אודי RS4 - ביצועים עם גג פתוח
אחרי הסדאן שהגיחה לאוויר העולם בשנה שעברה, הגיע הזמן גם לגרסאות קבריולה וסטיישן לאודי RS4 הספורטיבית. וכן, ה-V8 כבר שם
אודי הציגה רשמית את גרסאות הקבריולה והאוונט (סטיישן) ל-RS4. זוהי הגרסה הסופר-ספורטיבית ל-A4, היוקרתית הקטנה של אודי, שהוצגה במקור בשנה שעברה במרכב סדאן. ראוי לציין כי במקור - עוד ב-RS2 מבוססת אודי 80 ואחר כך ב-RS4 הראשונה - נהנו הגרסאות הספורטיביות של אודי ממרכב סטיישן בלבד.
RS4 קבריולה. גג נפתח ו-420 כ"ס
כמו בגרסת הסדאן, גם בגרסאות הקבריולה והסטיישן תהנה ה-RS4 ממנוע V8 בנפח 4.2 ליטר. יחידת הכוח המרשימה הזו, שלא נעזרת במגדש טורבו, מפיקה 420 כ"ס בריאים ומסוגלת להגיע לסל"ד גבוה באופן יוצא דופן למנוע כה גדול - 8,250 סיבובים לדקה.
כל זה אומר ששתי הגרסאות החדשות הן מכוניות זריזות למדי. למשל נתון 100-0 קמ"ש בתוך 4.9 שניות (4.8 לסדאן), או 16.9 שניות ל-200 קמ"ש בסטיישן ו-17.5 בקבריולה (16.6 בסדאן). בכל מקרה, שלושתן מוגבלות אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
RS4 אוונט. למשפחה הממהרת
כמו הסדאן, גם לקבריולה ולסטיישן תהיה תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה. גם העיצוב משותף, כולל חישוקי "18, פגושים שונים וניפוחי מרכב.