שתף קטע נבחר

תחנות הדלק דור ואלון ימותגו מחדש תחת שם מאוחד

החברה תשקיע 16 מיליון דולר במיתוג מחדש של 160 תחנות התדלוק שבבעלותה ושל רשת חנויות אלונית. עד כה היו חלק מהתחנות תחת השם אלון וחלקן תחת השם דור אנרגיה

רשת דור אלון, שבבעלות דודי ויסמן, מתחילה בתהליך מיתוג לאיחוד שתי החברות – דור ואלון. החברה תשקיע כ-16 מיליון דולר בתהליך המיתוג בשטח, הכולל איחוד מחדש של כ-160 תחנות תדלוק ברחבי הארץ. עד היום היו חלק מהתחנות תחת השם אלון וחלקן תחת דור אנרגיה. הליך המיתוג יושלם בעוד כשנתיים.

 

דור אלון שכרה את שירותיה של חברת המיתוג הבריטית Minale, לשם ביצוע התהליך. החברה הבריטית מתמחה בבנייה זהות תאגידית ובמיתוג חברות דלק ואנרגיה ברחבי העולם.

 

שבע תחנות ממותגות דור-אלון ראשונות צפויות להיפתח בקרוב באשדוד, אשקלון, כפר סבא, עכו, באר שבע, טירת הכרמל והקריות. מתוכן, ארבע תחנות חדשות והיתר תחנות קיימות. כל התחנות החדשות כוללות חנויות נוחות של רשת אלונית, מתקני רחיצת רכב ועמדות קפה מרשת סגפרדו. בתחנה בעכו צפויה להיפתח גם עמדה ציבורית לתדלוק רכב בגז.

 

במקביל ממתגת מחדש חברת הדלק גם את רשת חנויות הנוחות, אלונית, הנמצאת במתחם תחנות התדלוק שבבעלותה. לוגו עץ אלון שאפיין את חנויות אלונית שונה, כדי ליצור הבחנה מחודדת יותר בין השטח הקמעונאי ושטחי התדלוק. 

 

לדברי זאב שטיין, משנה למנכ"ל דור אלון: "המיתוג המאוחד מהווה חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לתת ביטוי ויזואלי לרה-ארגון בחברה, במסגרתו רוכזה כל פעילות האנרגיה של שתי החברות בחברה אחת".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דור אלון. תהליך מיתוג שימשך שנתיים
מומלצים