שתף קטע נבחר

לאחר 42 שנים: מטבחי רגבה מבצעת מיתוג מחדש

המהלך, בהשקעה של 2 מיליון דולר, כולל שינוי הלוגו מעברית לאנגלית, שינוי עיצוב הסניפים וקמפיין בטלוויזיה

לאחר 42 שנה בהן לא פעלה חברת מטבחי רגבה לרענון המותג, ושנים רבות ללא קמפיין, יוצאת  החברה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש.

 

במסגרת המהלך, ישונה הלוגו מעברית לאנגלית ותוגדר מחדש השפה התקשורתית של הרשת. היקף ההשקעה במהלך עומד על 2 מיליון דולר, מותכם יופנה מיליון דולר לקמפיין. מלבד שינוי הלוגו והשפה התקשורתית, תשנה החברה גם את עיצוב הסניפים, תשיק קולקציית מטבחים חדשה ותצא בקטלוג חדש.

 

את המהלך מובילים מנכ"ל החברה, מיכאל אהרונסון, ומנהלת השיווק, אורלי פרידמן. "מדובר בתהליך ארוך ומתמשך", ציינה פרידמן. "קבענו בחודשים האחרונים את ערכי המותג ואישיותו, ולקחנו בעלות על הטרנד החדש העולמי, לפיו המטבח הוא לב הבית המודרני גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונאלית". פרידמן הוסיפה, כי "הקטלוג החדש של רגבה מציג עיצוב, היוצר סינתזה בין הצרכים האנושיים ומימוש המאוויים הכמוסים של האדם, באמצעות ארבע עולמות תוכן שונים: העולם הצעיר, העולם הכפרי, העולם התעשייתי והעולם האלגנטי".

 

הקמפיין למיתוג מחדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, ויימשך שלושה שבועות. הוא יכלול סרט פרסומת בטלוויזיה, תחת הסיסמה: "המטבח של החיים שלך", מודעות בעיתונות היומית והמקצועית וקטלוג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים