שתף קטע נבחר

מיצובישי עושה CT

לקטנה הזועמת של מיצובישי יש ארבע גלגלים אבל חמישה מנועים. והיא גם מראה קווים חדשים של היצרן היפני


 

תחת השם "CT" (ר"ת של - Compact Technology, טכנולוגיה קומפקטית) הציגה מיצובישי בדטרויט מכונית קומפקטית במידותיה וחסכנית במנהגיה. היא כמובן מתהדרת במערכת היברידית שהופכת אופנתית יותר ויותר. למעשה, עם ארבע מנועים חשמליים ומנוע בנזין יחיד, היא דווקא זוללת בעיקר חשמל.

 

הנעה כפולה

 

ייחוד ה-CT של מיצובישי הוא במערכת ההנעה המתוחכמת. כמו עוד רבות אחרות בתערוכה, גם מיצובישי מציגים מערכת היבירדית שהופכת אופנתית לאחרונה אלא שכאן מדובר בטכנולוגיה שונה וחדשנית שמכונה MIEV. ארבעה מנועים חשמליים (27 כ"ס כל אחד) נמצאים בתוך הגלגלים ויוצרים הנעה כפולה נשלטת מחשב, עם חלוקת כוח תואמת לכל קצה. לארבעת המנועים האלה מסייע מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בלבד שמייצר 68 כ"ס ומעביר אותם לגלגלים האחוריים.


 

מיצובישי מדברים על כך שפרופורציות ה-CT הושפעו ממכונית המיני החדשה שלהם והקווים מעולם האופנועים הגדולים. אבל מבחינת מידות ובסיס גלגלים (260 ס"מ) היא קרובה למכוניות גדולות יותר כמו הקולט והלאנסר. מה שברור שיש כאן קו שונה ממה שראינו בעבר במיצובישי, פחות הרמוני ויותר זועם ואגרסיבי. האם זה מה שמצפה לנו בשנים הבאות שלאחר הופעת הלאנסר הבאה? נצטרך להמתין בסבלנות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דלת אחורית ייחודית
סביבת הנהג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים