שתף קטע נבחר

יונדאי מציגה: אקסנט על סטרואידים

וזה ממש לא הכל. מכונית התצוגה המרשימה והביצועיסטית של יונדאי, מהווה קדימון לדגם הסדרתי, שיחליף תוך שנה את האקסנט המוכרת לנו. ציי הרכב, היכונו

הביטו היטב באקסנט SR שבתמונות. רק שלוש דלתות אמנם, עם הרבה פלסטיק "מיותר" כמובן, אבל אתם חוזים בפירוש ביונדאי אקסנט "הדור הבא", שתגיע אלינו כנראה כבר ב-2006. ואם לשפוט לפי התמונות, יש בהחלט למה לצפות. עזבו כרגע את העובדה שהיא נראית כמכונית ביצועים מבטיחה...

 

מכונית התצוגה של יונדאי, במרכב מאד קומפקטי אמנם - הדור הבא של האקסנט יוצע בתחילה במרכב שלוש דלתות וסדאן (ארבע דלתות) בלבד - מעבירה את האקסנט היישר מרשימת ה"דורשות עיצוב מחדש" לרשימת "מעוררות החשק" בין הקטנות.


 

בלי יותר מדי קווי עיצוב מתחכמים, ללא אגרסיביות מוגזמת ועם מעט טריקים-שטיקים, האקסנט SR נראית נהדר. קווי עיצוב עגולים, סבכה קדמית לא גדולה מדי (בניגוד לאופנה הרווחת בתעשיית הרכב), קו מתניים "שרירי" וסרחי עודף קצרים, חוברים יחד לאחד העיצובים הטובים שהציגו הקוריאנים, יחד עם הקופה דור-קודם.

 

עם זאת, חבל היה לגלות כי לפחות במכונית התצוגה, החליטו ביונדאי ללכת על תא נוסעים שהתאמן במכון הכושר של "מהיר ועצבני". מצד שני, ברור לנו לחלוטין כי הנוצצים והמבריקים יעלמו - לפחות בחלקם הגדול - עד שלב פס הייצור.


 

האקסנט SR מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו (הספק לא נמסר) ובתיבת חמישה הילוכים אוטומטית, הנוגדת את הכוונות הספורטיביות של מכונית התצוגה אך מעניינת בשלב הייצור-סדרתי המוני. כיאה למעמדה כסופר-מיני, האקסנט מציגה מידות צנועות יחסית: בסיס הגלגלים עומד על 250 ס"מ, האורך הכללי 403.5 ס"מ, הגובה 147 ס"מ וממד הרוחב הוא 174.5 ס"מ.

 

מכונית התצוגה תהפוך למציאות סדרתית בשנה הבאה, כך נמסר מיונדאי. היא תצטרף בכך לאקסנט סדאן, שפרטים אודותיה פורסמו כבר בחודש מרץ, בתערוכת ניו יורק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים