שתף קטע נבחר

סלקום תפנה לקוחות "מורכבים" לאנשי שירות ספציפיים

בלעדי: סלקום תפנה לקוחות המתקשרים מעבר לנורמה לשירות הלקוחות לאנשי שירות ספציפיים. מדובר בלקוחות המוגדרים על ידה "כלקוחות מורכבים" המתקשרים לחברה מעל 20 פעם בחודש

אחרי שאתמול נחשף ב-ynet כי פלאפון בוחנת הקמת מוקד שירות לקוחות מיוחד ללקוחות "מטרידים", נודע כי גם חברת סלקום תשקיע משאבים בלקוחות המתקשרים אליה מעבר לנורמה המקובלת. 

 

ל-ynet נודע, כי סלקום פנתה באחרונה באופן יזום ללקוחות המוגדרים על ידה כ"לקוחות מורכבים" והודיעה לכל אחד ואחד מהם כי מעתה יהיה איש שירות ספציפי שיענה לו והוא ינותב ישירות אליו. לקוח מורכב, על פי סלקום, הוא לקוח שמתקשר לפחות 20 פעם בחודש למוקד השירות הלקוחות.

 

המהלך של ניתוב הלקוחות המורכבים לאנשי שירות מיומנים בא במטרה לחסוך זמן במוקד שירות הלקוחות שלה ולקצר למעשה את זמן ההמתנה של שאר הלקוחות. לקוחות שמתקשרים הרבה יטופלו על ידי אנשים ספציפיים בשירות הלקוחות של החברה שיידעו כיצד לדבר עימם, כמו בפלאפון. 

  

מאז שעמוס שפירא נכנס לתפקידו כמנכ"ל סלקום הוא עשה מספר מהלכים במטרה לשפר את שירות הלקוחות של החברה. מעבר לחילופי מנהלים בכירים ואיחוד חטיבות, הוא גם שם זמזמים בחדרי המנהלים הבכירים שמצפצפים כאשר לקוח ממתין על הקו בשירות הלקוחות זמן רב.

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום
צילום: סיון פרג'
מומלצים