הגרמנית הציגה את השילוב המושלם לחובבי הדאווין - רכב שטח עם גג נפתח. תאמינו או לא, מבחינתם הוא יגיע לייצור סדרתי

האם אתם חוזים ברכב הפוזה האולטימטיבי? יתכן שכן. בינתיים מדובר אמנם רק ברכב תצוגה של סדנת קארמן, תחת השם SUC, אבל הגרמנים משוכנעים כי דרישת השוק תדחוף אותו לייצור סדרתי בשנים הקרובות. למה SUC? כי אלה ראשי התיבות של Sport Utility Cabriolet, ובשפת תעשיית הרכב, שילוב בין רכב שטח למכונית קבריולה, עם גג נפתח. והתוצאה, אתם חייבים להודות, מרשימה למדי.


 

בקארמן שילבו סממני עיצוב של רכב שטח. למשל מרכב גבוה, חזית מלאת נוכחות וחישוקים וצמיגים גדולים במיוחד - 295-45-22. כל זאת, לצד מאפיינים של מכונית עם גג נפתח. והעסק עובד. מכונית התצוגה נראית לא רק מעניינת רעיונית, אלא גם מיוחדת מאד, ומושכת.

 

פוטנציאל מסחרי

 

לדברי סדנת קארמן, האחראית בין היתר לייצור אודי A4 קבריולה, מרצדס CLK, קרייזלר קרוספייר (קופה ורודסטר), מנגנוני גג של רנו מגאן קופה-קבריולה ופולקסווגן חיפושית קבריולה, ה-SUC עשוי להגיע לייצור סדרתי כבר ב-2009. בקארמן מבססים את ההערכות האופטימיות בכך שתעשיית הרכב מחפשת תמיד נישות חדשות. רכב שטח-קבריולה, יכול להיות נישה מצליחה, לדבריהם.


 

על-פי מחקר שמצטטים בקארמן, רכב שטח מיוחד שכזה עשוי להשתלב מצוין בהיצע של יצרנים המשווקים בארצות הברית, שם אופנת רכבי השטח בעיצומה. לקוחות פוטנציאלים של רכב השטח עם הגג המתקפל הם לא רק חובבי שטח, אומרים בקארמן, אלא גם רוכשי סטיישן, שיימצאו ב-SUC נפח הטענה דומה למכונית סטיישן בגודל מקביל.

 

את הקריצה לשוק האמריקני, משלימה ה-SUC לא רק בהצהרות, אלא גם במידות. היא אמנם אינה גדולה במיוחד במונחי הדוד סם, אבל עם בסיס גלגלים של 282 ס"מ, אורך של 464 ס"מ ורוחב של 218 ס"מ, היא תשתלב לא רע בכלל ברחובות קליפורניה.

 

למרות שאין לכך משמעות מיוחדת מבחינת ייצור עתידי, נספר לכם עוד כי מכונית התצוגה תצויד במנוע V8 בנפח 4.4 ליטר ו-320 כ"ס, המשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית תוצרת ZF. אגב, זו האחרונה סייעה לקארמן גם הפיתוח שלדת ה-SUC. שיהיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים